1.8

4.8K 240 19
                                    

|Doğu|
17.50

Güzel bir iş bulmuştum.Mutluydum bu konuda.Hem kolay hemde eğlenceliydi.Sabahtan akşama kadar canlı müzik vardı.8 saat çalışıcaktım zaten.Sabah 10.00 dan 18.00 a kadardı.10 dakika sonra çıkıcaktım zaten.Evde gönlünü almam gereken biri vardı.

Aslında bir şey yapmamıştım.Can'ı tanıyordum.Şimdi gelse tezgahın diğer tarafında ki sandalyelerden birine oturup sürekli benimle konuşmaya çalışıcaktı.O yüzden gelmesini istememiştim.Yoksa her dakika yanımda olmasını her şeyden çok isterdim.

Çıkma saatim gelince patronun yanına gidip çıkıcağımı söyledim.Onay alınca çıkıp bir taksiye bindim.Yarım saat sonra evin önüne gelmiştik.Parayı verip indim.Hemen yukarı çıkıp kapıyı çaldım.

"Hoş geldin"diyerek kapıyı açtı Can.

"Hoş buldum." dedim içeri geçerek.Cana sarıldım fakat karşılık vermediğini farkedip ayrıldım.

"Can,yüzüme bak." kafasını kaldırıp yüzüme baktı.

"Biliyosun ki işe yeni girdim ve patronum biraz katı.Şimdi sen gelsen sürekli seninle ilgilenmem gerekicekti.Patrondan azar işitmek istemedim." dedim önün düşmüş saç tutamını geriye iterken.

"Benimle ilgilenmene gerek yoktu.Sadece çalıştığın yeri görmek istemiştim." dedi.

"Hmm yarın gelmeye ne dersin?" dedim gönlü olsun diye.

"Yok gerek yok ilk haftanı mahvetmiyim şimdi." dedi kollarını göğsünde birleştirirken.

"Can saçmalamayı keser misin?"

"Ben mi saçmalıyorum tamam ya"

"Can!"

"Ya tamam fazla abarttım ama bi an beni istemiyosun diye üzüldüm napayım ya" şu an o kadar tatlıydı ki kendime çekip saçlarının arasına öpücük kondurdum.

"Seni istememem mümkün bile değil biliyosun.Hatta her an yanımda istediğimi de biliyosun."

"Biliyorum.Özür dilerim.Çocukça davrandım." dedi göğsüme sokularak.Bazen aşırı sevgili gibi oluyorduk.Bazen ise abi kardeş gibi.Tabi beni abisi olarak gördüğü için böyle olmamız normaldi.


Karakterleri birbirinden habersiz yapmayı seviyorum fjalkxkslx

BROTHER -BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin