"Zayn güneş kremini iyi sürdün değil mi? Ben senin gibi esmer fahişe değilim,anında yanarım bak." Sabah olmuş kahvaltılarını edip denize gitmişlerdi. Niall beyaz tenli biri olduğundan güneş kremi sürmek için Zayn'den yardım istemişti. Zayn oflayarak Niall'ın sırtına vurdu.
"Her zerrene sürdüm oğlum. Daha ne yapayım,mayonun içine de süreyim mi?" durup güneş kremini Niall'ın eline verdi ve ayağı kalktı. "Şuna bak,güreşe girecek gibi yağlanmışsın." diyip güldü. "Zayn,bana da sürer misin güneş kremi?"Liam elinde kremle gülümserken Zayn koşar adımlarla yanına gitti ve onun arkasına oturup beline sarıldı.
"Liam çağırınca adam kanguru gibi zıplaya zıplaya gidiyor ya." diyip Ed'in yanındaki şezlonga uzandı Niall. Yan sehpadan birasını alırken Harry gülerek yanlarına geldi. "Çocuklar çok iyi. Bakıcılar onlara bakıyor." Liam elindeki çilek suyunu içerken tedirgindi. 5 aylık çocuğu bir bakıcıya bırakıp tatil yapmak onu tedirgin ediyordu.
"Endişelenme Liam,yüklü miktarda para verdik. Hizmetlerinin güzel olacağını düşünüyorum ben."diyip kocasının eline bir karpuz suyu verdi Louis. Kumsalda 6 tane şezlongun olduğu yeri onlar almışlardı ve herkesten uzak bir yerdi.
"Ana yüreği."dedi Niall elini kalbine koyarak. "Tanya'yı bırakırken bende tedirgin oldum. Sonuçta çocuk çok kötü şeyler yaşadı. Travmasını ilerletmek istemem." sonra birasından bir yudum alıp yan şezlongdaki sevgilisine yaklaştı ve birayı onun dudaklarından içmeye karar verdi.
"Niall'ın kafasının boş olduğundan şüpheleniyorum."diye fısıldadı Zayn Louis'ye. Louis "Açıp bakmak lazım." diyince ikisi yaklaşıp tokalaştılar. "Bunlar büyümeyecek Harry." dedi Liam eline telefonunu alıp. "Yapacak bir şey yok Liam. Papaza evet dedik bir kere." Louis anında Harry'ye dönüp onu kucağına aldı ve denize doğru koştu. Harry'nin sevinç çığlıkları ortama renk katıyordu.
Liam ise hesabına girip hikayesine video atmaya karar verdi. Videosunda Harry,Zayn ve Niall'ın seslerinin çıkmasını umursamadan direkt hikayesine koydu. "Dikkatli olmamız gerekmiyor mu?"dedi Zayn onun kremini sürerken. "Bir şey olmaz. Fanları biraz mutlu etmekte bir sorun göremiyorum ben." Zayn onun kremli olmayan boynunu öperek kokusunu içine çekti.
"Çocuklar bu kadar küçük olmasa gece seninle harika bir yerde harika şeyler yapardık ama işte." diyip ofladı. Liam ona dönüp bacaklarını beline koydu ve bir elini de yanağına koydu. "Bu bize engel değil ki hayatım. Uyuduklarında çıkarız." Zayn onun sorun çözme yeteneğine karşı gülümsedi ve dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı.
"Louis!" Harry kahkahalar atarken Louis onu denizde yatırmış üstüne çıkmıştı. "Louis dur,ikimizi de boğacaksın." Louis onun üstüne doğru eğilip boynunu öptü. "Yanımda sen varken boğulmaya da varım ben." Harry onun koluna vurdu sertçe. Ağzına giren sular kendisini çok rahatsız ediyordu ama Louis şu an çok hevesli olduğu için hiçbir şey söyleyemedi.
"Louis,kalk,üstümden." yavaşça doğrulduğunda Louis de onun üstünden kalkıp yanına oturdu. "Akşam gidecek miyiz?" Harry denizin içinden bir taş alıp tekrar denize fırlattı. "Nereye?" Louis ona dönüp mükemmel yüzünü izledi. "Bizim için hazırladığım yere." Harry gülümsedi ve başını eğip denizi izledi. Kocasının bu tatlı süprizleri onu mutlu ediyordu.
"Gideceğiz tabii ki."diyip kocasına döndü. "Ama önce herkesle birlikte zaman geçirelim. Sonra da bana balon ve pamuk şeker al." Louis kahkaha atarak ona deniz suyu fırlattı. "Hey,Louis çok kabasın!" Harry kalkıp onun kucağına oturdu ve başını göğsüne yasladı. "Biri haberi yokken ona su atılmaz." doğrulup elindeki suyu ona fırlattı.
Louis yaptığı sinsiliğe karşı daha çok güldü ve kucağındaki miniği gıdıklamaya başladı. "Beni sürekli kandırıyorsun seni küçük bebek!" Harry kahkahalarla birlikte kocasının yanağına öpücük kondururken onları uzaktan parlak gözlerle izleyen Niall konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lost golden ღ larry
Fanfictionlouis birden ortadan kayboluyor. - texting bölümleri olan ama tamamen texting olmayan bir kitap <3 [🏹] 18.06.2020-16.11.2020 ♡ - louis tomlinson x harry styles - - one direction - #10 larry (18.07.2021)