Bölüm 3

15 2 0
                                    

Okula gelir gelmez kantine gidip , çikolatalı süt aldık.Tüm yol boyunca canımız çikolatalı süt çekmişti ama sabahın körü olduğu için hiçbir market açık değildi. O yüzden okula gelir gelmez kantine gidip , çikolatalı sütümüzü aldık.

Açıkçası okula da biraz geç gitmiştik.Sınıfa girdiğimizde ders başlamıştı.

Bir dakika bu da ne??Tüm sınıfın oturma düzeni değişmiş.Buse oradan sınıf öğretmenine "Hocam biz ilkokula gitmiyoruz ki, neden oturma düzeni yaptınız." Dedi. Sınıf öğretmenimiz de "Geç kaldığınızdan dolayı yok yazıldınız .Şimdi yerinize geçebilirsiniz." Dedi. Bende "Bizim yerimiz neresi hocam?"dedim. Ahmet Hoca'da eliyle Toprak'ın yanına oturmam için işaret etti. Ben "Akın'nın yanı da boş isterseniz oraya oturabilirim." Deyince sinirli bir bakış attı ve oturmam için tekrar işaret etti.

Buse'de sinirlenmiş olacak ki "O zaman Akın'ın yanına da ben oturayım." Dedi, çantasını sıraya vurarak. Daha sonra hiçbir şey olmamış gibi Akın'a "Sınavlarda kopya verirsin artık değil mi , başkan?" dedi gülerek.

Bende bir yandan Toprak ile oturduğum için mutluydum .Bir yandan da acaba benimle oturmaktan rahatsız mıdır, diye soruyordum kendi kendime. Ama galiba bu sefer bencillik edip , sadece kendi mutluluğumu önemseyecektim.

Teneffüste Buse durmadan Toprak ile ilgili sorular sordu. Görende senelerdir sıra arkadaşıyız sanar.

Toprak ile hiç konuşmuyorduk ve konu açmam lazımdı. Ve bu şans mı bilmiyorum ama yerde böcek vardı .Ki benim en korktuğum hayvan türü böceklerdi.Ben böcek görünce çığlık atmaya başladım.Uçan bir böcekti.Korkudan ne olduğunu da tam görememiştim zaten.Böcek kafamın üzerinden uçarken çığlığı basıyordum.O kadar korkmuştum ki sınıftakilerin tepkisine bile bakamadım.Ama arkadan çığlık sesleri duyuyordum.Böcek tekrar bana doğru gelince sıranın altına girip , refleks olarak Toprağın bacağına sarıldım.Bir dakika,bir dakika ne yapmıştım?Gerizekalı Defne ne yapıyorsun.

Tam o anda Barış sıranın altında olduğumu görünce, benimle dalga geçmek için silgisini fırlattı. O silgiyi de başka bir böcek sandım şoktan. Bu sefer sıranın altından kalkıp Toprak'ın boynuna sarıldım.

Şuan bunları anlatmaktan o kadar utanıyorum ki.

Daha sonra direk Toprak'ın üzerinden ellerimi çektim.Etrafta böcek de göremediğim için hiçbir şey olmamış gibi yerime oturdum ve "Kusura bakmayın hocam , böcek görünce kendimi kaybediyorum ." dedim. Arkadan Buse'nin kahkaları geliyordu.

Ama ben teneffüste Barış'a bunu hesabını sormaz mıyım, görecek o...

Utançtan Toprak'ın yüzüne bakamıyordum ve tabii ki sınıfa. Tüm ders boyunca kitaplarımdan kafamı kaldırmadım, hatta kaldıramadım. Rezil oldum.

Teneffüs olur olmaz, Barış benden kaçmak için sınıftan dışarı çıkmıştı. Bende koşarak sınıftan çıktım. Buse'de arkadan gülerek "Beni de bekleyin, böcek var burada!" diye bağırıyordu.

Ne güzel Buse'nin dalga konusu oldum.Derste Toprak'a sırtımı dönüp oturmaya başladım.Toprak'ta bundan rahatsız olmuş olacak ki bana "Yeter artık bence, çok abarttın utanma işini. Benim için sıkıntı değildi.Her ne kadar o mükemmel vücuduma dokunmuş olsan da." Dedi,Kendini beğenmiş yaa . Bende "Yoo, bu benim normal halim. Ben genelde sıra arkadaşlarıma sırtımı dönüp otururum, utanmıyorum yoksa." Dedim ve bana güldü.Yalan söyleyecek halim yok sonuçta ,normal halim.

Eve gelir gelmez ,kendimi yatağa attım.Çok utanıyorum.Yatakta kafama yastıkla vurup, yuvarlanmaya başladım.Galiba akıl sağlığım yerinde değildi.

Yara BandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin