Ayrıntı

2.6K 94 125
                                    

( eski yazar yok)

...

Theo duştan çıkmış ve üzerini giyinirken Liam ayaklanıp onu durdurdu. Theo sadece baksırını giyebilmişti. Theo sevdiği adama sorar şekilde baktı.

"Bir şey mi oldu?"

Liam kollarını karşısındaki bedenin boynuna dolarken alınlarını birleştirdi. Theo'nun kolları hemen yerini bulmuş, Liam'ın beline yerleşmişti.

"Sadece seni incelemek istiyorum. Her kıvrımını, her minik ayrıntıyı, her detayı."

Theo bu cümleye karşı gülümsemişti.

"Beni zaten çok kez çıplak görmedin mi? İncelemişsindir zaten."

"İnceledim ve ezberledim. Ama bir daha yapasım var. Seni incelemek hoşuma gidiyor."

"Bugün romantiğiz. Bir halt yemedin umarım."

"Arabanı çizdim Theo."

Göz devirmişti Liam.

"Tamam ya hemen şey etme."

"Ettirme."

"Hadi aşk kuşum incele artık beni."

Liam ellerini Theo'nun omzuna koyup bir anda yatağa itmişti. Theo bu hareketi beklemediğinden başta şaşırmıştı ama umursamadı. Liam Theonun yanına yatıp tek dirseğinden destek alarak duruyordu. Elini çıplak bedenin göğsüne koyarak yavaşça parmaklarını sürterek dolandırmıştı.

Ellerinin değdiği yerlerde garip bir şey oluşuyordu. Birazda yakıyordu ama bu Theonun çok hoşuma gidiyordu. Bağımlı oluyordu bu hisse. Elini Liam'ın saçlarına koyarak saçlarını okşamıştı.

Liam, elini sevdiği adamın yüzüne çıkarıp keskin hatların üzerinden geçmişti. Uzun kirpikler, elmacık kemikleri, kırmızı dudaklar...

En çok dudakları seviyordu Liam. Pembe ve dolgun.

Baş parmağını dudağın üzerinden geçirirken Theo parmağına bir öpücük bırakıp gülümsemişti. Bu hareketiyle Liamda gülümsemişti. Ve kalbinde bir çiçek daha filizlenmişti.

Eğilip dudaklarını birleştirdiğinde sakin ama duygu yüklü bir öpüşmeye başlamışlardı.

Liam, geri çekilip minik bir öpücük daha bıraktı. Biraz aşağılara kaymıştı. Elini karın kaslarına koyup altılı karın kaslarını okşamıştı. Yavaş yavaş tüm kıvrımlarına parmaklarını sürtüyordu. Bu şey başta hoş olsada Theo içinden küfür etmeye başlamıştı. Dokunuşları altında sakince yatmak çok zordu.

Liam, elini çekmeyip hızını daha da azaltıp baksıra doğru yaklaşmıştı ama baksıra inmedi. Theo sinirlensede çaktırmamıştı. Ama Liam sinirin kokusunu almıştı. İçinden gülmek gelsede kendini tutmuştu.

Eğilip her bir karın kasının üzerine sulu bir öpücük bırakırken Theo dik dik Liam'a bakmıştı. Liam geri çekilip dudağına da bir öpücük bıraktı. Yabaşça eliyle göğsünü patpatlarken sevdiği adamın gözlerinin içine baktı.

"Hadi arkanı dön. Birazda sırt kaslarını keşfetmek istiyorum."

"Birazda ben seni keşfetsem?"

"Hayır sen göğsümde izler bırakmaya başlarsın Bay Sapık."

"Karın kaslarımı öpüyordun az önce."

"İz bıraktım mı? Hayır."

"Sulu sulu öpüyordun."

"Theo dön hadi yoksa giderim."

"Sevmesem dönmezdim."

Diyerek yüz üstü yatmış ve başını sağa çevirmişti.

"Ağzına çarparım bak sus."

Liam, Theo dönünce kalçalarına oturup üzerine uzanmıştı.

"Hani inceleyecektin?"

Liam başını Theo'nun omzuna yaslamış ve gözlerini kapamıştı.

"Bir sus ya. Ne düşük çenen var. Ağzını bantlarım bak."

"İyi tamam sustum."

Liam gözlerini kapayıp yatarken Theo kıpırdanıp duruyordu. En sonunda Liam doğrulup kasıklarını altındaki kalçalara bastırdığında Theo inlemişti.

"Kaşınıyor musun? Bir düzgün dursana ya. Şurada bir romantik olayım dedim içine ettin. Dur biraz kaşıyım ben seni."

Elini baksıra attığında Theo elini tutmuş ve bir anda çekerek yanına yatırmıştı. Liam gözlerini kısarak Theo'ya baktı.

"Ne oldu acır diye mi korktun?"

"Hayır sadece incelemeye devam et hadi."

Uzanıp dudağına minik minik birsürü öpücük bırakmıştı. Liam itiraz etmek istese de öpücükler yüzünden edememişti. Geri çekilip yaniden başını sırtına yaslarken elini kocasının sırtına koyarak yavaşça her kıvrımında dolandırmaya başlamıştı. Theo bilerek kaslarını belirginleştirdiğinde Liam gülümseyerek karşılık vermişti. Geniş omzun kaslarına minik öpücükler bırakarak aşağı doğru ilerledi.

Yeniden yukarı çıkıp omurgasının başından kuyruk sokumuna kadar sulu öpücükler bırakırken Theo 1 2 kez zevk ile titremişti. Garip bir zaafıydı bu. Ve Liam bunu kullanmayı çok seviyordu.

Kendini yatağa bıraktığında Theo üzerine çıkmıştı. Liam, ellerini kocasının geniş omuzlarına koyarken gülümsüyordu.

"Zaafımı kullandın."

"Evet~"

"O zaman benimde kullanmamın sakıncası olmaz."

Liam tam itiraz edecekken boynundaki dudaklar ona engel olmuştu ve itiraz etmek yerine kocasına itaat etmişti.

...

Lütfen nasıl bulduğunuzu söyleyin 😻


Umarım videoyu beğenirsiniz, MUAH

Thiam One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin