|Doğu|Babam: Oğlum çabuk hastaneye gel.
Doğu: Ne oldu baba?
Babam: Can birden bayıldı hastaneye getirdik.
Babam: Kaç saat oldu ama uyanmıyo.
Doğu: Hemen geliyorum.
Doğu: Hangi hastane?Babam: *konum*
Hemen patrondan izin alıp çıktım.Zaten iş bitimine 10 dk vardı olmasa bile şu an düşünecek zamanda değildim.Hemen yürürken bi taksi çağırdım ve yürüdüğüm yolun ilerisi bir yeri söyledim burda kaybedicek vaktim yoktu.Taksiye adresini verdiğim yere doğru koşmaya başladım.Elim ayağım titriyodu.Ayaklarımın beni nasıl taşıdığını bile bilmiyordum.5 dakika sonra adresi verdiğim yere gelmiştim.Hemen arkamdan da taksi gelmişti.Ön tarafa atlayıp hemen adresi ve hızlı olmasını söyledim.15-20 dakika sonra hastanenin önünde durduğumuzda ücreti ödeyip hemen indim ve içeriye koştum.Can'ın hangi oda da olduğunu öğrenip asansörü beklemeden koşar adım merdivenden çıktım.Koridorun sonunda babamı görünce hemen yanın gittim.
"Baba? İyi mi o?"
"Bilmiyorum uyandıramıyolar."onunda durumu çok kötüydü.Korkmuştu belli.
"Ne demek uyandıramıyolar ya?Ne olduğunu bi baştan anlat sen"
"Biz oturuyoduk sohbet falan ediyoduk bi anda burnu kanamaya başladı.Oluyo ara sıra diyip silmeye gitti.Sonra tam salona girdi ki bi anda yere yığıldı.Bende hemen ambulansı aradım."
Benim yanımda da bir kaç kez kanamıştı ama her zaman olduğunu bilmiyordum.Ciddi bir şey olabilirdi.
"Doktor nerde?"
"Heh bak geliyo"diyip arkamda ki adamı gösterdi.
Direkt doktora dönüp "yanına girebilir miyim?"diye sordum.
"Neyi oluyorsunuz?"diye sordu.
Tam cevap vericekken babam benden önce atıldı.
"Abisi sayılır doktor bey,kardeş gibiler."dedi.
"Bi 5 dakika izin verebilirim ama kısa tutmaya çalışın."dedi odanın kapısını göstererek.Hemen odaya girdim.Can'ı böyle görmek kalbimi acıtmıştı.Solgun yüzü,kuruduğundan dolayı çatlamış ve morarmış dudakları,hareketsiz yatışı...Odanın koridora doğru olan kısmında pencere olmadığı için şanslıydım.Çünkü onu öpmeden durabiliceğimi sanmıyordum.Yatağın yanında ki sandalyeye yatağa iyice yaklaştırarak oturdum.Elini elimin arasına alınca teninin ne kadar soğuk olduğunu farkettim.
"Can,ben geldim" dedim bi elimle saçını okşayarak kulağına eğilirken.
"Uyan hadi.Beni o yeşil gözlerinden mahrum bırakma."diye devam ettim.
"Neden kendine dikkat etmiyosun ki?"dedim sitemle.
Hastalıktan ölse bile hastaneye gelmezdi."Can sensiz yapamam ben.Uyan lütfen."dedim anlını öperken.Birden hafifçe elimi tuttu.
Tam o sırada kapı çalındı hemen ayağı kalkıp kapıyı açtım.Doktor ve babam kapıda dikiliyordu.
"Şey elini oynattı"diyebildim zar zor.Doktor hemen Can'ın yanına gitti ve ışıkla gözlerini kontrol etti.
"Anlık bi tepki vermiş.Bilinçli olarak yaptığı bir şey değil"dedi.
"Sizinle bir şey konuşmam lazım"dedi babama doğru.
"Benimle konuşun."diye araya girdim.Can hakkında bir şeyse benim öğrenmem lazımdı.
"Peki buyrun odama geçelim."dedi önden geçerek bende son bir kez Can'a bakıp peşinden gittim.Odasına gelince oturmam için koltuğu gösterdi.
"Bakın bu nasıl söylenir bilmiyorum ama Can beyin durumu çok kötü.Bir kaç kan testi ve röntgen çektik.Beyninde küçük bi timöre rastladık.Tümör maalesef ki iyi huylu değil.Ameliyat yapamıyoruz çünkü %70 vefat etmesine %30 da hayatının sonuna kadar sakat kalmasına yol açar.Timör büyüyen bi timör daha çok büyümesi zaman zaman hafıza kayıplarına,kendi gibi davranmamaya başlaması ve sürekli bayılması demektir.Zaten üzülerek söylüyorum ki önünde çok uzun seneler yok." ne ara ağlamaya başlamıştım bilmiyordum.Hıçkırıklar boğazıma dizilince farketmiştim.
"Hi-hiç bi yolu yo-yok mu?"diye sordum zar zor çıkan sesimle.
"Maalesef"dedi kafasını önüne eğerek.
Daha çok ağlama isteğiyle hemen odadan çıkıp kendimi banyoya attım.Şansıma içerde kimse yoktu.Kapıyı kilitleyip hıçkırarak ağlamaya başladım.
Ben yapamazdım.Can'sız,olmazdı.Onsuz bi hayat düşünemiyordum bile.Ona bir şey olursa yaşayamazdım ki ben.
Neden böyle şeyler yapıyorum?:(
Bu arada hastalıkla ilgili yazdığım şeylere takılmayın.Tamamen uydurmasyon tümör olunca noluyo falan bilmiyorum o yüzden sallicam.Yani böyle olmaz şöyle olmaz demeyin djaldksldlslld
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BROTHER -BxB
Short StoryKitapta klişelere denk gelebilirsiniz. Başlangıç Temmuz/2020 Bitiş Ağustos/2020