7○Meglepi

1.2K 55 2
                                    

Ebéd után elmentünk egy kicsit edzeni Mickkel. Amennyire nem volt kedvem menni annyira jól esett. Miután haza értünk, szabályosan elterültünk a kanapén és telefonozni kezdtünk, pihenés képpen.
Instagramon láttam, hogy Arthur 30 perce tett ki egy sztorit miszerint most kezd stream-elni. A változatosság kedvéért most Call of Duty-val játszott, a nézőivel. Mivel nekünk is meg van ez a játék, pontosabban Micknek csak most pont itt vannak nálunk az ilyen gépes/szimulátoros cuccai, így megengedte, hogy játszak rajta. Arthur nem tudja, de oda vagyok az ilyen játékokért. Igazából minden ami fiús játék azért odavagyok.
Arthur mondta, hogy melyik szerverbe lépjünk be, sietni kellett mert nagyon gyorsan megtelt. Voltak közötte nézők is és "civiliek" is. Mint már említettem ez Micknek a gépe, így az ő neve is van a játékban. Közben néztük, pontosabban Mick nézte a fiú elő adását, hogy mit reagál majd ha meglátja a neveket. Pont nem egy csapatba kerültünk, ahogy ezt Arthur meglátta egyből felüvöltött.
-Mick végre te is játszol haver.- csillogott a fiú szeme.
-Ha tudná, hogy nem is játszok.- szólalt meg mellettem Mick.- Írjam neki chat-be, amúgy nem is én játszok?- kérdezte.
-Persze, kíváncsi vagyok a reakciójára.- helyeseltem a fiú döntését.
Arthur eléggé meglepődött, ezért írtam neki a játék végen gyorsan messengeren, én játszok és nem Mick.

Szépségem😍❤:
Csak nem egy lány nyert ellened Arthuro?😏


Arthur Leclerc:
Mi?😳

Arthur Leclerc:
Várj most azt akarod mondani vagy is írni, hogy te játszol Mick nevében?🤔


Szépségem😍❤:
Pontosaan. Okos fiú vagy te😂😘

Ebben a pillanatban Arthur elröhögte magát.
-Adri ez nem ér.- mondta tettetett szomorúsággal.- Átvertél, pedig azt hittem benned megbízhatok.- fonta keresztbe karjait mellkasa előtt.

Szépségem😍❤:
Bocsiii

Szépségem😍❤:
De most mondd hogy nem volt menő🙄😂


-De igen iszonyat menő volt.- mondta "komolyan" Arhur a kamerába, de ahogy kimondta egyből elröhögte magát. Még játszottam egy kicsit aztán olyan öt óra körül elmentünk még egyet sétálni a városba.

----

Másnap már korán reggel elmentünk futni drága bátyámmal. Furcsa, múltkor hívott először a húgának. De mint már mondtam jól esett.
Futás után még edzettünk egy közeli parkban, majd hazafelé vettük az irányt. Ma van az utolsó nap, hogy itthon vagyunk. Sok időt töltöttem együtt a szüleimmel és természetesen nagyszüleimet is meglátogattuk. Boldogsággal tölt el,-igaz nem nagyon értik meg egymást Mickkel- de imádják és nagyon jól elvannak egymással. Az ilyen napok után a fiú megmozdulni se tud annyit kell ennie. Ehhez még hozzá kell szoknia. Tipikus magyar nagyszülők, ahol egy egész ország jól lakna annyi étel van.
Este korán lefeküdtünk. Innen megyünk egyből Spanyolországba a tesztekre, a csapattól külön.

----

Korán reggel van. Kb.5 óra. Nem sokat aludtunk, pedig mi mindent megtettünk, minnél előbb el tudjunk aludni, de ez valahogy nem sikerült.
Talán azért mert izgultunk. Én azért mert ez lesz az első évem a Ferrari-val és félek, valamit rosszul csinálok majd. Mick izgatottsága valószínű annak köszönhető- ha nem is mondja- rajta van a teher, hogy minnél jobban kell teljesítenie. Mindig ezzel jöttek az emberek, hogy ő Schumacher és biztos ezért került csak be a király kategóriába. Ezért folyton benne van a bizonyítási vágy és néha ez okozza a vesztét. Meg akarja mutatni, igenis helye van itt és nem a neve, hanem a tehetsége miatt tart itt ahol most.

----

Leszálltunk a gépről, felhívtam anyát, hogy ideértünk és már indultunk is a szállodába.

Lányként egy ilyen sportban? (Arthur Leclerc ff.)Where stories live. Discover now