Harry o kadar heyecanlıydı ki yerinde duramıyordu. Her şeyin mükemmel olduğundan emin olmak için Niall ile bahçenin bir ucundan bir ucuna koşturuyorlardı. Harry ve Niall'ın heyecanıyla Zayn'in rahatlığı ölümüne kapışırdı. Louis en sonunda dayanamayıp Harry'i kolundan tutarak durdurdu.
"Hayatım her şey zaten mükemmel daha fazla kontrol etmene gerek yok bence." dedikten sonra Harry "Oğlum bir daha beş yaşına girmeyecek Louis kendine gel tabi ki ordan oraya koşturucam." diyip ağlamaya başladı. "Aman tanrım,oğlumuz bir daha 5 yaşına giremeyecek Louis! İnanabiliyor musun!?"
"Bebeğim ağlama ama. Bak bir sürü güzel anı biriktiriyoruz. Hep bir aradayız." Harry biraz daha sakinleşip başını haklısın anlamında salladıktan sonra kafasını Louis'nin omzuna yasladı ve biraz oturmaya karar verdi. Çünkü gerçekten çok yorulmuştu.
Liam "Çocuklarımız çok çabuk büyüyor. Diana'nın doğduğu günü dün gibi hatırlıyorum." dedikten sonra bahçede Scorpius ile koşturan küçük kızını göstererek Zayn'e dönüp "Zayn şu tatlılığa bak resmen göz açıp kapayana kadar büyüdü." dedi.
Zayn gözleri dolu doluyken konuşmaya başladı. "Güzeller güzeli küçük kızım benim. İstediği kadar büyüsün o benim gözümde hep küçük bir bebek olarak kalacak." dedikten sonra gözlerinden birkaç damla göz yaşı aktı.
Louis "Zayn Malik ve ağlamak? Tanrım sana neler oluyor Zayn?" dedikten sonra gülmeye başladı. Zayn göz yaşlarını silip havalı bir şekilde Louis'ye döndü. "Mükemmel göz yaşlarım dünyalar tatlısı kızımdan önemli değil seni sikik şey."
Niall telefonunu alıp pizzacıyı aradı ve 5 tane pizza sipariş ettikten sonra Zayn'e döndü. "Sikerim senin göz yaşını esmer fahişe. Biralar nerde biralar bana onu söyleyin." Zayn onun küfürüyle kendini toparlayıp konuştu. "Bok iç Neil"
Niall "Sağol esmer fahişem birlikte içeriz." dedikten sonra Zayn'in yanağına sulu bir öpücük kondurdu. Liam elini ikisinin arasına sokup Niall'ı Zayn'den uzak tutmaya çalışıyordu.
Harry "Çocuğumun hediyelerini getirdiniz değil mi? Getirmediyseniz bile umrumuzda değil. Çünkü biz çok zengininiz. Ağlayabilirsiniz." dediğinde içeri bir kaç şarkıcı tanıdıkları girmeye başlamıştı.
Zayn oflayarak onun eline bir araba anahtarı verdi. "Oğluna 16 yaşında kullanabileceği siyah bir Range Rover aldık. Zengin olduğunu biliyoruz ama biz de zenginiz aptal." dedikten sonra Liam onun omzunun arkasından uzanıp Harry'e gülümsedi. "Range Rover zaten fazla bir hediyeydi. Ben sadece saat aldım o yüzden."
Harry kibirli bir şekilde saate baktı. "Ne kadar?" diyip kahkaha attı ve ikisine de sarıldı. "Siz dünyadaki en iyi arkadaşlarsınız. Ben çok şanslıyım." Zayn kıravatıyla oynayıp saçlarını havalı bir şekilde kırıştırdı. "Harika olduğumu biliyorum canım. Bana bilmediğim şeyler söyle demem gerekiyordu ama ben-" durdu ve cebinden ayna çıkartıp kendisine baktı.
"Yani Zayn Malik,dünyanın en harika insanıyım ve her şeyi bilirim." Liam ensesine bir tokat atıp "Pabucumun Zayn Malik'i." diyerek ünlü arkadaşlarını karşılamaya gitti. Harry ise bir kahkaha daha atıp Zayn'e anahtarları geri verdi. "Hediye zamanında verirsin çocuğa." diyip bira içerek arkadaşlarıyla sohbet eden Niall'ın yanına gitti.
"Ah,Harry." Harry arkasından gelen tanıdık sesle yüzüne sahte gülümseme takınıp döndü. "Ah,Taylor. Hoş geldin." Taylor Harry'nin ilk beardlarındandı ve yanlışlıkla Harry'ye aşık olmuştu. Harry gay olduğunu söyleyince de tüm dünyası yıkılmış ve promo ilişkisini bitirmişti.
"Hoş buldum. Oğlunun 5 yaşına girmesini kaçıramazdım. Hatta onun için bir şarkı bile söylemek isterim." dedi Taylor. Yüzünde salak saçma bir gülümseme ve çocuksu heyecan vardı. Harry onu kırmaya yüz bulamadı ve başını salladı. "Çok mutlu oluruz tatlım." diyerek ona sarıldı ve sahneyi gösterdi. "Oradakilerle konuşabilirsin. Tekrar hoş geldin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lost golden ღ larry
Fanfictionlouis birden ortadan kayboluyor. - texting bölümleri olan ama tamamen texting olmayan bir kitap <3 [🏹] 18.06.2020-16.11.2020 ♡ - louis tomlinson x harry styles - - one direction - #10 larry (18.07.2021)