سلام؛ فرزاد هستم نویسنده این کتاب.
در این کتاب قصد دارم فیلم معرفی کنم و شما رو با شاهکار های تاریخ سینما آشنا کنم.
به نظرم مهم ترین وظیفهی یک بیننده در برابر فیلمی که انتخاب میکنه؛ این هست که به خودش احترام بذاره و فیلمهایی رو ببینه که ارزش بار ها دیده شدن دارند.
امروزه فیلم ها بیشتر برای اهداف تجاری و فقط جذب مخاطب ساخته میشن. کم و بیش میتونیم فیلم هایی که معنای واقعی هنر رو انتقال بدن، ببینیم. هنر سینما خیلی ارزشمنده و درک اون باعث میشه ازش لذت برد و سیر نشد.
میدونم سلیقه ها متفاوته و بعضی ها ممکنه با سینمای کلاسیک یا فیلم های مفهومی مخالف باشن اما این فیلم ها جلوه های واقعی هنر هستند.
امیدوارم تو این مسیر با من همراه بشید و از این فیلم ها لذت ببرید.
فقط قبل شروع چند تا نکته مهم هست که باید بگم پس حتما بخونید:
1-لطفا به رده بندی و اخطار هایی که درباره یک فیلم میدم توجه کنید. چون ممکنه اگه فیلم با روحیتون سازگار نباشه بهتون آسیب بزنه پس لطفا توجه کنید.
2_ فعلا محدودیتی برای تعداد فیلم ها تعیین نکردم ممکنه تا صد تا ادامه داشته باشه یا بیشتر.
3_ فیلم ها بر هیچ ترتیب خاصی معرفی نمیشن. یعنی قرار نیست فیلم دوم بهتر از فیلم اول باشه؛ همه فیلم ها عالین و ارزش دیده شدن دارند.
4_ اسم کتاب seventh art هست به معنای هنر هفتم که میشه سینما.
نکته ی دیگه ای نیست. امیدوارم لذت ببرید و اگه خوشتون اومد حمایت کنید.
خوشحال میشم کتاب رو به دوستانتون معرفی کنین.