Yine mi sen ?

191 33 10
                                    

Harmony

Biz zeloyla otobüsteyken başını omuzuna koydu.O uyuduğumu düşünsede ben uyanıktım.Nedense ona bir tepki veremedim.Normalde biri bunu yapmaya kalkışsa kafasını alır otobüsün camlarına vura vura....neyse neyse ben çok sinirli değilimdir ama güçlü görünmek için bunu yapmalıyım.Küçükken annem beni bırakıp gitti.Babam zaten ölmüştü.Bu yüzden beni yetiştirme yurduna verdiler,zaten Artemis'le orda tanıştım.Bu hayatta değer verdiğim tek şey,tek insan.O benim ailem o olmasa nasıl yaşardım?Bilmiyorum..

Fazla korumacı olmam bu yüzden diğer insanların ona zarar vermesini istemiyorum,ya onu da kaybedersem ?

Ben otobüste tepkisizce dışarı bakarken telefonum çaldı.Telefonun sesi omuzumda uyuyan gri saçlı,beyaz tenli,masum bir bebeği andıran o tatlı şeyi uyandırdı.**Kendine gel Harmony hayır hayır böyle şeyler düşünme aishh !!!**

Bana gözlerini büyütmüş bakarken telefonumun çaldığı aklıma geldi.Cebimden telefonumu çıkarıp bakdığımda  arayanın annem olduğunu gördüm. Açıp açmamakta kararsız kaldım beni bırakıp giden bir kadın yıllar sonra hangi yüzle beni arardı ?

Açmaya karar verdim.Annem "-Beni affet lütfen kızım,o zamanlar ne yapacağımı bilemiyordum,çok zor günler geçirdim.Seninde benimle beraber sefalet çekmeni istemedim kızın lütfen..."

Telefonu yavaşça aşagıya indirdim.Yanağımdan acı bir gözyaşının aktığını hissettim.

Onun gibi bir kadın yüzünden neden ağlıyordum neden ?

Kendimce bunların cevabını bulmaya çalışırken Zelo;

-İyi misin harmony ?

+Ben iyi değilim.

Bu sözü söyledikten sonra,aniden bana sarıldı, haaa? buda neydi şimdi zayıf anımdan yararlanmaya mı çalışıyordu bu tavuk kafa yoksa samimi bir sarılmamıydı bu ?

Bunun cevabını bilmesemde iyi gelmişti sanki birkaç saniyeliğinede olsa herşeyi unutmuştum.

İneceğim duraga gelince dogrulup ona teşekkür ettim.(iç ses ;*Aslında buna gerek yoktu adam fırsatçı* )

Sonrada otobüsten indim.

-_-!-_-!-_-!-_-!-_-!-_-!-!-_-!-_-!-_-!-_-!

Bir hafta sonra;

Harmony;

Ya bu kız beni öldürecek tutturmuş hadi sende gel.Nereye dedim."Daehyun'un yanına gidicem bana bir süprizi varmış.Hem bu arada ikimizi arkadaşlarıyla tanıştırcakmış,hadi ama lütfen lütfen lütfenn !!!".

Bunları söyledikten sonra ahh hayır genemi o bakış beni zayıf yerimden vuruyo '-' Masum kedi bakışlarını takındı mı her istediğini yaptırır...

+Ya tamam tamam gelicem ,başım etini yeme cadı kız seni .

Yanıma gelip yanaklarımı sıktı.

+Ahh..abların ablası :D

++++++++++++++++++++++++++++

Akşam

Beni sürükleye sürükleye onların evine götürdü.Daehyun'dan pek hoşlanmıyorum,ama eve gidince ağzının beş karış açık olmasından dolayı onun gerçekten Artemis'i sevdiğini düşünmeye başladım.

İçeri girdik,bu nasıl bir evdi böyle kocamandı.Duvarlarda kanat resimleri vardı.Ne kadar güzel çizilmişti.Odada Zelo yoktu,grubun diğer üyeleriyle selamlaştıktan sonra ortada bulunan kocaman bir L koltuğa oturduk.Daehyun'a yavaşça ;

+Duvardaki resinleri kim çizdi?

-Şeyy onları Zelo çizdi.Resim çizmeyi çok sever.

+Gerçekten çok güzel oldukça yetenekli demek :)

-Evet kesinlikle^^

Tam bu sırada zilin sesi duyuldu jongyup ;

-Ben bakarım....

Gidip kapıyı açtığında Zelo ve yanında iki tane rus kızı içeriye girdiler .İçmiş miydi o ??

Pisliğin teki olduğunu anlamalıydım ahh salak kafam ah neden ona otobüste o kadar yüz verdim ki !!

İki elini kızların omuzuna atmış,ayakta durmakta zorlanıyordu.İçimde küçük bir kıskançlık duygusu parıldadı sanki..

Ben onun nesini kıskancam be kendi kendime gelin güvey oluyorum .Ortada hiç birşey yok.Bi otobüste başını omuzuma koydu diye..hmm kesinlikle saçmalıyorum.

Ayakta bile duramayan Zelo koltuğa yaklaştı ve ;

-Ooo kimlerde burdaymış.

Onun bu davranışından rahatsız olan arkadaşları kızlara onu odasına götürmelerini söylediler.O odasına gittikten sonra sohbet koyulaştı.Birden Yongguk'un telefonu çaldı.Hemen odanın sessiz biryerine gidip telefonla konuşmaya başladı.Bir kaç dakika sonra konuşması bittiğinde telaşla yanımıza geldi ve

-Bittim ben annem geliyo.Sevgilimi görmeye gelicekmiş.Ben sisy'den 1 ay önce ayrılmıştım şimdi ne yapıcam.

Artemis ;

- Benim harika bir fikrim var !!


Umarım beğenmişsinizdir :) lütfen yorum ve votelerinizi bu kardeşinizden eksik etmeyin :) Kocaman öptüm :*

   

✌ Benim Hırçın Sevgilim ✌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin