Bölüm 2

25 3 0
                                    

Dün gece her ne kadar merak ettiğim şeyler olsa da güzel bir uyku çekmiştim. Nedenini bilmediğim halde güne enerjik başladım. Kalkar kalkmaz kahvaltımı yaptım.Ki normalde sabahları kahvaltı yapmayı pek sevmem.Fakat sabahları kahvaltı yapma fikri hiç fena değilmiş.Üzerimi de giyindim ve sonunda hazırdım.

Genelde ben evden çıkarken evdekiler uyuyor oluyor. Ne geneliyse buraya geleli 2-3 gün oldu ama olsun çok çabuk uyum sağladığımı düşünüyorum.

Annem bana harçlığımı haftalık ya da gece yatmadan önce verdiği için sabah okula giderken onu uyandırmak istemiyorum.Ve aslında biliyorum. Benim için çok çabalıyor. Geceleri herkes uyurken işle alakalı sunumlar hazırlıyor.Ve 2-3 saatlik uyku ile tekrar işe gidiyor.Bu yüzden ekstra özen gösteriyorum.Annem bir de benim için çabalamasın diye.

Tam parmak uçlarımla kapıya yönelmiştim ki, yerde örümcek görüp çığlığı bastım.Aslında tüm hayvanları severim ama böceklerden çok korkuyorum.

Ve evden çıkarken herkesi uyandırıp çıktım.

Okulumun yolunu tuttum. Aaaah! nasıl aklımdan çıkar. Bugün sınıftakilerle dışarı çıkacağız ama ben anneme söylemeyi unuttum.Neyse okul çıkışı ararım.

Buse bugün beni en yakın arkadaşları ile tanıştırdı.

Aralarında en kafa dengi Barış 'dı. Barış'da sınıfın şaklabanı.Onun yanındayken eğlenmemek imkansız.Herhalde sınıfın en iyi moral kaynağı falan.Gerçekten iyi anlaşacağımızı düşünüyorum.Barış'ın uzun boyu, açık kahverengi saçları ve yeşil gözleri var.

Barış'ın uzun boyu, açık kahverengi saçları  ve yeşil gözleri var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Teneffüste konu, okul çıkışında ne yapacağımıza geldi. Buse "Arkadaşlar!Okul çıkışı yemek yemeye gitsek nasıl olur??" diye sınıfa seslendi ve "Eee, okul çıkışı kimler geliyor???" diye devam etti.

Oradan galiba ismi Cenk'ti.O ismini bilmediğim beyefendinin en yakın arkadaşı "Biz Toprak' la geliyoruz." Dedi. 

Allah'ım sonunda ismini öğrenmiştim.Toprak, güzel isim ha.

Toprak "Hop hop ben hiçbir yere gitmiyorum .Sen çok istiyorsan gidebilirsin." Dedi oradan.Havanı yesinler gelsen ölürsün sanki . "Toprakçığım bak oyun bozanlık yapma, hem yeni arkadaşımıza kendini bir pislik gibi gösteriyorsun."dedi.Toprak 'da önce bana baktı daha sonra Cenk'in kafasına kağıt fırlatıp sınıftan dışarı çıktı.Ardında Cenk hemen bize döndü ve "Merak etmeyin gençler ben onu getiririm."deyip , sınıftan çıktı.

Sınıfta hiç sevmediğim birkaç kişi Cenk'in cümlesinden sonra " Madem Cenk ve Toprak geliyor , bizde gelelim madem ."dedi.Daha sonra Buse kulağıma "O kızlarla sakın muhatapta olma, zaten seni anlayacak beyinleri olduğunu da düşünmüyorum."diye fısıldayınca ben "Benim gözümü tutmadılar zaten.Peki sen , neden onlardan nefret ediyorsun?" " Bu da soru mu??" "Kızın yaşama amacı insanları aşağılamak , haa bir de bir hobisi var .Toprak 'ın peşinden koşmak ,ondan hoşlanıyor da." "Peki ya o ,ondan hoşlanıyor mu?" " Yok canım Toprak bu okulda Buzlar Prensi lakabı ile bilinir." Der demez "Ayrıca neden merak ettin?Dur ben tahmin edeyim." "Neden merak edeceğim , öylesine sordum."öğretmenin sınıfa girdiğini görünce konuyu değiştirmek için "Gelen hangi dersin öğretmeniydi."dedim.Neyse ucuz yırttım.

Yara BandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin