•Gdy próbuje ci je wyznać, jednak coś mu przeszkodziło•
~Tanjiro Kamado
Tanjiro nie miał na to jakiegoś super zaplanowanego scenariusza, postanowił po prostu być szczery i wyznać ci to bez zbędnych rymów czy epitetów. Wiadomo odczuwał coś w rodzaju strachu, mimo to postanowił go przezwyciężyć i zaprosić cię na rozmowę w ogrodzie. Miało być tak pięknie jednak tą uroczą atmosferę przerwał Zenitsu uciekający przed atakującym go Inosuke, którzy wybiegli na zewnątrz wywołując nielada hałas.
No cóż, może następnym razem?~Zenitsu Agatsuma
Zenitsu to, że chce się z tobą ożenić mówił mniej więcej piętnaście razy na dzień, ale nigdy się na to nie godziłaś. Dziś postanowił być poważny i wyznać ci to, że kocha cię naprawdę i całym sercem. Zdziwiona postawą blondyna zgodziłaś się na rozmowę jednak gdy już zaczynał swoją przemowę do pokoju wparował Tanjiro, który myślał, że ten znów cię napastuje. Chwycił go za kłaki i siłą wyciągnął z pokoju zostawiając cię rozkojarzoną i lekko rozbawioną.
~Inosuke Hashibira
On zbytnio nie wiedział jak wyznać ci uczucia. Gdy zaprosił cię na tą rozmowę wciąż nie miał pojęcia co dokładnie powiedzieć więc postanowił zrobić to na żywioł. Był w połowie swojej wypowiedzi kiedy do pokoju wparował Zenitsu, prowokując tym samym Inosuke do ataku. Olał cię zupełnie i zaczął gonić biednego chłopaka wymachując mieczami na lewo i prawo.
~Giyu Tomioka
To miał być ten wyjątkowy dzień kiedy dwójka osób - płci męskiej i żeńskiej zejdą się i staną jednością. Tak mniej więcej widział to Giyū, ale powiedzmy sobie szczerze czy wszystko może nam wyjść za pierwszym razem? Nie. Tu przeszkodą dla niego była Mitsuri, która ściskała kciuki i co chwilę rzucała komentarzami, że "zapewne chce jej wyznać uczucia". Bardzo go to zawstydziło i poniekąd zirytowało i powiedział, że to co mówić miał wyzna ci kiedy indziej.
~Muichiro Tokito
Postanowił ci to wyznać podczas jednego z waszych spotkań, na których patrzycie w chmury i opowiadacie historie. Właściwie to tylko ty opowiadasz, ale mniejsza o to. Kiedy to on się odezwał mówiąc, że ma coś ważnego do powiedzenia zamilkłaś i czekałaś aż zacznie. Muichiro był blisko do wyznania tego, gdy nagle w jego głowie pojawiła się myśl. Myśl, która sprawiła, że zamilkł i już do końca się nie odezwał. Przecież byłaś od niego parę lat starsza*. Zmartwił się, że możesz mieć przez to spore problemy jako filar więc aby nie wywołać żadnej kontrowersyjnej sytuacji postanowił nie zdradzać ci prawdy. Jeszcze nie teraz.
*W tych scenariuszach reader ma około 18-19 lat*
~Iguro Obanai
Jak i nie planował się w tobie zakochać tak i nie planował wyznawać ci swoich uczuć. Jednak kiedy uświadomił sobie, że pracując jako filary w każdej chwili możecie umrzeć postanowił zrobić to, abyś wiedziała o tym zanim cokolwiek złego się stanie. Już szedł do twojej kwatery aby o tym pogadać jednak gdy zobaczył, że jesteś w towarzystwie Mitsuri i Shinobu, najprawdopodobniej na damskich ploteczkach wykonał w tył zwrot i pomyślał, że może nie umrzesz jeszcze do jutrzejszego dnia i nie będzie na to za późno.
Rozdział niesprawdzony. Za wszelkie błędy ortograficzne, interpunkcyjne, językowe i literówki przepraszam 💓🌸
Myślę nad dodaniem dialogów do oficjalnego wyznania uczuć jednak nie potrafię tego obiecać, gdyż mogłoby to po prostu nie wyjść jak powinno, ze względu na to, że nigdy nie pisałam w taki sposób 😕 . No ale to się jeszcze zobaczy, może będzie w porządku ❣️
CZYTASZ
[🌕] kimetsu no yaiba preferencje
Fanfictionpreferencje z męskimi postaciami z anime kimetsu no yaiba 🌜