Předchozího půl roku se nic zajímavého nestalo. Tony s Emou stále bydlí s námi. Fíla se Sárou k nám často chodí na víno, pořád jsme jedna velká parta. Když tak o tom přemýšlím, něco se přece jen událo. Všichni jsme odmaturovali. Martin s Tonym a Fílou se dostali na vysokou. Já Sára a Ema jsme se dostali na zdravotní školu. Byli vánoce. Myslím 20. prosinec. Šli jsme já Martin Tony a Ema do obchodního centra nakoupit dárky. V centru jsme se rozdělili a šli si všichni svojí cestou. Když jsem měla nakoupeno, šla jsem hledat ostatní. Martina a Tonyho s Emou jsem našla u sushi baru. Sedla jsem si k nim a objednala si taky sushi. Najedli jsme se a šli domů. Cestou domů jsme procházeli kolem kluziště a rozhodli se že máme ještě dost času a tak jsme odbočili směrem ke kluzišti. Obuli jsme si brusle a šli na led. Na bruslích jsem nestála od 9. třídy a tak jsem se moc nemohla udržet na nohou ale Martin mě chitil jednou rukou za pas a druhou si prsty popletl s mojí rukou a tak jsme jeli spolu. Bylo to krásný. Podívala jsem se na Tonyho a Emu. Hrozně jim to spolu slušelo. Po chvíli jsme se s Martinem pustili a jezdili sami. Už mi to začalo jít když do mě někdo vrazil a já spadla na led a hrozně mě bolela ruka. Martin ke mě v rychlosti přijel. A vyděšeně řekl:
M: En, jsi v pořádku?
J: jo. Vlastně, asi ne. Nemůžu hýbat rukou. Hrozně to bolí.
M: dobře. Hlavně v klidu.Martin mě vzal do náruče a jel se mnou k mantinelu. Odjel se mnou z ledu a nesl mě v náručí do šatny. Tony s Emou šli za námi. Martin mě v šatně opatrně položil na lavičku a rozvázal mi brusle. Nasadil mi boty, vzal mě do náruče a nesl k autu.
J: proč mě nosíš? Chodit snad ještě umím.
M: copak tobě se to nelíbí?
J: jo, moc.
M: tak vidíš. Navíc by se ti mohla zamotat hlava a mohla bys zase spadnout a to já nechci.
J: jsi moje zlatíčko. (dala jsem mu pusu)Nasedli jsme všichni do auta a Martin nás zavezl na pohotovost. Zastavil před nemocnicí a zase mě vzal do náruče a nesl do budovy. Po půlhodině nás vzali na ambulanci a doktor mi ruku vyšetřil.
Doktor: máte zlomené dva prsty a naražené zápěstí. Co se vlastně stalo?
Já: spadla jsem na led.
Doktor: aha, to tu máme často.Doktor mi dal zlomené prsty do sádry.
Poté jsme už jeli domů. Bydleli jsme ve třetím patře a výtah byl mimo provoz. Martin mě vzal do náruče. Protestovala jsem. Nechtěla jsem aby mě tahal v náručí až do třetího patra protože jsem těžká a mohlo by se mu udělat špatně ale on si to nenechal vymluvit. Nesl mě v náručí až k našemu bytu. U dveří mě postavil na zem protože musel odemknout a do bytu jsem došla sama. Dala jsem mu pusu na tvář.M: notak, ještě jednu. Prosím.
J: klidně milion.
M: jooo? (pousmál se)
J: no joooo. (usmála jsem se)Dala jsem mu pusu a on ji prodloužil.
Tony s Emou šli do obýváku. Šli jsme za nimi. Bylo 17:30 a za půl hodiny měli přijít Fíla se Sárou na večeři. Šla jsem se připravit. Vzala jsem si modré šaty po kolena. Jsem ten tip co se moc nemaluje. Použila jsem jen řasenku. Ještě jsem si udělala dva francouzské copy a byla jsem připravena. Zabalila jsem dárky pro Fílu a Sáru. Když jsem měla vše hotové, zbývalo ještě deset minut. Šla jsem do kuchyně a tam byl Martin. Otočil se a zůstal stát.M: tobě to sluší.
J: děkuju. Ty vypadáš taky k sežrání.
M: tak to si na tebe budu muset dát pozor abys mě nesežrala.Usmál se a začal se ke mě přibližovat. Jeho rty se dotkly těch mých. Začali jsme se líbat. Líbali jsme se do té doby než do kuchyně přišel Tony a řekl.
T:Nechci vás rušit ale Fíla se Sárou jsou dole.
Šla jsem otevřít. Fíla se Sárou přišli do obýváku a sedli si na gauč k Tonymu a Emě. My s Martinem zatím připravovali večeři. Když byla večeře hotová, sedli jsme si všichni ke stolu v kuchyni a dali se do jídla. U večeře jsme si povídali a smáli se. Tony otevřel víno a nalil všem kromě Emy, ta si dala pomerančový džus. Po jídle jsme já, Martin, Tony a Ema dali dárky Fílovi a Sáře a oni nám. Šli jsme si sednout k televizi a dívali se na film. Fíla se Sárou šli na balkon a po chvíli se tam začali dost vášnivě líbat. Chvíli jsme je pozorovali a pak jsem se podívala na Martina a on na mě. Mysleli jsme na to samé.
M: hmmmm... Nechcete jít do parku?
Tony se na nás podíval a pousmál se. Bylo mu jasný o co nám jde.
T: Emi, chceš se jít projít do parku?
E: jo ráda.
T: tak tedy pojďme.Řekli jsme Fílovi a Sáře že jdeme do parku, i Fílovi došlo o co jde a tak šli s námi. Venku padaly vločky a všude svítila vánoční světýlka. Vypadalo to tak magicky. Prochazeli jsme parkem a postupně jsme se oddělovali od ostatních. Nejdřív někam zmizeli Tony s Emou a pak i Fíla se Sárou. Drželi jsme se s Martinem za ruce a měli propletené prsty. Martin mě začal líbat na krku.
J: ale ale, copak copak. (usmála jsem se)
M: moc ti to sluší, víš to? Jsi sladká.
J: jooo? A ty jsi k sežrání, jak jsem říkala.Začala jsem ho líbat. Když jsem ho kousla do rtů, na chvíli mě přestal líbat a řekl:
M: Ono to kouše.
Začali jsme se nahlas smát. Nemohli jsme přestat. Smáli jsme se do doby než zase přišli ostatní. Vyšli jsme z parku a procházeli se po vánočně naladěné Praze. Když jsme přišli domů, Fíla se Sárou řekli že už musí jít a tak jsme se s nimi rozloučili a oni vyrazili domů. Chvíli jsme ještě všichni čtyři (já, Martin, Tony a Ema) seděli na gauči a dívali se na film. Když film skončil, šli jsme spát. Lehla jsem si do postele. Martin si lehl za mnou a začal mě líbat. Hladil mě ve vlasech. Spolupracovala jsem a také ho líbala.
........
Poté jsme usli. Já měla hlavu položenou na Martinově hrudi. Zase se mi zdál sen. Tentokrát to byla spíš noční můra.
V tom snu jeli Tony s Emou v autě. Povídali si a byli šťastní, když v tom na cestu vběhl velký jelen a Ema se mu snažila vyhnout. Auto narazilo do betonové zdi mostu. V tu chvíli jsem se se zrychleným dechem a vyděšeným výrazem ve tváři probudila.M: co je? Co se stalo?
J: nic, jen se možná něco stane.
ČTEŠ
Miluji tě [DOKONČENO]
FanfictionMiluji ho, ale nevím jestli on miluje mě. (Předem se omlouvám za pravopisné chyby) Další fanfikce. Na koho? To se dozvíš v textu.