3○Már megint?!

1.7K 62 8
                                    

Februárt írunk ami egyet jelent. 1 hónap és kezdődik a második forma 1-es szezonom. Immáron a Ferrari színeiben.
Reggel semmi kedvem nem volt felkelni és ismét puccos ruhákba öltözni csak azért, mert ma mutatja be az új pilótáját a Ferrari.
-Hé Adri ébresztőőő!- nyújtotta el Mick az "ő" betűt.
-De nincs kedvem. Nem akarok megint csilli-villi ruhákat felvenni 2 percért.- nyavalyogtam Micknek.
-Akkor nem azt veszel fel. Csak keljél, mert elkésünk.- mondta nyugodtan Mick. Már amennyire a helyzethez képest lehetett nyugodtam mondani.
Nagy nehezen kikászálódtam a pihe-puha ágyamból és a fürdőbe indultam. Rendbe tettem magam majd elindultam le a konyhába. Egyébként itt vagyunk Micknél a svájci házában.
-Csinaltam neked reggelit.- mosolygott Mick. Most biztos azt hittétek valami Michelin-csillagos kaját csinált. El kell szomorítsalak titeket, csak müzlit csinált nekem smoothie-val.
-Köszönöm.- adtam az arcára egy puszit.

----

Miután megreggeliztünk jöhetett a ruha választás. Ebben anya és Gina segített. Végül egy elegáns, de kicsit sportosabb ruhára esett a választásunk egy fekete magassarkúval. Szerencsére nem azzal amivel (a magam 165 centijével) úgy érzem magam mint egy felhőkarcoló.
Mick egy egyszerű fehér inget és egy fekete öltönyt vett fel. Irigyelem, hogy ilyen egyszerű ruhákat vehetnek fel a fiúk az ilyen eseményekre.

----

Végre ide értünk. Egy röpke 5 és fél óra autókázás után. Épp hogy kiszáltunk a kocsiból, már letámadtak minket az újságírók. Értem én, hogy ők csak a munkájukat végzik, de az a sok bugyuta kérdés amit feltesznek, na attól falra mászok.
Senki nem tudja a családunkon, Charleson, Zozoékon és a Raikkönen családon kívül, hogy Mickkel tesók vagyunk. Ezért is kérdezgetik folyton, hogy együtt vagyunk vagy, hogy van-e valami köztünk. Őszintén, megértem őket. Minden rendezvényre együtt megyünk. Annyi különbséggel, hogy vagy ő vezet vagy én.

Lányként egy ilyen sportban? (Arthur Leclerc ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora