Sıcak Kahve

1.3K 65 92
                                    

Liam, sabah duyduğu kuş sesleriyle iyice yanındaki beden'in göğsüne sinmişti. Lanet olası kurt adamlık yüzünden sesler daha çok duyuluyordu. Sabah sabah tüm siniri tepesine bindiğinden istemsiz olarak tırnakları çıkmış ve sarıldığı bedene batmıştı.

Theo, aniden gelen acıyla inlerken Liam kendine gelmiş ve hemen sevgilisinin kolunu ovmuştu.

"Hayatım özür dilerim. Sabah sabah kuşlar ciyak ciyak sinirimi bozdu. VE ŞU LANET PERDENİN ARASI AÇIK GÖZÜME GİREN GÜNEŞ DAHA ÇOK SİNİR ETTİ!" Diye bağırıp kendini geriye bıraktı.

Theo, Liam'ın sabah haline kıkırdayıp çocuk gibi sinirlenmesiyle saçlarını karıştırıp anlına bir öpücük bıraktı. Ayağa kalkıp perdeyi düzeltmişti.

"Sen yat ben o sırada kahvaltı hazırlayım."

Liam'dan sadece sinirle bir hm sesi çıkmıştı. Theo yeniden sırıtırken banyoya girip rutin işlerini halletmişti. Aşağı inerek mutfağa girip iki omlet yaparken masayı da hazırlamıştı. Aslında kahvaltı hazırlarken bir dizi açardı ama sinirli kurdunu daha fazla sinirlendirmekten yana değildi.

Sinirlenince cidden bir kurt gibi oluyordu. Halbuki buradaki kurda tamamen dönüşebilen kişi Theo...

Aslında Liam Theo gittiğinde uyuyamamıştı çünkü uykusu bir kere kaçmıştı. Sinirlerini yatıştırmak için hızla üzerini soyunup banyoya girmişti.

Kısa bir duştan sonra siyah şort ve gri bir tişört ile kahvaltı hazırlayan bedenin arkasından sarıldı. Burnunu Theo'nun ensesine sürtüp kokuyu içine çekerken Theo titremişti.

"Ow...geçmedi gibi sinirin. Ve aşampuan kokuyorsun. Uyuyamadın değil mi?"

Omleti kenara alıp kalan yumurtayı tavaya dökmüş ve ardından arkasını dönmüştü. Arkasını döndüğünden Liam'ın başı bu sefer Theo'nun göğsündeydi.

"Cık. Uyandım mı uyuyamıyorum. Yani çok nadir. Özellikle gözüme güneş girdikten sonra."

"Akşam perdeyi düzelt demiştim dinlemedin."

"Uyku ilacı kullanacağım artık."

"Bir işe yarayacağını sanmıyorum. Kurt adamlık falan hani."

"O zaman sabah 6 da uyanıp içerim ama yine de uyurum. Aslında saçlarımı okşatken göğsünde yatsamda uykum gelir."

"Romantik. Ama şu yumurtaya bakmam lazım yavru kurdum."

"Sensin yavru kurt."

Sahte sinirle omzuna vururken Theo kıkırdayıp yumurtayı çevirmişti.

"Yavrum demeyi seviyorum. Ve kurt da olduğundan yavru kurdum demek çok hoş."

"Liam'da diyebilirsin hani? Veya Liam'ım?"

Theo istemsiz gülümsemişti.

"Benimsin değil mi?"

"Ne?"

"Liam'ım... aitlik eki. Benimsin değil mi?"

"Sorman bile saçma."

"Duymak istedim sadece."

"Hatırlat bir ara söylerim bugün."

Theo, Liam'a delici bir bakış atmıştı.

"Sinir ile beraber piçlik modunda açılmış bakıyorum."

"Tartışma çıkar susuyorum."

"Susma. Daha çok sinir oluyorum. Bari seni seviyorum de öküz."

Thiam One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin