3.4 *Özel :')*

29.2K 1.5K 617
                                    

Selam eski okurlarımın çok beklediği o bölümle geldim :')

Yeni okurlarım normal bölümmüş gibi okuyabilirsiniz sadece bu bölümde aramıza bir kaç karakter katılacak💜🦋

Eve gelmiştim ve güzel güzel ağlama planları kurarken annemin hazırlanın halanlara gideceğiz demesiyle kocaman bir of çektim.

Hiç bir yerde depresyona girmeme izin vermiyorlardı.

Hazırlanıp hep beraber evden çıktık. Neyse ki halamlarda canım sıkılmayacaktı çünkü benden 1 yaş büyük kuzenim vardı iyi anlaşıyorduk. 

Halamlara geldiğimizde hoş geldiniz faslını falan geçtikten sonra Eda ile biz onun odasına geçtik.
*Eda tanıdık geldi mi Aykızım (Basketçi Bey) okurları :')*

"Eee anlat kuzen" demişti.

"Asıl sen anlat sevgili yapıyorsun ama ben bunu instagramda attığın fotoğraftan görüyorum" dedim sitemle.

"Ya bir türlü bir araya gelemedik ki seninle yaz tatili falan girdi araya yazlığa falan gittik e siz de gittiniz bir türlü anlatamadım"

"Çüş ne zamandır sevgilisiniz ki siz?" dedim çünkü ben daha geçen ay görmüştüm instagramda.

"Mayıs'ın ikinci haftasından beri"

"Çüş kızım biz Aralık'tayız" dedim.

"Iıı biraz öyle oldu"

"Dökül kim bu çocuk"

"Berk Altunç. Basketbol takımındaydı hani"

"Aaaa şu bahsettiğin platonik olarak takılıyordun"

"Evet evet sonra ben buna arkadaşımın gazıyla anonim oldum"

"Ne? Bir dakika sen de mi anonim oldun?"

"Sende mi derken? İzem sen de mi anonim oldun?" Dedi şokla.

"Anlatırım ya birazdan anlat ilk sen"

"İşte ben buna yazdım baya konuştuk falan mayısın ikinci haftasında okulun düzenlediği bir konserde karşısına çıktım"

"Sonra, nasıl karşıladı?"

"O da o sıralar bana karşı bir şeyler hissediyormuş zaten ortak arkadaşlarımız sevgili diye ikide bir aynı ortamda bulunuyorduk" dediğinde burukça gülümsedim.

Eda'nın şansı baya iyi gitmişti.
*Yazar onlara kıyamadan çabucak mutlu etmişti :)*

"Eeee dökül İzem sen kime anonim oldun?"

"Önce biraz sessiz ol kuzen Erim bilmiyor"

"Ben abime anlatmıştım beni ağlarken yakaladığı için"

"Nasıl karşılamıştı Alp abi?"

"Normal karşılamıştı zaten şans eseri ben abimin mezuniyetinde öğrendim Berk'in ablasıyla da abim çıkıyormuş" dedi.

*Evet burada da aklınızdaki soruya açıklık getireyim. Yayımdan kaldırmadan önceki son bölümde Eda Alp'in sevgilisi ile tanışacaktı orda bitmişti bölüm o kişi Berk'in ablası Melis*

"Oha tesadüfe gel" dedim.

Eda "Konudan sapma anlat şu anonim olayını"

"Ben de 1 yıldır birini seviyorum ama imkânsız"

"İmkânsız diye bir şey yoktur İzem"

"Her neyse bu kişi Erim'in yakın arkadaşı ama ben onu Erim ile arkadaş olmadan önce tanımıştım"

Seni Seviyorum/Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin