"I DON'T EVEN CARE ABOUT THOSE WHO TALK ABOUT YOU. I JUST WANT TO BE YOUR FRIEND"
↯
'Dekat sini rupanya kau. Patutlah aku tak nampak kau tadi dekat kantin.. Aihh this girl'
Taehyung tersenyum kecil. Gadis itu lah yang dia cari di kantin tadi.
"Uish siapa tu Chim?"
Jungkook menyembunyikan diri dibelakang Jimin lalu melihat gadis misteri itu takut-takut. Nak saja Jimin lempang kepala dia tu.
"Manalah aku tahu siapa (ー_ー゛) kau ingat aku ni duduk kelas ke dari tadi bahalol?"
Kepala Jimin ditampar perlahan oleh Jungkook. Dia yang kacak, tinggi lampai dan pandai ni dipanggil bahalol? What the-- Bodoh betul anak Park ni  ̄ˍ ̄
"Yahh sakit lah pabo! Kau ingat aku ni a-
"Shhh"
Mulut Jimin ditekup Taehyung kemas. Kedua mereka sudah memandang pelik lelaki itu.
"Nanti dia terbangun"
Kata Taehyung lagi. Tangannya dari mulut Jimin ditarik perlahan lalu dia melangkah ke meja gadis itu.
Jungkook dan Jimin memandang sesama sendiri. Biar betul si Alien ni (′☉.̫☉)
"Kau buat apa tu Tae"
Tanya Jimin yang masih statik berdiri berdekatan pintu kelas. Jungkook turut melakukan hal yang sama.
"Tengok siapa dia"
Taehyung tersenyum lalu mula duduk dikerusi hadapan meja milik gadis itu. Rambut yang menutupi wajah gadis itu Taehyung elus lalu menyelit ditelinganya.
'Cantiknya kau Song Jihyo'
Desis hati Taehyung. Wajah polos milik Jihyo diamati dengan penuh perasaan. Cantik, comel, polos.
"Eo Tae,jangan cakap tu Jihyo budak misteri yang kitorang cerita tadi."
Taehyung hanya mengangguk. Tenganga mulut Jungkook dan Jimin seketika. Berani betul kau pegang rambut dia kan Tae?  ̄ˍ ̄
"Eii Kook, dia pegang rambut perempuan tu. Suka hati dia je pegang rambut anak orang"
Ujar Jimin dengan pandangan jijik. Si Taehyung ni nak buat drama hindustan 30 episod bergolek-golek ke camne? ('-﹏-';)
"Ok apa dia pegang rambut si Jihyo tu. Kalau kau yang pegang rambut dia memang mendapatlah. Memang aku pijak-pijak kau dulu sebelum dia terbangun."
Kata Jungkook selamba. Jimin mati kata. Kurang ajar punya biskut terlebih masak! Macamlah tangan aku ni ada tahi lembu sampai tak boleh sentuh rambut dia ( ̄ヘ ̄;)
"Shhh"
Sekali lagi Taehyung menyuruh mereka diam. Jungkook dan Jimin menggulingkan bebola mata mereka. Alah Taehyung ni, nak kena pukul ke?
"Kau ni. Tadi punyalah muka macam beruang kutub bila jumpa perempuan gila tu. Sekarang nak jadi romeo sekolah pulak"
Jimin memeluk tubuh membuatkan Taehyung menjelir sahaja. Tak mahu ganggu Jihyo yang tidur nyenyak.
"Kau tak tahu ke budak alien ni suka berangan chim. Bukan biasanya kita nampak ke dia mengorat perempuan sana sini. Kan sama tu dengan time sekarang ni. Nanti mulalah oppa changi chongok puit"
YOU ARE READING
Annoying Kingka | 김태형 (O.G)
RomanceTaehyung Kim, Seorang lelaki yang nampak sempurna... Tapi.... Siapa sangka dia terlalu annoying.. "Perangai dengan rupa terlalu berbeza, macam langit dengan bumi!" ▱▱▱ Jihyo Song, Rupa yang cantik, dan terlihat peramah.. Tapi.... Siapa sangka dia pe...