POV Joost
Het skiën was best leuk, vooral omdat Link en ik de hele tijd samen waren. Ook heb ik nog wat leuke momenten voor op de vlog. Er zitten ook wat stukjes tussen van Jeremy en Harm die verliefd doen. Nikki moet dat er maar uitknippen.
Samen lopen Link en ik naar buiten, vooruit van de rest. "Hoe was de afspraak vandaag?" vraag ik. Link haalt zijn schouders op, "Zij vond het volgens mij best leuk." zegt hij. Ik kijk vragend, "en jij dan?" vraag ik. Weer haalt Link zijn schouders op, "Ik val toch alleen op jongens." zegt hij kortaf. Mijn hart maakt een sprongetje.POV Link
Na het avondeten hebben we nog met z'n allen gegamed en na een paar uurtjes ligt iedereen te slapen. Roedie ligt in het bed naast me al te slapen. Ik moet plassen, dus loop de gang op. Als ik langs de kamer van Jer en Harm loop hoor ik gefluister en zachtjes gelach. Ik loop snel door.
Als ik terug loop naar mijn kamer zie ik dat er nog een lichtje bij Joost aanstaat. Ik kijk door de deuropening en zie dat Joost fluisterend een stukje voor zijn vlog aan het opnemen is. Joost ziet me meteen en glimlacht, "Link? Nog wakker?" Ik loop de kamer in en ga naast Joost op bed zitten. "Ik had de vlog nog niet afgesloten, dus ik dacht, dat doe ik nu wel." zegt hij. "Welkom bij een nieuwe video van Joneessss" fluister ik en Joost kijkt me lachend aan, "Nee het is het einde van de vlog." Ik ga met een glimlach onderuit liggen en Joost gaat verder tegen de camera, "Nou goed, dit was de vlog, morgen een nieuwe vlog. Doei!" en hij legt de camera naast zich neer, op zijn nachtkastje.
"Wat doe je hier?" vraagt Joost met een glimlach. Snel verzin ik iets, ik heb namelijk zin om gewoon even met Joost te praten, en in ieder geval nog niet om te slapen. "Roedie snurkt heel erg." antwoordt ik, "Maar als ik weg moet gaan, ga ik weg hoor." zeg ik. "Nee, nee, natuurlijk mag je blijven," Zeg Joost, die ook onderuit gaat liggen.
JE LEEST
~ Voor Elkaar Gemaakt (Joli / Liry FF) [NL]
FanfictionLink heeft gevoelens voor Jeremy, maar hij is niet de enige in de vriendengroep die iets voor hem voelt.