POV Roedie
Ik ga even naar de koelkast voor wat drinken. Als ik daar ben zie ik Link nergens. Link zou toch al lang terug moeten zijn? Ik klop op de deur van Joost. "Ja?" Hoor ik Joost zeggen. "Is Link bij jou?" vraag ik. Joost komt verbaasd de gang opgelopen, "Uhh nee, hoezo?" vraagt hij. "Hij zou even in het schuurtje gaan kijken maar hij is nu nergens te bekennen." Ik zie Joost heel erg schrikken en zonder een moment te twijfelen rent hij naar het schuurtje. Hij probeert de hendel open te maken, maar zo te zien is die al lang niet meer gebruikt. "Link is hier niet eens binnen geweest!" roept Joost. "Waar is hij!" roept hij. "Wie?" Hoor ik een stem achter me. Het is Jeremy, samen met Harm. "Link is weg." zegt Joost. Ik zie Harm en Jeremy elkaar aankijken, "Waar zou hij kunnen zijn?" Joost kijkt bezorgd, "We moeten hem vinden! Stel je voor dat het foute boel is!" Joost kijkt nog bezorgder. "Alles komt goed, Joost, hij vindt de weg wel terug, hij is geen klein kind." zeg ik. Joost zucht, "Er is inderdaad niet heel veel aan te doen."
Ik kruip mijn bed maar weer in. Na een tijdje nadenken kom ik toch in slaap.POV Joost
Ik zit rechtop in mijn bed. Ik heb Link al heel veel appjes gestuurd en ook heel vaak gebelt, de telefoon gaat niet eens over. Ook komen mijn berichtjes niet aan. Er is iets flink mis. Ik loop de gang op om te kijken of een van de jongens nog wakker is.
Ik kijk Roedie's kamer in, hij ligt al diep te slapen. In de tweede kamer liggen Jer en Harm, zij slapen ook al diep. Harm is ook helemaal gedraaid in zijn slaap, hij ligt met zijn hoofd op Jer's buik. Ik maak er een foto van. Als ik Link terug vind moet ik laten zien hoe schattig deze twee samen zijn.
Ook Milan en Don slapen al. Ben ik de enigste die zich zorgen maakt om Link? Ik mis hem heel erg.. Waar is hij?
Ik besluit om naar buiten te gaan, ik moet en zal Link vinden. Ik bel link voor de 100e keer terwijl ik loop. Eerst loop ik richting de receptie, misschien was er iets gebeurd waardoor Link niet meer met de makkers wilde zijn. Hij is nergens te bekennen. Ik stop mijn telefoon maar weg, Link neemt niet op. Het is onmogelijk om Link hier te kunnen vinden. Ik loop nog een beetje door het vakantiepark heen en na een tijd besluit ik dat ik beter weg kan gaan. Het is al 4 uur 's nachts. Dan wordt ik opeens gebeld, ik pak snel mijn telefoon om te kijken. Het is Link! Ik neem snel op en hoor dan direct een bibberende stem. "Joost?" vraagt Link. "Ja ik ben het, waar ben je Link?" vraag ik. "Ik weet het niet.. ik stuur je mijn live locatie. Wil je me ophalen?" vraagt hij. "Natuurlijk, ik kom er meteen aan!"
JE LEEST
~ Voor Elkaar Gemaakt (Joli / Liry FF) [NL]
Fiksi PenggemarLink heeft gevoelens voor Jeremy, maar hij is niet de enige in de vriendengroep die iets voor hem voelt.