Pain şi Konan au ajuns la bază, provocând o dezordine totală în relaxarea şi pacea membrilor. Toţi s-au aliniat în jurul lor aşteptând marele lor discurs plictisitor. Deidara, trezit, căuta în toate direcţiile silueta Sakurei.
-Deidara, ai păţit ceva la cap? Întrebă Konan trezind un râs puternic pe buzele tuturor.
-Nuu,hmm...
-Ce bine că aţi venit.. unde aţi umblat?
Deidara se întoarse tandru să se întâlnească cu ochii blânzi ai Sakurei. Înainte de a stabili cu aceștea, observă fața lui Itachi cu un surâs neobișnuit de fin. Deidara avea în minte peste 100 de scence pe secundă cu cei doi în cele mai romantice ipostaze posibile. Cuprins brusc de o gelozie enormă avea o idee necurată de a se descotorosi de prezența lui pentru totdeauna.
-Itachi,Sakura, unde dracu ați fost?
-Afară,Konan, ne uitam la stele, unde altundeva?
- N-am nimic cu asta Sakura știam te-am văzut când ai plecat.. Dar pe Itachi cred că l-am pierdut cu privirea.
-Off, du-te la dracu,Itachi! Chiar crăpai dacă nu te duceai și tu să vezi niște amărâte de stele?!
-Deidara,oprește-te.. Murmură Sakura cu speranța că acesta se va calma.
-În locul tău, aș avea mare grijă la tonalitatea și vocabularul adresat mie, nu mi-ar lua jumătate de oră să te pun la pământ.. Stilul meu e mai eficient decât al lui Kisame.
-Să te f*t !! Deidara era la un milimetru față de corpul lui Itachi cu un kunai în mână. O luptă sângeroasă și mortală ar fi fost chiar la un pas dacă Sakura nu "sărea" între ei. Itachi, avea activat sharingan-ul arătând că nu are pic de frică și ezitare de luptă. Deidara îl privea mai insistent ca niciodată fiind dornic să-l ardă pe rug.
-Gata,opriți această luptă. Nu are pic de sens și chiar mai mult nu înțeleg de ce vă certați.
-Pain, prietene, cum ar fi să o vezi pe Konan în brațele celui mai mare dușman? ia zi-mi. spuse Kisame stabilind câteva momente de liniște.
Sakura începu' să râdă copilăros și parcă incontrotabil, părea veselă dar în mintea ei "Kisame, nu știu când și cum.. Dar, te voi găti și te voi mânca" ,în timp ce Deidara și Itachi aveau o față gen "Poker face". Konan încercă să se ascundă de orizontul ochilor lui Pain, făcând câțiva pași selențios în spate. Acesta a privit-o pentru o secundă încercând să afle dacă e intimidată sau nu, însă nu a găsit-o cu privirea. Membrii erau confuzi, toți mai puțin Sasori care rulase câteva joint-uri. Totul ar fi rămas așa dacă prea inteligentul și grozavul Tobi nu s-ar fi trezit deodată să spargă liniștea:
-Cine vrea chiftele?!?! Le-am cumpărat eu!
CITEȘTI
DeiSaku - artistul si urmele de ruj
FanfictionPoveste de dragoste dintre doi membrii Akatsuki care trăiesc în artă,Sakura și Deidara.