|Can|
10.24
SalıKapı çalar çalmaz koşup açtım.Doğu gelmişti.Her ne kadar sarılmak istesemde geri çekilip yol vermekten başka bir şey yapmamıştım.
"Günaydın yavrum" diyerek yanağımdan makas aldı ve mutfağa girdi.
"Günaydın" diyerek peşinden gittim.Ekmekleri sofraya koyup oturdu.Bende ocaktaki çaydanlığı alıp çayları koydum.Oturup kahvaltımızı etmeye başladık.
"Kiralık yazısını yapıştırdık cama haberin olsun." diyerek sessizliği bozdu.
"Benim numaramı mı verdin?" diye sordum.İnsanlarla muhattap olmayı hiç sevmezdim tabi o da bunu biliyordu.
"Merak etme senin numaranı vermedim.Kendi numaramı verdim hallederim ben" dedi.Bu kadar düşünceli olması ona daha çok bağlanmamı sağlıyordu.Bu yanlıştı fakat en güzel doğru gibi geliyordu.
"Babama söyledim iyi yapmışsınız,geçinir gidersiniz dedi." benim kimsem yoktu.Doğu'nun ise bir tek babası vardı.Hakkını yiyemem bana çok babalık yapmıştı Burhan amca.Ne zaman babasızlığın eksiğini hissetsem hep tamamlamaya çalışmıştı.Onun gözünde Doğu ile ikimiz kardeş gibiydik hatta kardeştik.Acaba oğluna bunları hissettiğimi bilse ne tepki verirdi düşünmek bile istemiyorum.
"Tamam.Zaten bir şey diyeceğini zannetmiyordum." dedim.
"Yani zaten ben evden çıktım Can benim yerime evde kalıcak desem yine tamam derdi" diyip güldü.Gerçekten beni çok severdi ama tabi Doğunun abartmadığını söyleyemem.
"Abartma" diyip güldüm bende.
Kahvaltımızı bitirdikten sonra sofrayı toplayıp salona geçtik.
"Bugün hiçbir şey yapasım yok." dedi kendini koltuğa atarken.
"Al benden de o kadar" diyerek yanına oturdum.
"Aaa bak aklıma ne geldi" dedim.
"Ne geldi?" diye sordu.
"Bulut,Burak,Osman ve Fatih'i çağıralım.Bulut tabusunu getirsin oynayalım?" dedim aklımda ki fikri dile getirerek.
"Olur.Sen ara bende bi duşa giriyim." dedi ve banyoya girdi.Bende telefonumu alıp Bulutu aradım.
"Alo kanka?"
"Efendim kardeşim?"
"Burak,Osman ve Fatih'i alıp Doğunun evine gelin.Tabunu getirmeyi unutma hadi görüşürüz." diyip kapattım.Bulutu biraz tanıyorsam uzatırda uzartırdı.Çocukları ikna etmesi 2 dakikasını zaten almazdı.Yağmur fena yağıyordu ama arabaları vardı gelirlerdi.
Bi 15 dakika telefonla uğraştıktan sonra üstümde ki tişörtün hala sabah kalktığımda ki tişört olduğunu hatırlayınca odaya gidip üstümü çıkardım.Tam o sırada içeri Doğu girdi altında sadece havlu vardı.Onu bir çok kez böyle görsemde her seferinde engel olamadığım duygularla heyecanlanıyordum.
Biz anlamsız bir şekilde bakışırken kapı çaldı.O an üstümde bir şey olmadığını unutup kapıyı açtım.
"Ovv yuh eee tamam biz bir şey görmedik." diyip eliyle yüzünü kapattı Bulut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BROTHER -BxB
Cerita PendekKitapta klişelere denk gelebilirsiniz. Başlangıç Temmuz/2020 Bitiş Ağustos/2020