-Calum's POV-
Gözlerimi kollarımın arasındaki uyuyan güzel sevgilimin yüzünde gezdirdim bir süre. Huzurla gözlerini yummuş, kollarımın arasına sokulmuş bir şekilde bilmem kaçıncı rüyasını görüyordu. Dudaklarımı alnına bastırdım önce, sonra burnuna indirip minik burnunun ucunu öptüm. Huylanmış olmalı ki burnunu hafifçe kırıştırdı, sonra dudaklarından homurdanma çıktı. Güldüm, baş parmağımı yanağında gezdirdim ''Uyan artık,'' diye fısıldadım, ''Özledim seni.'' Carla elinin tersiyle hafifçe gözünü ovdu, omuzlarını kaldırıp indirdi ''Yorgunum,'' diye fısıldadı, baş parmağımı çenesinde sonra çenesinin çizgisinde gezdirdim. Carla kıkırdadı ''Günaydın sevgilim,'' dedi gülümseyerek. Dudaklarını öptüm, ''Günaydın,'' dedim fısıldayarak.
Her şey çok güzeldi. Sadece biz vardık, birbirimize sahiptik gerisi hiç önemli değildi. Burada böyle aylarca Carla ile kalabilirdim. Carla mükemmel bir insandı.
''Eve gitmek hiç istemiyorum,'' diye fısıldadı Carla, aklıma gelen fikirle gözlerimi ona çevirdim. ''Bana taşınmak ister miydin?'' Carla söylediğim şeyle önce duraksadı, ardından gülümsedi ''Sen ciddisin,'' dedi fısıldayarak, kafa salladım ''Hiç olmadığım kadar.'' dudaklarını birbirine bastırdı, sonra ufak bir çığlık atıp kollarını boynuma doladı ''Sana aşığım,'' dedi gülerken.
Bana aşık olduğunu mu söylemişti o?
Elimde olmadan ağzım resmen kulaklarıma ulaşmıştı. Belini sıkıca sardım Carla'nın, ''Ben de sana aşığım,'' dedim gülümseyerek. Carla yanaklarıma, burnuma minik minik öpücükler kondurmaya başladı.
Cennette olmanın bu olduğuna inanıyordum tabii. Sevdiğim kadının kollarında, bana aşk öpücükleri verirken cenneti yaşadığımı düşünürdüm. Ama bildiğiniz gibi, fani olan hiçbir şey sonsuza kadar sürmezdi. Her mutluluk sonsuz değildi.
***
Kötü bir final oldu farkındayım fakat bu fici çok uzattığımı fark ettim, zaten aylardır çok uzağım buraya bildiğiniz üzere okulum başladı ve zor bir majorda okuyorum...
Finalin kısa olmasının sebebi hikaye zaten kısa hikayeydi, bu yüzden finalini de kısa tuttum.
Ucu açık oldu, gg...
Sizleri seviyorum, diğer hikayelerimde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
finsta | c.h.
Fanfiction[tinkertailorsoldier]: carlakindacool size bir mesaj göndermek istiyor. calzabrahxo this one's for you.