FİNAL

26K 1.1K 1.7K
                                    

Selam Papatyalarım 🌼💜

Nasıl bir bölüm oldu hiçbir fikrim yok umarım beğenirsiniz :)

Bölüm şarkımız her şeyin başladığı o şarkı olsun madem *Pera-Seni Seviyorum* :')

Medya: Gelin sarılcam size💜

Aylar Sonra :')

"Ya unuttu işte. Abi insan sevgilisinin doğum gününü unutur mu? Bizim öküz unuttu."

Umay "Ya gülüm daha gün bitmedi ki illa hatırlar"

"Ya ben onun doğum gününü unuttum mu?"

Hazal "Unutmadın"

Sıla "Hepimizi tembihledin hatırlatma diye sen de"

"Siz hatırlatsanız ne işe yarayacak o kendi hatırlamadıktan sonra"

17. yaşıma girmiştim bugün ama Özgür hatırlamamıştı. Şimdi demeyin yeni mi on yedi oldun falan diye. Gidip ağustos ayında doğduğum için anca on yedi olabildim.

Tüm arkadaşlarım liseyi on sekiz olarak bitirecekti ama ben liseden mezun olduktan sonra on sekiz olacaktım. Hadi hiçbir derdimiz yokmuş gibi oturup buna ağlayalım.

Özgür mart sonunda on sekiz olmuştu artık rahat rahat takılıyordu Erim şubatta on sekiz olmuştu o da rahat takılıyordu. Tayfanın geri kalanı 11. sınıf bitmeden on yedi olmuşlardı ama ben neredeyse 12. sınıf açılacak anca on yedi oluyorum. Where is the Adalet?

(İZEM NE KONUŞTUN BE SIRF BÖLÜM UZASIN DİYE XMXLHPSHXĞSHX)

Kızların zoru ile yazlık bir elbise giymiştim. Normalde kot şort ve bol tişört ikilisini giydiğim için 'bari doğum gününde kurtul şunlardan' diyerek bana yazlık bir elbise giydirmişlerdi.

Elbise👇🏻

Aynada kendime baktım, güzel olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynada kendime baktım, güzel olmuştum. Tamam elbise biraz kısa olabilirdi ama olsun.

Kızlarla genelde gittiğimiz kafeye gidecektik, bir şeyler içmeye. Kafeye giderken elbise giydirmişlerdi canım arkadaşlarım.

"Ay İzem kısa falan değil elbise hadi çıkalım artık"

"Tamam çıkıyoruz ikna oldum" diyerek yatağımın kenarına kutusuyla koyduğum ayakkabılarımı aldım.

Ayakkabılarımı canım abime doğum günü hediyem olarak 'zorla' aldırmıştım :D

Beyaz nike air force olan canım ayakkabıları da giydiğimde hazırdım. Ayakkabıyı zorla aldırdığım için biraz abartmalıyım lütfen.

Kızlar ile evden çıkmıştık ve 10 dakika yürüme mesafesinde olan kafeye doğru yürüyorduk.

"Umay sen bugün hiç Erimle konuştun mu? Siz bize geldiğinizden beri etrafta görünmüyor" dedim. Cidden nereye kaybolmuştu?

Seni Seviyorum/Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin