*9 ay sonra* (Haziran 2021)
"Tanya! Pizzaları bırakır mısın hayatım?" Niall hızla 3 yaşındaki minik kızının yanına gidip pizzaları onun elinden kurtardı. Tanya aynı Niall'a benziyordu. Pizzaları sürekli kendine çekip kenarlarını olmayan dişleriyle kemirmeye çalışıyordu.
Ed gülümseyerek kaşları çatılan kızının yanına oturdu. "Babası,canı pizza çekiyor bırak yesin." dedi. Niall kızının yanağına sulu sulu bir öpücük bıraktığında Tanya sinirle inleyerek onu geri itmişti. "Böyle yapma ama,darılırım." Küçük kız konuşamadığı için babasına sinirle bağırıp dudağını büzmüştü.
Yaklaşık 8 ay önce Niall ve Ed çocuk evlat edinmek için yetimhaneye gitmişlerdi. Niall orda Tanya'yı görmüş onun hayat hikayesini de öğrenince onu evlat edinmek istemişti. Küçük kızın babası annesini sürekli dövdüğü için annesini hemen kaybetmiş üstüne babası başkasıyla evlenince de o kadının dayaklarını yemişti. Bu yüzden travma geçirmiş,konuşamıyordu.
"Acıktım." dedi Diana karnını okşayarak. Hepsi şu an bir uçakta Hawaii'ye gidiyorlardı. "Louis amcan düzgün bir yer ayarlayabildiyse 1 saat sonra karnını güzelce doyurursun hayatım." dedi Zayn.
"Ayarlayabildiyse ne demek Zee? Tabii ki ayarladım." dedi Louis. Niall Tanya'yı kucağına oturturken Zayn ve Louis'nin başlamak üzere olan laf dalaşına ithafen "İşte başlıyoruz çocuklar. Eğlenmenize bakın." diyip gülmeye başlamıştı.
Harry "Zayn eğer bu laf dalaşını devam ettirirsen seni milyon dolarlık uçağımdan sallandırarak atarım." dedi. Zayn dehşete düşmüş bir ifadeyle "Benden bunu nasıl istersin Harold?" diye sordu. Harry kucağında uyuyan kızını göstererek "Çünkü kızım uyuyor." dedi.
"Louis güzeller güzeli yeğenime şükret yoksa bu işi burada bırakmazdım." Louis kahkaha atarken Harry Louis'nin kafasına çocukların peluş ayılarından birini fırlattı "Çocuk uyuyor diyorum,götünle mi dinliyorsun beni Lou?"
Louis başını okşayıp oğluna döndü. "Görüyor musun oğlum? Harry baban beni hiç sevmiyor." Scorpius gülümseyerek elindeki lolipopu babasına verdi. "Ben seni seviyovum. Yetmez mi?" dediğinde de Louis onu kucağına alıp öpücük yağmuruna boğdu.
koltuğun kenarında 5 aylık oğluna bebelak devam sütü içiren Liam ise sinirden köpürmek üzereydi. "Zayn, bu çocuk niye bu kadar uysal? Senin çocuğun uysal olamaz. Korkuyorum." Zayn sessiz bir kahkaha atarak kocasının kucağındaki çocuğu aldı. O sırada Diana da babasının tişörtünü çatık kaşlarla çekiştiriyordu.
"Hayatım yaratırken tanrının yanında mıydım? Nerden bileyim niye bu kadar uysal olduğunu." Harry tanrı diyince başını hızla kaldırıp gülümsedi. "Ah,hep yanımda olduğunu sanıyordum Zayniel." Zayn bi anlık duraksadığında Niall ve Liam kahkahaları bastılar.
"Hala eski tanrı şakası mı? Bittiğini sanıyordum." dedi Liam Diana'nın eteğini düzeltirken. "Tanrı olarak adımız çıktı bir kere. İndirebiliyorsan indir."dedi Harry de gülerken. Niall hemen Tanya'yı yere Ed'in kenarlarını ayıkladığı pizzaların yanına bırakıp doğruldu ve kollarını yanlara açtı.
"Tanrı Harry,bana bir yol göster! Tuvalete nasıl gidebilirim?" Harry ciddiyetle ona tuvaletin yolunu tarif etmeye başladı. Tam kapıya gelmişken de duvara girmesini söyleyip onu güldürmüştü. O tuvalete girdiğinde Tanya ağlamaya başlamıştı.
"Niye ağlıyovsun kuzen?"dedi Scorpius onun yanına oturarak. "Kuzen ağlama." dedi Diana da. Tanya masmavi gözlerini bir esmer kıza bir de kahve saçlı çocuğa çevirip elindeki iki oyuncağı onlara verdi. Bu onun dilinde 'Size güveniyorum ama korkuyorum' demekti. Niall sayesinde herkes bunu çözebilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lost golden ღ larry
Fanfictionlouis birden ortadan kayboluyor. - texting bölümleri olan ama tamamen texting olmayan bir kitap <3 [🏹] 18.06.2020-16.11.2020 ♡ - louis tomlinson x harry styles - - one direction - #10 larry (18.07.2021)