Smut

1.5K 49 67
                                    

Liam'ı derin nefesler alırken göğsünden duvara sertçe itip üstümdeki kazağı yere attım. Bir bacağımı bacakları arasına bastırıp alt dudağını ısırarak sündürdüğümde açık ağzından sıcak nefesi dudaklarıma çarparken en sevdiğim tonda inlemişti.

Hızla boynuna inip ilk önce kokusunu içime çektim. Bir eliyle ensemden tutunurken diğeriyle bedenimi okşuyordu. Hızla düğmelerini çözüp üstündeki gömleği yere attım. Dudaklarımı göğsüne bastırdığımda hassas olduğundan ağzından bir inleme daha kaçarken hafif dişlerimi geçirip vakumlamıştım.

Yaptığım hareketle elini direkt pantolonuma atmasıyla göğsüne doğru ıkınır gibi inlemiştim.

"Boşalacağım Theo senin yüzünden yavaş biraz."

Başını duvara yaslayıp derin nefesler alırken açılan boynuna yumuşak bir öpücük bıraktım.

"Bunu diyende penisimi avuçlayan kişi."

"Senin yüzünden." Yavaşça bedenini okşayıp dudaklarımı teninde gezdirirken saçlarımı okşuyordu. Sırtını duvardan ayırıp yatağa yatırdım ve hemen kemerlerimizi çıkarıp attım.

Pantolon düğmesini çözüp fermuarları indirdikten sonra yeniden üzerine uzanıp yavaşça dudaklarını emmeye başlamıştım. Parmaklarıyla yavaşça sırtımı okşamasıyla hafif titremiştim.

Kendimi pantolonuna sürterken arada dudaklarını çekiştiriyordum. Liam da boş durmayıp sırtımı tırnaklıyordu ama bu daha çok hoşuma gidiyordu.

Elimi yavaşça baksırından sokup sıcak organı kavradığımda altımda kasılmıştı. "Bir boşalsamda öyle mi devam etsek ha?"

"Sen gayet dayanıklıydın niye bu kadar hassaslaştın."

"Bilmiyorum zaten sürekli erekte olup duruyordu." Penisini baksırdan çıkarıp yavaşça okşadığımda alt dudağını ısırarak bana bakıyordu. Eğilip dilimi karnına sürtüp penisinin başına bir öpücük bıraktım.

"Sperm falan birikmiştir boşaltalım bari." Altındaki kıyafetleri çıkarıp kendiminkileri de çıkardıktan sonra çekmeceden yağ alıp penisini yağlamıştım bolca. Ne yapacağımı anladığında itiraz edecek gibi olsa da izin vermeyen bakışlarım yüzünden susmuştu.

"Theo ne zamandır üsttesin acır."

"Bir şey olmaz sarhoşluk var üstümde ve sabah ayıp şeyler yapmıştım."

"Benim niye haberim yok bundan?"

"Gerek duymadım söylemeye."

"Çok ayıp cık cık cık." cıkladığında gülümseyip dudağından öptüm.

"Bir daha söylerim tamam." Tam oturacakken kalçalarımdan tutmasıyla yüzüne baktım.

"Yine de acır Theo 2 3 dakika bekle." Pes edip onayladığımda elini ve girişimi yağlamıştı. Bir parmağını ittiğinde dudaklarımı birbirine bastırmıştım. İkinciyi eklediğinde sessizce inlemeye başladım. Makas hareketi yapıp üçüncüyü de ekledi ve yavaş yavaş hareket ettirdi. Omuzlarına öpücükler bırakıp arada morluklar bırakmaya başladım.

Alışınca parmaklarını çıkardı. Kalçalarımı tutarak yavaşça oturttuğunda acı ve zevk ile inlemiştim. Liam'ın nefesinin kesikleştiğini hissettim. Ellerimi omzuna koyup beklemeden üstünde hareket etmeye başladığımda Liam kalçalarımı okşayıp inlemişti. Bu etkiyi seviyordum.

Ben üzerinde zıplarken aldığı zevkle anın tadını çıkarmaya başlamıştı. Kendini sıktığının farkındaydım ama ses çıkarmadım. Kendine tatlı tatlı eziyet etmesi hoşuma gidiyordu.

Uzanıp dudaklarını ağzıma aldığımda dilini ağzıma itti. Elini penisimde fark ettiğimde istemsiz kasılmıştım. Zıplamayı bırakıp kalçalarımı kıvırarak daireler çizmeye başladığımda göğüslerime inip okşadığında büyükçe inlemiştim.

"Sikeyimhh...Liahhm~"

Sırıtarak beni sırt üstü yatırdığında hemen üzerime çekip bacaklarımı iki yana açtım ve anlını omzuma yasladım. Kısık sesle kulağına doğru inlerken tırnaklarımı sırtına geçirdiğimde sertleşmesiyle sırıtırken boğazından çıkan hrrlama sesiyle adeta kendimden geçmiştim.

Şuan bir kedinin aslana dönüşmesini izliyordum adeta ve bu aslanı kaybetmemek için kulağını emmeye başladım. Arada erotik şeyler de söylemeye başlamamla içimden çıkartıp dizlerim üzerine getirdi yani domalttı.

Ellerimi yatağa koyup destek alırken o kadar hızlı giriyordu ki sürekli sallanıyordum. Zevk noktama vurmasıyla bacaklarım titremişti. Kalçamda hissettiğim şaplak ile elimi penisime sarıp okşamaya başladım.

Daha fazla kendimi tutamayıp elime boşalırken gözlerim kaymış ve bacaklarım tutamaz hale gelmişti. Daralan ve kasılan deliğimle Liam'da kendini daha fazla tutamamış olmalı ki içime gelmişti.

Kendini yatağa attığında bende sırt üstü yanına yattım. Bir süre soluklandıktan sonra Liam'a baktım.

"Özlemişim bu hissi."

"Al benden de o kadar." deyip göğsüme yattığında sarılıp anlından öptüm.

....

Diğer bölümde smut olur ama ara tatilde yazarım büyük ihtimal ve uzun yazacağım bir şey olmazsa 👉👈

Thiam One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin