Alpha in heat

400 16 2
                                    


   Tae pov.


Sunt împreună cu Jimin la un mall din centrul orașului.Tocmai ce l-am sunat pe Jungkook să îi spun,dar nu mi a răspuns.

'Tae!Tae!,,,începe să îmi țipe speriat Jimin în ureche.NU O SĂ ÎȚI VINĂ SĂ CREZIIIIII!!! Yoongi mi a găsi-  dar bâzâitul unui telefon îl întrerupe..'Vezi că îți sună telefonul.

Jungkook pov.

Tocmai ce m am întors de la muncă.Intru în casă obosit aşteptând îmbrățișarea Omegaului meu dar..nimic.

'Tae? NIMIC..ahhh .se pare ca nu este acasă..De ce este așa de cald aici?

M am întins pe canapea si m am dezbrăcat pana am ramas in pantalonii de la costum.A inceput sa imi curga transpirația pe piept in jos.M am uitat in jos si am vazut o unflatura mare(hehhe).Mi am scos membrul si am inceput sa il frec foarte repede gemand.Mi am atins varful pulii mele si m au luat niste furnicaturi.Am simtit cum sunt aprope si l am frecat pana ce mi am dat drumul.

Am cautat disperat telefonul prin pantaloni si cand l am gasit l am apelat pe Taehyung. 

-'Alo?Kook?

-Tae,nu imi pasă unde esti .Vii acum acasă!

-Dar-

-Am spus ca TRECI ACUM ACASĂ..spun folosindu mi vocea de Alfa la care Omegaul meu s a supus instant.

-B.bine.

~Convorbire telefonica incheiata~

~Je pov.~

Dupa ce Tae a inchis telefonul si a cerut scuze lui Jimin si a fugit spre casă.

S a dezcaltat si si a pus geaca pe un scaun.A auzit sunete venite din dormitor.Ajuns,a deschis usa si a ramas in stare de soc.Alfaul sau intins pe pat ,fara nimic cu care sa fie acoperit,cu maba stanga sub cap si cu cealaltă își freca membrul mare.Alfaul i a facut semn sa vina la el,omegaul refuzand,uitandu se la piciorele sale.

-Ti am zis SA VII!! Si a folosit junkook vocea sa de alfa facand pielea lui tae de gaina.Mergea incet pana la el parca fiindui frică sa nu se sparga podeaua.

Jungkook l a tras agresiv pe Tae la el in poala,acum membrele lor fiind primejdios de aproape.Tae a observat unflatura din pantalonii iubitului sau si mirosul  care era excitant ce plutea prin aer.Jungkook a inceput sa il surute agresiv pe Tae,aceste punandu si mainile in parul baiatului.Junkook l a muscat de buza de jos ,facandul pe baiatul omega sa geama,bagandu si imediat limba in gura lui explorand fiecare coltisor.Jungkook ia tras hanoracul de un verde inchis jos ,incepand sa ii suga sfarcurile deja intarite ,Baiatul a inceput sa geama extrem de tare ,facandul pe Jungkook sa ii muste sfarcurile .

L a dat pe băiat jos din poala sa ,dezbracandul si pe el de tot,lasand la iveala penisul sau erect .L a intors agresiv pe burta ,punandul cu fundul in sus si pieptul lasat pe pat.

-O sa trebuiască sa te pregatesc putin Omega...spune Alfaul șoptit.Si a bagat doua degete in gura omegaului acesta începând sa le librifieze bine-bine daca voia sa mai mearga cum trebuie pentru ca totii stim cat de mare e Jungkook.Si a scos degetele din gura baiatul si a băgat doua in fundul lui Tae,acesta tipand de durere,fiind prima data cand experimenta asa ceva.Jungkook ia sarutat spatele ca un semnal sa se relaxeze.Cand a simiti ca ju se mai incordeaza a inceput sa isi mmiste degetele in el ,auzind numai gemete din partea lui tae.Cand a simțit ca este pregatit,si a bagat membrul in fundul lui facandul pe baiat sa tipe.Jungkook inca se impingea in el pana a ajuns complet in el.A stat putin in el ca sa se acomodeze.Tae ia dat un semnal ca e ok si Alfaul a inceput sa faca miscari rapide ,abuzand prostata lui Tae asa de bine.Baietii au inceput sA geama in sincron cu miscarile ireal de rapide a lui Jungkook.A inceput sa ii plesneasca fundul baiatul cand a simtit ca trebuie sa ejaculeze.

La intors pe spate acum facand miscari mai incete,incepand sa ii lase semne pe gat.Ochii i sau facut rosii iar coltii au iesit la iveala,fiind tentat sa gaureasca glanda parfumate si se pare ca omegaul a observat.

-Marchează m.mă...spune tae soptit si in acelasi timp gemand.

Jungkook nu a mai asteptat nicio secunda si si a bagat coltii in glanda baiatul curgand sange,in timp ce miscarile lui erau mai rapide.Si a scos coltii admirand locul marcat de el.Acum Tae era cu aDevărat al sau.

Amandoi si au dat drumul ,Alfaul căzând langa omega,care deja dormea adânc.Jungkook la curățat mai intai pe Tae apoi pe el,si a adormit si el fericit.

💛👒👒A doua zi ◻

Tae este cu Jimin la o cafenea,Jimin era bosumflat

-Ce e cu tine Jimin?Ce sa intamplat?

-Yoongi mi a gasit jucariile stii tu de care si ma pedepsit groaznic..spune rl

-JIMIN!!TI AM SPUS NU PLECI DE ACASA....tipa Yoongi si la tras pe Jimin de brat ,facandui cu mana incet.



Mulțumesc că ați citit.Scuzați mă daca sunt greșeli gramaticale,o să corectez.


                                                                                                                          =be happy=


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 25, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

TAEKOOK SMUT ONESHOTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum