*Selam ben geldiim 🦋💜*
*Herkese iyi bayramlar ✨🌙*
*Karşısına çıkmadan önceki son bölüm olduğu için biraz önemli bir bölüm :)*
*Medya: Belli :')*
Derste sıkılmış kendi kendime deftere karalamalar yapıyordum. Birden aklıma gelen şeyle yanımdaki Erim'e döndüm.
"Erim bir şey soracağım"
Sıraya yatırdığı kafasını kaldırıp "Hayırdır Erimcim değil de Erim dedin?"
"Ben ne yapmış olsam bana kırılırsın?"
"O ne demek İzem?"
"Ya ne bileyim bir şey yapmış olsam ve senden saklamış olsam ne yaparsın?"
"İzem ne saklıyorsun benden?"
"Erim bir şey saklamıyorum sadece bu saçma derste aklıma birden geldi böyle saçma bir şey"
"İzem bir şey saklıyorsun sen"
"Erimcim bir şey saklamıyorum ben"
"İnanmadım"
"İnandın Erimcim inandın"
"Kokusu çıkar zaten bakalım"
"Çıkmaz çıkmaz bir şey yok zaten"
O sıra beni kurtaran zil sesini duydum.
Kendimi hoca sözlüye kaldırmış tam o sıra zil çalınca kurtulan öğrenciler gibi hissettim.
Zil çalınca direkt sıramdan kalkıp sınıftan çıktım ve bizim kızların sınıfının oraya ilerledim. Sınıfın kapısına geldiğimde tam da sınıftan çıkıyorlardı.
"Aaa bizimki şükür sınıftan çıkabilmiş" dedi Umay
"Erim'den kaçtım"
"Hayırdır neden" dedi Sıla
"Anlatırım anlatırım da önce size başka bir şey söyleyeceğim"
"Söyle gülüm" dedi Sıla
Konuşa konuşa koridor sonundaki peteğin oraya gelmiştik ve bir kız itemi olarak peteğe yaslandık.
"Söyle artık İzem" dedi Umay
"Karar verdim yarın Özgür'ün karşısına çıkacağım" dedim. Evet karar vermiştim yarın cumartesiydi ve nasıl yanıt alırsam alayım bir gün kendimle kalmama zaman olacaktı ve pazartesi hiç bir şey olmamış gibi devam edeceğim :')
"Hadi hayırlısı olsun kuzum" dedi Umay
"Umarım o beyinsiz düzgün karşılar" dedi Sıla
"Beyinsiz demeyin ya" dedim ama beyinsizdi
"Heh toz kondurma sen zaten sevdiceğine" dedi Umay
"Dedi platonik takılıp Erim'e bir şey söylemeyen kız" diye söylendi Sıla
Umay "Beni katmayın ben kendi halimde takılıyorum söylemem de Erim'e zaten"
Sıla "Neden söylemiyorsun kanka belki bir şans verir"
"Belki şu an söylememesi daha iyidir" dedim sakince ve sesim içeri kaçmış bir şekilde. Çünkü biliyordum eğer Erim'e hislerini söylerse istediği cevabı alamayacaktı.
Umay "Sen bir şeyler mi biliyorsun"
"Şu an hayatında biri istemiyor büyük ihtimalle" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum/Texting✓
Short Story|Tamamlandı| 0541***: Aaaa dur hiç giriş yapmamış gibi başa sarıyorum olayı 0541***: Sen ve ben bi' film ve kitap 0541***: Neden hep mutsuz ve bitap? 0541***: Sen ve ben rakıyla mehtap 0541***: Olabilirdik, olabilirdik, olamadık 0541***: Zor ama bel...