32

271 19 17
                                    

''Pekala,'' dedi Carla, elindeki makyaj çantasıyla karşıma otururken. Gözlerimi ona çevirdim, güldüm ''Makyaj çantanı getirdiğini bilmiyordum.'' Carla kıkırdadı, üstündeki çiçekli elbisesini düzeltti ''Sana makyaj yapmayı aklıma koymuştum Calum.''

İki bölüm Euphoria izledikten sonra herkes gibi bizde oradaki makyajların müptelası olmuştuk diyebilirdim. Carla, muhtemelen bunu planlamıştı, bu akşam ki yemeğimizin Euphoria temalı olması gerektiğini tutturmuştu. Biftekleri yaparken ona patates kızartmasında yardım etmiştim, şimdi ise akşamki yemek temamız için bana makyaj yapacaktı.

''Bu maskülen tarzını üstünden atalım bari,'' dedi gülerken, güldüm. ''Oje sürüyorum, bazen konserlerde far da sürüyorum. Yani tam da maskülen sayılmam canım.'' kıkırdadı, ''Şşş,'' dedi fırçasını eline alırken ''Sanatım konuşacak.'' gözlerimi yumup onu beklemeye başladım. 

''Geçen gün finstanı stalkladım. Seninde bir kaç yaptığın makyaj var. Yaratıcı şekilde yani, gözüne bulut falan çizmişsin.'' 

''Hıhı, arada bir yapıyorum.'' dedi. Yüz ifadesini çok merak ediyordum, tek gözümü aralayıp ona baktım, odaklanmış bir şekilde öbür gözümün üzerine bir şeyler yapıyordu. ''Kapat gözünü,'' dedi gülerken, ona uyup gözümü kapattım.

''Neden kendi hesabına atmıyorsun onları? Instagram'da ki o kızlardan ne farkın var?''

''O kadar güvenmiyorum ki yaptığım şeye.'' dedi, dudak büzdüm ''Üzücü, halbuki çok güzel çalışmaların.''

Bana cevap vermedi, muhtemelen odaklanmış bir biçimde makyajımı yapıyordu. Yüzüme bir şeyler yapıştırdığını hissettim, ardından dudaklarımı ıslattığını fark ettim. 

''Açabilirsin gözlerini!'' dedi kıkırdarken, gözlerimi araladım. Elindeki büyük aynayı yüzüme tuttu. Dudaklarıma parlatıcı, göz kapaklarıma simli eyeliner sürmüştü. Hafif hologramlı bir far sürmüş, gözlerimin yanına ise parıltılı taşlar yapıştırmıştı. Ayrıca gözümdeki farın üstünde minik yıldızlar vardı.

Kıkırdadım, ''Carla,'' dedim gülerken, bana eşlik ediyordu ''Beğenmedin mi?''

''Hayır, bayıldım.'' dedim gülerken, ''Çok güzel olmuş.'' elini öptüm, gülümsedi ''Beklesene kendime de yapayım hemencecik.'' kafa salladım, kendisine makyaj yapmaya başladı. ''Makyaj yaparken yüzündeki çillere dokunmamana bayılıyorum.''

''Onların orada olmasını seviyorum, beni ben yapan minik bir detay bence.'' dedi gülümseyerek, sonra bana öpücük attı ''Teşekkür ederim.'' 

''Aslında makyaja hiç ihtiyacın yok, yüzün her türlü parlıyor.'' dedim yanyan ona bakarak, aynayı yüzünden çekti, elindeki fırçayı çantasına tekrar sıkıştırdı. ''Calum,'' dedi ismimi uzatarak.

İlk kez kollarımın arasına, kucağıma geldi.

''Carla,'' burnunu burnuma sürttü. İlk kez bana böyle yakın davranıyor ve flörtüme cevap veriyordu. Ellerimin titrediğini hissettim, kucağımdaydı. Kolları boynuma dolanmış bir şekildeydi.

''Çok,'' dedi iç çekerek ''Çok şirinsin. Bu güzel iltifatlar için teşekkür ederim.'' 

Yanağımı öptü, çantasına uzanıp makyajını yapmaya devam etti. Ben de onu izlemeyi sürdürdüm. Kendisine de benimki gibi simli bir makyaj yaptıktan sonra güldü. 

''Euphoria temalı yemeğimizde bana eşlik etmek ister miydiniz Bayan Salazar?''

Carla kıkırdadı, ''Elbette bay Hood.''

***


bu fic nereye gidiyo bilmiyorum ama umarım beğeniyorsunuzdur, lütfen diğer ficlerime de bir şans verin. teşekkürler :')

finsta | c.h.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin