Yongguk
Daehyun'nun geçirdiği kaza sonucunda hastaneye gittik.
Daehyun kendine gelene kadar hastanenin kafateryasına oturduk.
Garson kızın arkadaşıda(ki bence haklıydı) bizden birkaç ötedeki masadaydı.Yaptığı şeyden dolayı utangaç bir edayla dudaklarını bükmüş oturuyordu.Bende onun bu komik haline bakıp insanlıktan çıkmış gibi gülüyordum.Kız kafasını birden bana doğru çevirince yüzümdeki ifade korku filmi izlerken ışıkların kapanması durumunda yapılan ifadeye benziyordu.Yani ben öyle sanıyordum.
Bizim çocuklar daehyunun odasına çıkacaklarını söyleyip gittiler.Onlar giderken benim kafam yerin derinliklerini keşfe çıkmıştı.Kafamı utançtan kaldıramadım.
Cesaretimi toplayıp içimden 3 den geriye saydım.
"3..2..1!"
Kafamı hızla çevirdim ve gördüğüm şey karşısında şaşkına dönmüştüm.
Az önce masada oturan kız yanıma gelmiş ,gözlerini açmış bana bakıyordu.Kalbim çok hızlı atıyordu,bir an duracağını sandım.O an kafamı çekmek istedimsede kıpırdatamadım.Yakından o kadar güzeldiki..
Hey!Yongguk kendine gel,her gün dayak mı yemek istiyorsun "dedi içimdeki ses.
Kekeliyerek;
-"bi..bi.bişey mi oldu?diyip,gözlerine baktım"
Oda bana bakıp sakince
+"Yüzümde birşey mi var?"diyip gülümsedi.
Bende;
-"Hayır"dedim ve pis pis sırıttım.
+"Ya öyle mi?Neden o zaman bana bakıp gülüyordun?
-"Sana baktığımıda nerden çıkardın"
+Neye bakıyordun peki?"
Ahh!şimdi yandın oğlum!
-Ben..ben..Arkandaki resme bakıyordum"
+Gercekten mi?Gel bakalım o tabloda ne yazıyor"
Mecburen onunla gidip tabloya baktım.
Tabloda;
"Hastanede kanserden ölen küçük bir kız ile ilgili haber vardı.
Kız bana döndü ve;
+"Gerçekten çok komikmiş"diyip sinirli bir ifadeyle yüzüme baktı.
Sonra da arkasını dönüp tam gidicektiki elinden tutup ;
-Özür dilerim sana bakıyordum,yalan söyledim."
+"Neden?"
-"Sadece tanıdığım kızlardan biraz farklısın"
-"Öylemi?"
+Daha önce hiç bir erkeğe ayakkabı fırlatan kız görmemiştim".
+"Hahahaha haklısın normal olduğum söylenemez"dedi.
-"Hımm söyle bakalım normal olmayan kız adın nedir?"
+"Harmony,senin nedir goril gibi gülen oğlan"
-"Ben Yongguk memnun oldum."
+"Bende"
İşte onunla böyle karşılaştım.Bu kızın hayatımda büyük yer edeceğini nerden bile bilirdim ki?
Daehyunu da alıp eve geldik,sonraki günlerde bizim çapkın tavuğumuz daehyun telefonu elinden hiç düşürmedi.Yemek yerken,otururken,konuşurken ve hatta tuvaletteyken...
Bi ara telefonla elinin birleştiğini bile düşünmedik deil.
Youngjae ile o duşdayken telefonuna bakmaya karar verdik.
Oo bide ne görelim bizim ki abayı bi kıza yakmış .(genelde hiç kimseyle böyle konuşmaz ilk defa bi kızın peşinde koşuyor :o)
Bu kız kimmiş diye bakarken
Kızın fotografını bulduk.Dikkatlice bakınca tanıdık.Youngjae 'yi gülme tuttu.Yere yatıp resmen anırmaya başladı.Daehyun da bu insan dışı kahkahaları duyunca aceleyle yanımıza geldi.
-Yaaaaaa!Serseri ver şu telefonu!
youngjae;
+Daehyun ben senin daha elit takıldığını düşünürdüm.Garson bir kızla ha kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.
+Demek öyle ha! Sen kendine bak yerlerde sürünüyorsun!Ayrıca düzgün konuş biz onla çıkıyoruz"
bi dakka..bi dakka ne dedi ? Ne çıkması şaka mı? youngjae de şok olmuş olacak ki bi dakka boyunca hareketsiz kaldı.
Biz şok yaşarken daehyun arkasını dönüp giderken "ahh cidden bu çocuklar "diyip mırıldandı.
Aniden arkasını dönüp ekledi;
-Ben gece geç gelcem yemeğe çıkıcaz arayıp durmayın"dedi.
Bu seferlik kısa olsun.. söz digerini uzun yazıcam cansınız..
daehyun & artemis (o kendini bilir :D )