•Które z was jako pierwsze się zakocha?•
~Tanjiro Kamado
Ty, w końcu jest on twoim bohaterem z selekcji ostatecznej. Można powiedzieć, że zauroczyłaś się w nim już odkąd cię uratował choć zbyt tego nie okazywałaś, bo martwiłaś się, że swoim nietypowym zachowaniem tylko go odstraszysz.
~Zenitsu Agatsuma
Zenitsu jest jaki jest. Normalnie powiedziałoby się, że to on zakochał się w tobie pierwszy, jednak nie do końca jest to prawdą. Blondyn być może "prosił cię o rękę" jednak nie była to poniekąd prawdziwa miłość a jedynie zauroczenie. Tym kto pierwszy zakochał się naprawdę byłaś ty.
~Inosuke Hashibira
On, choć nie do końca to rozumiał. Nie okazywał tego w typowy sposób, nie rumienił się na twój widok, nie wysyłał ci anonimowych liścików ani inne (jego zdaniem) pierdoły. Po prostu pragnął od ciebie uwagi lecz nie zdawał sobie z tego sprawy. Coraz częściej wyzywał cię na pojedynki i coraz częściej wpychał się do ciebie na treningi aby być jak najbliżej.
~Giyu Tomioka
On. Nie jest do końca pewne co przyczyniło się do tego, że się w tobie zakochał, ale było to najprawdopodobniej wynikiem waszych coraz częstszych spotkań, a że Giyu był raczej samotnikiem, twoja bardzo częsta obecność u jego boku zdołała wpłynąć na jego uczucia w ten sposób.
~Muichiro Tokito
Chłopak jest jeszcze młody więc tego, że się w tobie zakochał nie rozpoznał od razu. Jednak tak, to on poczuł to pierwszy. Wydawało mu się, że lubi spędzać z tobą czas tylko dlatego, że nie jesteś taka jak reszta z filarów, jednak nie był to prawdziwy powód. Ostatnimi czasy prosił abyście spotykali się jeszcze z samego rana i późnym wieczorem w tym samym miejscu, abyście mogli oglądać wschodzące słońce, a następnie gwiazdy.
~Iguro Obanai
Ty. Chłopak na początku waszej znajomości był dla ciebie bardzo wredny, a ty niestety należałaś do osób, które niefortunnie zakochują się w chłopcach, którzy traktują cię jak delikatnie mówiąc śmieci. Nie potrafiłaś nic na to poradzić, a jedynie wytrwać do końca w nadziei, że Iguro się zmieni.
Rozdział niesprawdzony, za wszelkie błędy ortograficzne, interpunkcyjne, językowe i literówki przepraszam 💓
CZYTASZ
[🌕] kimetsu no yaiba preferencje
Fanfictionpreferencje z męskimi postaciami z anime kimetsu no yaiba 🌜