💙 16 💚

1.2K 95 406
                                    

Harry açılan kapının sesiyle gözlerini ovuşturarak ayağı kalktı. Louis ile sarılarak koltukta uyuyakalmışlardı belli ki. Ayak sesleriyle kimin geldiğine bakmak için salona doğru gidip ordan koridora çıktı. "Nick?" Nick elindeki ekmekle beraber Harry'ye sarılıp onun yanağını öptü. "Günaydın bebeğim,nasılsın bugün? Özledin mi beni?" o mutfağa doğru ilerlerken Harry arkasından gidiyordu. "Nick,konuşmamız lazım."

Nick onu dinlemeden ekmeği kenara koydu ve ona döndü. "Ekmek getirdim ama hiç uğraşmasan mı? Dışarda yiyelim hadi." Harry bıkkınlıkla ellerini onun omzuna koydu. "Konuşmamız lazım." Nick onun ellerinden kurtulup oturma odasına doğru ilerledi. "Oturalım,konuşuruz güzelim." İçeri girerken yüzünde olan gülüşü girdiği an bozulmuştu. Scorpius uyanmış Louis'nin yanına gelmiş, Louis onu kucağına almış ve birlikte uyumaya devam etmişlerdi.

"Ne işi var bunların burda?" Nick sinirle konuşurken Harry de sinirleniyordu. "Ne demek ne işi var? Biri kocam biri çocuğum. Ne hakla böyle konuşuyorsun sen?" Nick şokla ona döndüğünde Louis seslerden dolayı uyanmaya başlamıştı. "Bende senin nişanlınım hatırlarsan. Bu adam seni 2 yıl yalnız bıraktı ve dönünce kocan mı oldu?"

Louis gözlerini kısarak ona baktı. "Bir sorun mu var?" Nick yapmacık bir şekilde güldü. "Ne sorunu Tomlinson hazretleri,alt tarafı nişanlımın evinde çocuğumla uyuyorsun." Louis sinirlenmişti ama sakin bir şekilde konuşmaya devam etti. "Çocuğum derken benim çocuğumdan bahsetmiyorsun umarım. İstersen kimi daha çok babası olarak gördüğünü ona uyandıktan sonra sorabiliriz." Nick hızla Harry'ye döndü.

"Ne diyor bu aptal?" Harry sinirle nefes alıp verdi. "Scorpius senden nefret ediyor. Bende seni sevmiyorum. Kocam zaten hiç sevmiyor. 3 e karşı hiç olarak seni uğurluyoruz Nick." masanın üstündeki yüzüğü ona verdi. "Bitti. Bir daha yanıma yaklaşma." Nick güldü ve onun dudağını öptü. Louis sinirle kalkıp Nick'in bel kemiğine bir yumruk attı. Nick acıyla inleyerek yere doğru çöktü. Harry çok sinirlendiği için ona bakmadı bile. Nick sürünerek evden çıktı.

Harry kapı kapanma sesi duyduğunda Scorpius'un hala uyuyor olmasından faydalanıp Louis'nin üzerine atlayıp onu sertçe öpmeye başladı. Tişörtünü çekiştirdiğinde Louis ondan yavaşça ayrıldı. "Üzgünüm. Tedaviler yüzünden hala biraz yorgunum." Harry onun hastalığını unuttuğu için kendine bir küfür yolladı. "Özür dilerim u-" Louis eliyle onun ağzını kapattı. "Su hariç her şeyi yapabiliriz" diyip gülümsedi. O sekse su diyordu,çünkü onun için su hayattı.

Dirty kısımlara gireceğim,yüksek ihtimal midem bulanıcak ama olsun siz sevmiyorsanız okumayın buraları<33

Harry önce kalkıp Scorpius'u yatağına yatırdı ve ardından Louis'yi kucaklayarak yatak odasına götürdü. Louis onu taşımak isterdi ama kendisi vücut olarak direncinin düştüğünü düşündüğü için bunu yapamayacak haldeydi.

Harry onu yatağa oturtup pantolonunu çıkardı yavaşça. Acele etmek istemiyordu. Altındaki her şeyden kurtulduğunda ona doğru bakıp hınzırca gülümsedi. "Moralin en kısa yolla düzelecek." Louis onun kirli konuşmasına kaşlarını çattı. Tam azarlayacaktı ki alt tarafında hissettiği sıcaklık ve ıslaklık buna engel oldu.

"Tanrım,Harreh."Harry onu delirticek şekilde emerken Louis terliyordu. Geri ve ileri gidişleri bir kaç kez tekrarladıktan sonra Louis özgürlüğe kavuşmuş ve rahatlamıştı. Harry onu yuttuğundaysa gülümsedi ve ellerini saçlarına geçirdi. "Sanırım,gerçekten moralim yerine geldi." dedi onun gibi sırıtıp.

Harry onu yatağa yatırdı ve pantolonunu giydirip üstüne çıktı. "Daha bitmedi-mhmm." Boynuna eğilip nefesler verdi ve oralara küçük öpücükler,ısırıklar bıraktı. Louis inleyerek onun sırtını okşuyordu. Kucağındaki çocuk azmış bile olsa hala çocuktu. Bu yüzden sırtının okşanması hoşuna gidiyordu. Kapıları çalındığında ikisi de hızlıca ayrılıp üzerilerini düzelttiler.

Dirty kısım bitti. O kadar üstü kapalı oldu ki midem bulanmadı.

"Havvy? Givebiliv miyim?"Harry gülümseyerek Louis'nin eline kumanda verip televizyonu açmasını işaret etti. "Tabii meleğim gel." Minik çocuk yavaşça kapıyı açıp paytak adımlarıyla içeri girdi. Mavi gözleriyle etrafı süzüp gülümsedi. "Acıktım."Harry onu kucağına aldı ve öptü. "Ohh- Benim minik prensim ne yemek istiyormuş bakalım?"Yatağa doğru gidip Scorpius'u Louis ile onun ortasına yatırdı. Louis gülümseyerek oğluna doğru eğildi. "Seni bilmem ama ben Scorpius'u yemek istiyorum bugün." Oğlunun göbeğini minik 'ham ham' sesleriyle ısırıyormuş gibi yaparak gıdıklıyordu.

Scorpius kahkahalara boğulurken Harry de gülümseyip onu gıdıklamaya başladı. "Çok iyi seçim bay Tomlinson." Scorpius gülmekten kızarırken konuşmaya çalıştı. "Baba-yapma-Bavbaaa." küçük çocuk 2 sene önceye dönmüş gibi hissettiğinde o zamanlardaki gibi konuşmak istemişti. Harry geri çekilerek Louis'ye işaret yaptı. Oğlunun nefes krizleri vardı 2 sene önce. Ameliyatla tamamen geçse bile doktor dikkatli olmalarını söylemişti. Louis hızla geri çekildi. Krizleri unutmuştu, en kısa zamanda Harry'ye bunları sormalıydı.

Louis onu kucağına alıp aşağı doğru yol alırken Harryde arkalarından geliyordu. "Ne yiyeceksin meleğim?" Scorpius sevinçle ellerini çırptı. "Pancake." diye sondan ikinci harf olan e yi uzatarak bağırdı. "Havvy ve bana meyve suyu sıkav mısın bavba?" Louis onun yanağına kocaman bir öpücük kondurdu. "Tabii ki sıkarım bir tanem."

Ailecek birlikte kahvaltı hazırlarlarken kapı çaldı. Harry muhtemelen Niall gelmiştir diye düşünerek kapıyı koşarak açtı. "Harry."Niall elindeki bavulu içeri geçirip Harry'ye sarıldı sıkıca. "Tanrım,çok özlemişim."Ayrıldıklarında Harry onun saçlarını karıştırdı. "Hoş geldin civciv." dedi ve kapıyı kapattı.

Niall mutfağa doğru yürümeye başladı. "Yemekte ne var? 8 saatlik yolculukta 5 tane pizza 8 tane Taco ve bir sürü abur cubur yedim ama ne kadar acıktığımı sana anlatamam."Harry kahkaha attı. Klasik Nialldı işte. 1 tane insan yese doymazdı.

Niall mutfağa girince Louis'yi gördü ama şaşırmışa benzemiyordu. Louis ayağı kalkıp ona sarıldı. "Sağ salim gelmene sevindim." Niall da ona sarıldı. "Bensiz dönmene kırıldım." Harry onlara anlamayan bakışlar atarken Louis açıkladı. "Niall 1 yıl boyunca size sevgilimle kalıyorum diyerek benim yanıma geldi. Tedavime yardımcı oldu ve bana baktı." Harry büyük bir şokla yerine oturdu.

"Ne yani sevgilin olmadı mı?" Niall başını salladı. "Sence olur muydu?" Louis güldü. "Ed diye bir sevgilisi var. Hava attığına bakma,çocuk burda onu 1 yıl bekledi." Harry gülerek yemeğe başladığında Scorpius ellerini yıkamak için gittiği tuvaletten geri geldi. Niall'ı gördü ve koşarak ona sarıldı. "Minik civciv hoş geldin."dedi gülerek. Niall onun yanağını öptü. "Hoş buldum hayatım."

Yemekler yendikten sonra oturma odasına geçtiler. Louis oğluyla bahçede maç yaparken Harry Niall ile konuştu. "Ed nasıl biri?"Niall gülümsedi. "Hiç Ed Sheeran'ı duymadın mı?" Harry yine şokla ona baktığında bu sefer Niall kahkaha attı. "Çok tatlı birisi. Ev tuttuk birlikte kalacağız." Harry onun sırtını sıvazladı.

"Böyle bir şeye ihtiyacın vardı dostum." Niall kafasını yavaşça salladı. "O da böyle olsun isterdi." Harry evet manasında sesler çıkardıktan sonra tekrar konuştu. "1 yıl boyunca Louis'ye bakmışsın. Nasıldı?" Niall'ın yüzü düştü birden. "O kadar kötüydü ki Harry. Bağırışları,yaraları ve diğer her şey hala aklımda. Her gece sizin fotoğraflarınıza bakıp ağladı."

Harry'nin gözleri doldu. Louis'sinin böyle bir şeyle tek başına kalmış olduğu gerçeği kendisini çok üzüyordu. Göz yaşlarının akmama sebebi de şu an burada ve sağlıklı olmasıydı. "Sen nasıl buldun peki onu?" Niall telefonundan saate bakıp yerine geri koydu. "Gitmeden önce her şeyi bana anlatıp konumunu verip 1 yıl sonra yanına gitmemi istedi. Onun için 1 saniye bile durmam biliyorsun. Hemen gittim." Harry o zamanlar onların arasının bozuk olduğunu sanıyordu ama galiba onlar sadece mükemmel arkadaşlarmış.

İkisi de kalkıp Louis ve Scorpius'un maçına katıldılar. Sonra da biralarını içerek dans edip şarkı söylediler. Scorpius onların sarhoş hallerini çok seviyordu fakat minik börülcenin uykusu gelmişti, bu yüzden erken uyudu. Zaten ondan kısa bir süre sonra da diğerleri fazla içtikleri için koltukta ve yerde sızıp kalmışlardı. Niall kanepede yatıp mırıldanıyor Harry ve Louis ise yerde sarılarak uyuyorlardı.

<28

Zayn olmadan nasıl parti yaparsınız!!

Zayn Liam Hanımcı Malik bu bölümü beğenmedi.

lost golden ღ larryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin