4 Nisan 2020
''Hey Carla!'' dedi Calum gülerek, Carla ona karşılık verdi ve gülümseyerek el salladı ''Merhaba, kusura bakma biraz bitik bir haldeyim.'' Calum bu sefer dudak sarkıttı ''Üzgünüm,'' dedi kamerayı görünebileceği bir yere koyarken ''Şimdi keyfin yerine gelecek, eminim.'' Carla telefonunu laptopunun ekranına yasladı, sırtını yatak başlığına dayadı. ''Umarım, herkes bayılmış diziye. Ben de çok merak ettim.''
''Aksanın çok şirin,'' dedi Calum suratındaki gülümsemeyle, Carla biraz utandı ''Teşekkürler,'' dedi gülerken, saçını kulağının arkasına attı. Bu biraz heyecan vericiydi onun için. Ünlü bir bandin bassçısıyla FaceTime'dan Sex Education izleyeceklerdi az sonra.
''Maeve Margot Robbie'ye benziyor,'' dedi Calum dikkatlice televizyonuna bakarak, Carla güldü ''Aa evet,'' ağzına cips attı ''Otis yeni Spiderman olacaktı biliyor musun? Sonra Tom Holland'ı seçtiler.'' Calum kaşlarını kaldırdı ''Öyle mi? Tom Holland bundan daha iyi. Bu biraz çelimsiz.''
''Tom Holland çok abartılıyor.'' Calum güldü ''Ashton mu kaçtı içine senin?'' omuz silkti Carla, ukala bir şekilde konuşmaya başladı ''Bunlar gerçekler bayım. Tobey daha iyiydi.''
''Film olsun da, Spiderman'in kim olduğu önemli değil.'' Carla bir kahkaha patlattı, Calum'da gülmeye devam etti. ''Çok tatlısın Calum.'' Calum önceki gün Carla'nın dediğini tekrar etti ''Öyleyimdir,''
***
Ay yemin ederim unutmuşum böyle nasıl yazdığımı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
finsta | c.h.
Fanfiction[tinkertailorsoldier]: carlakindacool size bir mesaj göndermek istiyor. calzabrahxo this one's for you.