23

331 25 6
                                    

-Calum's POV-

''Me llamo Calum, soy Australiano. Adoro a Carla, ella es tan bella.''

Carla'nın bana söylediklerini tekrar etmeye başladım, garip İspanyol aksanımla ona ayak uydurmaya çalışırken güldüm. ''Ne söylettin bana?'' dedim, ayaklarımı havuzda bir ileri bir geri götürürken.

Carla alt dudağını ısırıp güldü. Santa Barbara'nın batan güneş ışıkları yüzüne vuruyordu. Tarif edemeyeceğim kadar eşsiz bir parçaydı Carla. 

''İsmimi Calum, Avustralya'lıyım. Carla'ya tapıyorum, o çok güzel.'' kahkaha attım, Carla ise kıkırdamaya devam ediyordu.

Lazanyadan sonra bir müddet oturmuş, ayaklarımızı havuza sokmaya karar verip yanımda getirdiğim şarabı açmıştık.  Her şey çok güzeldi. Özellikle akşam güneşinin vurduğu üzerinde kiraz desenli beyaz elbiseyle yanımda oturan Carla, çok güzeldi.

''Haklısın ama, sana tapıyorum ve..'' iç çektim ''Çok güzelsin Carla.'' esmer teni hemen kırmızılaştı, kafasını eğdi ''Teşekkürler,'' dedi gülerken. Ayaklarını suda oynatmayı sürdürdü. 

''Tatlım, senin için ateşin içinde yürürüm. Sadece sana tapmama izin ver.'' sözleri melodik bir şekilde dudaklarımdan çıktı, Carla alt dudağını ısırıp kahkaha attı ''Cherry'i söylemen duruma daha uygun olabilirdi.''

''Ah,'' dedim elimi kafama vurup ''Haklısın, ama sen benden başkasına bebeğim demezsin heralde?'' 

Şuan çakırkeyiflikle Carla'ya bildiğiniz asılıyordum. Onun da kafası iyiydi. Amacım onu yatağa atmak falan değildi sadece, duygularımı bilsin istiyordum. İçten içe ona aşık bile olabilirdim. Nasıl bunu başarmıştı, bilemiyordum ya orasını. Sadece telefondan görüşmüştük bir de. Başıma gelen en güzel şeydi bu karantina döneminde.

''Demem,'' dedi Carla, ''Demem dostum.'' dudaklarını birbirine bastırdı, suratımın bozulduğuna emindim. Sonra Carla kahkaha attı, ''Şaka yapıyorum,'' derin nefes alıp gözlerimi güneşe çevirdim tekrar. Carla derin bir iç çekti ''Hey,'' dedi yakınıma kayarak ''Küsme. Şaka yaptım.''

''Küsmedim merak etme,'' dedim gülerek, Carla iç çekti ''Korkuyorum sadece,'' dedi, parmağını bardağının ağzında gezdirmeye başladı. 

Parmaklarının dudaklarımda gezmesi için ateşlere yürüyebilirdim.

''Aldatıldım, sen de aldatan bir erkeksin ve sana nasıl güvenirim bilmiyorum.'' dedi, derin nefes aldım. Parmaklarımı uzatıp çenesini kaldırdım, ''Bana bakar mısın?'' dedim, Carla güzel gözlerini gözlerime dikti. ''Seni pişman etmeyeceğim Carla.'' Carla derin nefes aldı, dudaklarını aralayıp konuşacakken güldüm ''Bana aşık edeceğim seni. Tıpkı benim sana aşık olduğum gibi.''

***

oMGGG

finsta | c.h.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin