POV Roedie
Na de lunch gaan we terug naar het vakantie huisje. Milan, Don, Jer, Harm en Link zijn even een rondje gaan lopen met zijn allen. Joost en ik zijn alleen. Joost speelt Animal Crossing en ik zit op mijn telefoon en kijk af en toe even mee. "Vind je ook niet dat Harm en Jer de laatste tijd erg tot elkaar zijn aangetrokken?" vraagt Joost op eens. "Ja ik snap je wel, maar ze zijn beide niet homo toch?" Vraag ik. Joost haalt zijn schouders op, "De persoon waarvan je het het minste verwacht, kan misschien wel homo zijn." Zegt hij. Ik snap de hint, "Jij bent dus homo." zeg ik zelfverzekerd. Joost lacht, "Nee, nee, dat bedoel ik niet!" Ik lach beschaamd, "Over wie heb je het dan wel, want ik weet dat je op iemand munt." Joost haalt onzeker zijn schouders op, "Dat mag ik niet zeggen..." Dan weet ik het al. "Het is Link, hé?" vraag ik. "Shhhtt niet zo hard, ja het is Link en je mag dit absoluut tegen niemand vertellen!"
"Ik vind het wel schattig." zeg ik. "Ja ik ook." zegt Joost, terwijl hij in de verte staart. "Maar goed, Jer en Harm dus?" Joost knikt. "En dan Link met..." begint Joost zijn zin. Ik maak zijn zin af: "Milan?" vraag ik. Joost kijkt een beetje onzeker "Ja, ja, goeie. En dan Don met Lotte." zegt hij. We knikken bijde.
POV Harm
We lopen door hetzelfde bos als waar Jeremy en ik gisteravond ook liepen. Jeremy loopt aan mijn ene kant en Link aan de andere kant. Don en Milan lopen voor ons. Ik vertraag een beetje, ik wil Jeremy namelijk verkering gaan vragen. Ik pak mijn telefoon en app Milan. "Yo Milan, kunnen jij en Don even met Link praten, maakt niet uit waarover, als je maar niet zegt dat het van mij moet."
Dan Hoor ik een "Ping". Milan pakt zijn telefoon en leest het. Hij laat het vervolgens aan Don zien en die kijkt even achterom naar Link. "Yo Link kom eens." Link versnelt en gaat naast Don lopen. Mooizo. "Hey Jer." fluister ik. Jer kijkt me aan. Ik pak zijn hand en trek hem mee de bosjes in. Jer lacht, "Wat doe je Harm." ik lach ook. "Wil je iets?" vraagt Jer. "Ja er is zeker iets wat ik wil." zeg ik. Ik voel hartkloppingen en zie Jer vragend kijken, "Ik wil jou, Jer..." Jeremy is even stil. "Ik weet dat je geen homo bent, maar ik w..." begin ik, maar ik word onderbroken door Jeremy die zijn vinger op mijn lippen legt. Niet veel later voel ik zijn lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen en geniet van dit moment.
Dan hoor ik opeens een stem, "Ze zijn h.." Het is Link en hij heeft ons gezien. Hij staart ons met grote ogen aan en ik weet dondergoed wat hij denkt. Maar stiekem voel ik voldoening. Jeremy is van mij en zal van mij blijven. Link staart nog steeds naar ons, knippert even met zijn ogen en rent dan weg.
JE LEEST
~ Voor Elkaar Gemaakt (Joli / Liry FF) [NL]
Fiksi PenggemarLink heeft gevoelens voor Jeremy, maar hij is niet de enige in de vriendengroep die iets voor hem voelt.