Artemis bi fikir öne sürdü;
-"Harmony annen gidene kadar sevgilin rolü yapabilir"
Daehyun;
+"Aşkım haklı bencede böyle yapmalıyız."
Yongguk utangaç bir tavırla "Bunu Harmony kabul edicek mi ?
Harmony dalmış gitmişti.Konuşulanlarla ilgilenmiyordu,daha doğrusu haberi yoktu.Artemisin kendisine "Harmony yaparsın degil mi ?"sorusuna farkında olmadan "Evet"diyiverdi.
Bu cevabın başına neler getireceğini tahmin bile edemezdi.Birkaç dakika sonra neye evet dediğini anladıysada iş isten geçmişti.
Annesi hastaydı ve oğlunun sevdiği kişiyi grömek istiyordu.Yongguk da onu üzmek istemezdi.Harmony de bunu yapmalıydı,hasta bir kadının belkide son isteği ama ya içinde yeni başlamış olsada kalbinde önemli bir yer tutan Zelo'nun aşkı? Daha hisleri karşılıklımı onu bile bilmiyordu.
Yongguk Artemis ve Harmony'e alışverişe gitmelerini söyledi.Harmony kendi kıyafetleri içerisinde zaten güzeldi ama annesinin onun tarzını sevmiyeceğini düşünüyordu.
Ee haklı olabilirdi
Harmony oldukça wamp (Serseri tipli demek istiyorum :D) giyinen bir kızdı.
İki arkadaş alışverişe gitti.Harmony her ne kadar istemesede Artemis ona kendi istediklerini aldırttı.Yongguk ve Bap'ın diğer üyeleri Harmony soyunma kabinindeyken mağzaya geldiler.
Artemis;
-Ya Harmony çık artık şu kabinden öldün mü?
Harmony;
+Ya cidden!Biraz daha bekleee!
Birkaç dakika sonra dışardakiler sohbet ederken Kabinin kapısı yavaşça açıldı.Hepsi kafasını o tarafa çevirdi.Hepsinim ağzı açık kaldı.Daehyun'unda öyle bakması üzerine Artemis:
-Yahh!Serseri ölmek mi istiyorsun ?
Daehyun;
+Ohh! Yoksa birileri beni kıskandımı? deyip kıkırdadı.
-Ya kim benmi seni kıskanıcam ? Tamam belki çok tatlı,şeker,şirin,seksi ve çekici olabilirsin ama..Aahh! kıskandım tamam -_-
+Meleğim sen varken birine bakarmıyım ben ? Benim gibi Sevgilisine bağlı ve dışarıda olmayan bir adam .Tesüf ederim!
-Biliriz biliriz !
Daehyun Artemisin beline sarılıp ;
+Ah tamam tamam özür dilerim.Affettin mi ?
-Senin gibi tatlı bir yaratıga nasıl kıza bilirimki :D?
İkisi orda konuşurken diğerlerinin ağızlarinı yerden toplamaları fazla zaman almadı.
Yongguk;
-Way!Se..se.sen gerçekten güzel olmuşsun..
+Gerçekten mi teşekkürler ;)
jongyup;
-Ya hadi gidelim Daha hazırlık yapmalıyız.
Bu uyarının üzerine üyeler ve iki kız mağzadan çıktılar .
Daehyun ;
-Ya ben çok açım hadi şurda bişeyler yiyelim lütfen!
Yongguk ;
Okey! Yardımlarınızın karşılığı olarak ben ısmarlıcam!
Geçip restoranın dışındaki masalardan birine oturdular.
Harmony;
İstediklerinizi söyleyin bakalım gidip sipariş vericem.
Hepsi sıra sıra söyledi.(Bu kafe burger king tarzı).Harmony siparişleri vermeye giderken Zelo da arkasından restoranta girdi.Dışardakiler içeriyi göremiyordu.
Zelo birden Harmonyi bileğinden yakalayıp kendine çekti.
Zelo;
-Bunu yapmak zorunda mısın ?
Harmony;
+Anlamadım neyi?
-Bilmiyormuşsun gibi yapma!Yonggukla bu kadar ilgilenme!Canımı yakıyorsun?
+Ya öylemi neden canın yanıyormuş?
-Bu açık degilmi sana karşı kimseye beslemedigim duygular besliyorum.Kısacası galiba ben "Seni Seviyorum"!
+Bu gelip geçici bir hevestir ! Sizin gibi yıldızlar yerdekilere bakmazlar,sadece ışıklarıyla onlara umut verirler.Senin sözlerine güvenemem.Lütfen bilegimi bırak da gidiyim .
-Aşkıma inanmıyor musun ? Peki bunu sana yakında kanıtlayacağım.Şimdilik gidebilirsin.
Harmony hiçbirşey söylemedi.Yanından hızla geçip giderken Zelo arkasından bakıp kafasıni öne eğdi.Harmony kendisinden hoşlanmıyor muydu ? Diğer kızların hareketlerinden bunu hemen anlardı ama o farklıydı.Duyguları açığa vurmuyordu ki !
Önce Harmony sonrada Zelo masaya geldiler yemeklerini yedikten sonra hep beraber Grup evlerine gittiler yarın yonggukun annesi geleceği için Harmony ve Artemisde orda kalacaktı.Herkes çok yorgundu.Yatacakları zaman Kızları nerde yatıracaklarını düsündüler
.Daehyun :
-Artemis benim yanımda yatacak .Harmonyede siz bulun!
Zelo ve yongguk aynı anda Harmonyı benim odamda kalsın dediler.Ama karar vermek kolay olmadı.Bu yüzden taş kağıt makas oynadılar ve kazanan Zelo oldu.
Zelo Harmon'in yanına gidip ;
-Beni takip et lütfen dedi ve Hırçın kızımızda onu takip etti.
Zelo'nun odasında karşılıklı olarak bir kanepe ve birde yatak vardı.
Zelo yatağını gösterip orda yatmasını söyledi.
Gece hemen bitmemisti sonra...
Okuyanlara teşekkürler bi yorum bırakmayın unutmayın lütfen !(yazıyorum..)