Daehyun
Bize yemeklerimizi verdikten sonra karşı masanın siparişlerini almaya gitti.
Karşı masada garip tipli iki adam oturuyordu.
Bu sırada içeri bi kız girdi.Restorantın sahibinin olduğu yere doğru yöneldi.Elindeki poşetleri yere bırakıp adama sarıldı.Gerçekten abi kardeş gibilerdi.Mutfaktaki birkaç kişide çıkıp ona sarıldı.
Akraba olduklarını düşünüyordum.
Siparişleri alan güzel kızda koşup ona sarıldı.
Gerçekten onu hayretle izliyordum herkes tarafından seviliyordu.
O ve oranın sahibi gelip bizim çapramızdaki masaya oturdular
Bizim tayfa kızı yiyeceklermiş gibi bakıyorlardı.
Garson olan kız ise yemekleri alıp iki adamın yanına gitti.Adamlar biraz içki istediklerini söylediler.
Oda;
-"Hemen getiriyorum"deyip gitti.2 dakika sonra geri geldi.
İçkilerini kadehlere doldurdu.
Sonrada patron ve diğer kızın masasına oturdu.
Zamanın geçtiğini nasıl geçtiğini anlamamıştım .Koyu sohbet ederken şu iki adamın garsonu tekrar yanların çağırdığını gördüm.Çok fazla içmişlerdi,ben tam umarım kıza bişey yapmazlar derken şom ağzın yaptı yine yapacağını.
Adam kızın bileğinden tutup onu zorla öpmeye çalıştı.
Hemen müdahale etmeliydim.
Tam ben "hey!!napıyorsun" diyip adama girişcektim ki patronla konuşan kız masadan çoktan kalkmış yanlarına gitmişti bile.
Adama dönüp sakince ;
-"Bırak kızı" dedi.Adam gülüp;
+"Yoksa ne ?"diyemeden kız adamın saçlarından tutup "Seni pislik!!" diye bağırdı.Adam o acıyla bileğinden tuttuğu kızı itti.
Neyseki ben ayaktaydım.Kızı belinden kavradığım gibi kendime çektim.Tam filmlerdeki gibi bir sahneydi.Diğer kız adamı bırakıp sinirle bana baktı.Bense kucağımdaki tatlı kıza bakıp süt görmüş gibi sırıtıyordum.
Ben daha ne olduğunu anlamadan kız ayakkabısını çıkartıp kafama fırlattı.
O kız cidden ...
Uyandığımda hastanedeydim.Kafamda hafif bir ağrı vardı.Ayakkabının etkisiyle bayılmışım.
Etrafıma şöyle bir göz gezdirdiğimde bir de ne göreyim bembeyaz tenli pembe küçük dudaklı,şirin kız yan koltukta yatıyo,şakamı bu ? diye kendi kendime sordum. Sanırım sesli sormuşum ki kız uyandı.Hemen yanıma gelip ;
-"Başın ağrıyor mu ?"dedi.
+"Biraz ağrıyor"dedim.
-"Harmony adına senden özür dilerim konu ben olunca fazla hassas oluyor,gerçekten istemeden yaptı"dedi.
Bende başımı önüme eğip sessizce "Bu istemeden yapmış haliyse isterse yandıko zaman"dedim .
O da;
-"efendim birşey mi dedin ?"diye sordu.
+"Şey aslında başım daha çok ağrımaya başladı"dedim
-"Ne yapmamı istersin birşeyler getiriyim mi ??"
-Aslında istediğim birkaç şey var dedim.
+"Hemen söyle yapacağım"dedi.
Kızdan yüz bulan ben ,
-Birincisi yanımda duran kızın adını öğrenmek,ikincisi...şey yanımdaki güzel kızdan bir geçmiş olsun öpücüğü"
Şak bir tokat yedim.Kadınlar bana dayak atmaktan zevk mi alıyorlar,yoksa bana dokunmak için böyle bahaneleremi başvuruyorlar.
-Yaa!Sen beni ne sandım piss sapık "diye bağırınca "ikincisi şakaydı,affet"dedim.
-Şaka anlayışın benimkine pek uymuyor,ayrıca adım artemis senin ki ?
Artemis çok güzel bir isim
Aigoo,aigoo
Ona döndüm ve" Ben Daehyun memnun oldum."dedim.
Arkadaşlar yorumlarınízı bekliyorum kötü buldugunuz yerleri bana mesajla bildirin ltfn ...
Aigooo :D