že by zbraň?

252 19 7
                                    


Achgr..sakra.Spadla jsem na zem. Jsem otupělá tou pitomou hypnotizací. Mám zastřenou mysl. Nemůžu si pomale nic vybavit. Cítím pach krve. Čerstvé krve. Ten rys neni mrtvý dlouho,čeká mě zjevně stejný osud. Pokouším se pohlédnout před sebe motá se mi hlava a zrak mi funguje tak tak. Huf. Hledím a náhle se přede mnou zhmotní něco,co sama nedokážu popsat. Řekla bych něco jako černá mlha a kouř dohromady. Taky mi to připomíná sliz. Blíží se to ke mně. Na vrchní části té věci se objeví dvě červené tečky. Mrkne to. Jsou to oči! S malýma bílýma zorničkama. Pohlédne mi snad přímo do duše,ta věc mě pohledem snad zabije. Jako by to mělo stejné účinky jako hypnotizace . Znehybní mě to. Nemám na výběr ,musím tam jen na místě stát. Co se to sakra děje?  Co je to zač? Co to po mně chce? Zatím to nevydalo ani hlásku. Jsem vystrašená z toho co bude dál,ale té samotné věci se nebojím. Vyvolává ve mně klid .Proč? Mám tolik otázek,na které mi snad nikdo neodpoví. Aaahhhh..ta věc,kterou asi nazvu temnota,nevím jak jinak,se pomale posouvá okolo mého těla,jako by mě prohlížela. Asi si vybírá část mého těla co sežere nejdřív,řeknu si pro sebe.  Otevře gigantickou tlamu plnou stovek zubů. Jak je možné aby temnota ,neboli tady ta nehmotná věc měla tlamu? Předvede něco jako zívnutí. Tlamu nechá rozevřenou. Čekám co se bude dít,čekám na potření za živa. Ale místo toho se dočkám úplně jiné nečekané věci. Z té tlamy vystoupí nějaká postava. Chodí po dvou...co?kdo,to sakra je? Vypadá jako Minotaur ,akorát má křídla a dračí ocas. Co je to za zrůdu? Hřívu má spletenou do různých copů jako ten pouštní drak. Avšak zbarvením se liší. Nikdy jsem neviděla takové stvoření s takovým zbarvením. Dává najevo jeho majestátnost,s červeno zlato Šedo černým zbarvením se to k němu hodí. Je to samec. Nepochybně. Vypíná před sebe mohutný vypracovaný hrudník. Jediný kus oblečení je bederní rouška. Pohrdavým pohledem si mě měří a pochoduje ke mně. Výhružně zavrčím. Chci mu ukázat že nejsem tak lehko zlomitelná. Vzpomenu si že mám jednu smrtelnou zbraň,která ho může zabít a to mi dodává ego. Přiloudá se ke mně ,natáhne vypracovanou ruku do strany a v ruce se mu zhmotní něco jako trojzubec ze zlata. Neodpustím si malé wow. Jemně se uchechtne. Asi ho to pobavilo. Olízne si rty a konečně ze sebe něco vypraví":,, ahooj kočko,na tebe jsem celou dobu čekal,sleduju tě už od tvého narození,máš v sobě nevysvětlitelný potenciál."o čem to sakra mluví? ,,Vidím jakou v sobě držíš dračici,cítím z tebe zášť k tomuto místu.To se mi na tobě líbí" popojde až moc blízko .Dotýká se skoro mého čumáku. Chci se odtáhnout ,ale nějaká jeho síla mě stále drží na místě. ,,Popravdě začínám asi cítit zášť i k vám " nekontrolovaně vypustím z pusy. Ajj. To jsem asi neměla. On ale vypadá jako by mu to nevadilo. ,,Tak se mi líbíš" . Huh?,,ammn ,můžu se zeptat kdo jste? Nějak vas neznám a vy mluvíte jako bychom byli dlouho letí přátelé.. " fakt mě to zajímá. Povytáhne obočí,konečně se trochu odtáhne. ,,Ty nevíš kdo jsem? Tobě nikdo nic neřekl? " ,,Ammn..asi ne " zaraženě mu odpovím. ,,Si ze mě dělají pr*el..to jsou všichni tak nechopní? "Mumlá si pro sebe . Stejně tak pár dalších poznámek jakým nerozumím,protože se ke mně otočí zády. Vypadá že přemýšlí. Po pro mě snad nekonečné době se konečně otočí a praví : ,,asi jsi vždy chtěla vědět proč k tobě všichni chovají odpor co? " To je věc,kterou jsem chtěla vědět asi nejvíc. Čeká odpoved i když ji ví. Mlčím,jsem tak zvědavá,že na prostou odpověď nemám náladu. Po krátké odmlce pokračuje:,,měli ti to říct,ale z Nejakeho důvodu neřekli. Dneska měl skončit tvůj zdejší pobyt. Zrovna se hodil tvůj útěk, aspoň bylo lehčí tě sem zavést. Artreus tě měl za úkol navést svojí hypnotizací do této místnosti. " Ahaaa takhle se ten pouštní slizoun jmenuje. Nenechává mě přemýšlet a jede si svoje dál:,,není čas na nějaké tresty. Sem ses dostala z jediného důvodu. Jsi jediná žijící bytost v naší zemi,co dokáže pohltit démona. Jsi žijící zbraň. Z.B.S neboli Zithirijské bojové síly,tě chtějí do svých drápů pro boje ve válkách. Proto tohoto dne jsi se měla přemístit do téhle tajné místnosti pozřít démona,pozřít mě" dokončil svůj proslov. Moc informací,moc...

Ammn ,máme zde další část. Hope you like IT :d

🌒Story of my life🌒 (Harakiry) Kde žijí příběhy. Začni objevovat