*Final* (23 temmuz 2030)
Louis kalabalığın içinde yavaşça Harry'nin elini tuttu. "Artık özgürüz. Uzak durmana gerek yok." diyip yanağına bir öpücük kondurdu. Tüm fanlar çıldırıp bağırışırken Harry gülümseyerek küçük kızının elini tutuyordu. Scorpius onların yanında değildi çünkü arkada Diana ile para iddialarına giriyordu.
Diana ziam shipperlerın babaları çıktığında sarı kırmızı bayraklar tutacağını ve bu olursa Scorpius'un ona 60 dolar borcu olacağını söylemişti. Scorpius ise kendini bu borçtan kurtarmaya çalışıyordu. Diana cebindeki not defterini çıkardı ve Scorpius'un borcunu yazdı. "Artık geri dönüşü yok kardeşim. Ya parayı vereceksin." durdu ve defteri kapatıp cebine geri koydu. "Ya da parayı vereceksin."
Onlardan iki yaş küçük olan Tanya ise babasının tişörtünü çekiştirip ona acıktığını söylüyordu. Niall yediği pizzanın çeyreğini koparıp ona verirken Tanya babasını bacağını ısırmakla tehdit etti ve Niall ona Zayn amcasından istemesini söyledi. Tanya koşarak Ryan'a konuşmasını söyleyen Zayn amcasının yanına gitti.
Zayn Ryandan konuşmasını istiyordu çünkü Ryan tıpkı Liam gibi gereksiz konuşmayı reddetiyordu. "Zayn amca. Bana pizza ısmarlar mısın?" Zayn kaşlarını çatarak Liam'a döndü. "Ya iyi tamam zenginiz,mükemmel Zayn Malik'iz ama bıktım artık. Adamın ömrü boyunca her şeyini ben aldım. Kızınınkini de ben mi alacağım?"Tanya Zayn'e orta parmak çekerek Diana'nın yanına gitti ve ellerini onun saçlarına daldırdı.
"Canım kardeşim,güzeller güzeli kardeşim." Yaklaşık 3 yıl önce birbirlerine kuzen değil kardeş demeye başlamışlardı. Çünkü onlar kuzenden daha yakındılar. "Uza Tanya. Aç midenle uğraşamam." Tanya ona sarılıp alttan eline 30 dolar sıkıştırdı. "Ssh,Zayn amcanın cebinden arakladım. Hadi yap bana bir iyilik."
Diana parayı alıp cebine koydu ve "Sürtük." diyerek telefonuna sarıldı. Tanyaya bir pizza bir de kola söylemişti. Tanya sonunda ona yemek söylenmesinin verdiği rahatlıkla fanların önüne kendini attı. "Merhaba! Ben Niall Horan'ın kızıyım sizi yıkıklar!" Niall elindeki pizzayı bitirip ona doğru koştu ve her zamanki kahkahasını yaptı.
"HAHAHAHAHAHA hey millet,aynı bana benzemiyor mu ama?" Zayn küfür ede ede kalabalığın arasına girdi. "Fakirler çekilsin Malik ailesi geldi." Tanya ve Niall hemen iki adım geri gidip kraliyet selamı verdiler. "Beleşçiler çekilsin demedim. Fakirler çekilsin dedim." Niall ve Tanya aynı anda Zayn'e dil çıkardıklarında Zayn Diana'yı çağırdı.
"Bunlar baba kız olarak bizi geçmeye çalışıyorlar."diyerek parmağıyla Tanya ve Niall'ı gösterdi. "Sizi sürtükler,Malik baba kızını asla geçemezsiniz. Bize 200 dolar borçları olsun bence baba." Zayn ona bir beşlik çaktı. "Artı bir de 2 hafta boyunca pizza bira söylemeyelim güzel kızım bunlara." Tanya ve Niall'ın anında yüzleri düşerken Ed elindeki burger menüsü ile yanlarına gelmişti. "İkinize birer menü aldım. 2 dakikalığına karnınızı doyuracağınızı umuyorum."
Baba kızın yüzleri bir anda gülmeye başlarken hayranlara selam veren Liam kucağındaki oğluyla Diana'ya döndü. "Diana bir daha küfür ettiğini duymak istemiyorum." Diana parmağıyla Zayn'i gösterip kaşlarını kaldırdı. "Mümkün olduğunu sanmıyorum." Zayn gülerek saatine baktı. "Zaman gelmiş" dediğinde Harry ve Louis yanlarına geldiler.
"Çocuklar Ed amcanız sizi arkaya götürecek. Lütfen konuşmamız bitene kadar orda kalın." Scorpius başını sallayıp Darcy'nin elini tuttu ve onu içeri doğru götürdü. Scorpius a göre o dünyadaki en güzel 2.şeydi. 1.sinin Diana olduğunu söylüyordu. Diana ise Tanya'nın omzuna kolunu atıp içeri geçmişti. Ona göre de Ryan tam bir çöp yığınıydı. Liam sinirle oğlunu yere indirdi ve dikkatli olmasını söyleyerek onu içeri yolladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lost golden ღ larry
Fanfictionlouis birden ortadan kayboluyor. - texting bölümleri olan ama tamamen texting olmayan bir kitap <3 [🏹] 18.06.2020-16.11.2020 ♡ - louis tomlinson x harry styles - - one direction - #10 larry (18.07.2021)