0.6

9.3K 394 54
                                    

|Yazar|

Doğu
Can

"Bence gitmelisin"

Doğu her ne olursa olsun Can'ın eğlenmesini,onun yüzünden evde kalmasını istemiyordu.

"Doğu gitmicem zorlama.Seni yalnız bırakamam"

Can ise Doğu'yu yalnız bırakmak istemiyordu.

"Can bir şeyim yok farkındasın dimi?"

"Heee o yüzden biraz önce bayıldın"

"Bak başıma sert bir darbe aldım bu çok normal ama ölmem tamam?"

"Yine de bu seni bırakacağım anlamına gelmez.Bir daha bayılırsan tek başına ne yapmayı düşünüyosun?"

"Can ne yapıcam bayılırsam bayılırım 5-10 dakika sonra ayılırım"

"5-10 dakika mı?1 saat başında bekledim ne kadar korktum haberin var mı?"

"Tamam ama bak cidden burda tıkılmana gerek yok,git"

"Doğu,gitmezsem ölmem."

"Ama 1 hafta önce sözleşmiştik çok hevesliydin"

Tabi Can o zaman Doğu ile gidiceği için hevesliydi.

"Hevesim kaçtı gitmek istemiyorum.Ayrıca sen yoksan nasıl eğlenebilirim ki"

"Tamam gitme Can."

"Gitmicem zaten Doğu"

Doğu telefonu eline alıp oynamaya başladı.Trip is loading...
Can tabi kaç yıllık arkadaşını tanımaz mı?Hemen Doğu'nun kucağına doğru yattı.

"Doğu"

"Efendim başımın belası efendim?"

"Ama tatlı bela dimi?"

"Hı hı tatlı bela"

Can Doğu'nun elinden telefonu alıp koltuğun diğer ucuna attı.

"Bence benimle ilgilenmelisin"

"Can çocuk değilsin"

Doğu'nun en sevmediği şey telefonun bi anda elinden çekilmesiydi ve şu an karşısında ki kişi Can olmasa kavga çıkardı.

"Belki senin yanında çocuk olmak istiyorumdur?Sonuçta bu zamana kadar kimsenin yanında şımaramadım bırakta biraz şımarayım"

Doğu dayanamadı yine küçüğüne.Eğilip saçlarının arasına bi öpücük kondurdu.

"18 senedir hiç durmadan şımarıyosun zaten yavrum.Bundan sonra da şımarsan koymaz yani şımar istediğin kadar hakkındır"

"O zaman saçımı okşar mısın?"

Doğu sanki bunu bekliyormuş gibi direk Can'ın saçlarını okşamaya başladı.Ne zaman Doğu saçlarını okşasa mayışırdı.

"Bu zaten her zaman yaptığım şey başka bir şey isteseydin keşke"

"Öp beni"

"Ne?"

"Yani şey hep saçlarımın arasından öpüyosun ya hoşuma gidiyo"

Anlık bi içgüdüyle söylemişti ve nasıl toparlayacağını şaşırmıştı.
Doğu eğilip tekrar öptü başından.

"Doğu eğer bir gün ayrı düşersek ne yaparsın?"

"Böyle bir şey olmayacak."

"Diyelim ki oldu."

"Ne yapar eder ayrılmam Can.Ayrılsak bile gelir seni bulur tekrar birleşiriz"

"Seni çok seviyorum iyi ki benim yanımdasın, iyi ki"

"Bende seni yavrum bende seni"

İkisi yabancı biri tarafından bakılınca sevgili gibi anlaşılabilirlerdi.İkiside anlaşılmaların doğru çıkması için her şeylerini verebilirlerdi fakat onlar her şeyden bi haberdiler.

Normalde düz yazı yazmayı sevmem beceremem bu nasıl oldu hiç bir fikrim yok.
18 sene olayını şöyle açıklıyim Doğu 23 Can 22 yaşında ve 18 senedir beraberler.Can'ın annesi doğumda öldü.Babası da Can 3 yaşındayken öldü.1 sene yetimhanede kaldı daha sonra Doğunun babasının kardeşi onu evlatlık aldı.Onlar da Can 17 yaşındayken öldüler.Ve Can tek yaşamaya başladı.Tabi Doğu her zaman onun yanında oldu.Yakın arkadaşlarına göre abi-kardeş gibi olsalarda içlerindeki duygular çok farklı.

BROTHER -BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin