§7§

3.2K 138 119
                                    

•Gdy widzi jak płaczesz (przyjaźń)•

~Tanjiro Kamado

Chłopak podchodzi do ciebie spokojnym krokiem, aby cię nie "spłoszyć", siada obok kładąc dłoń na ramieniu i czeka, aż sama opowiesz mu co cię stało. Jeśli tego nie zrobisz chłopak nie naciska, a jedynie chwyta twoją dłoń jak to ma w zwyczaju i pozwala ci się w siebie wtulić, drugą ręką gładząc ci włosy, co skutecznie cię uspokaja.

~Zenitsu Agatsuma

Chłopak sam często płacze więc jak można się było tego spodziewać, gdy zobaczył że jego ukochana przyjaciółka jest w takim stanie co on zazwyczaj, po prostu sam nie mógł wytrzymać. Wtulił się w twoje ramię i uronił tonę łez zmartwienia o to co strasznego doprowadziło cię do takiej rozpaczy. Pod nosem cały czas powtarza tylko słowa "Będzie dobrze [T.I.]-chan".

~Inosuke Hashibira

Oboje płaczecie dość rzadko więc kiedy zastał cię skuloną w kącie pokoju zdziwił się niemiłosiernie. Najpierw z ciebie zakpił, ale już po chwili siedział obok ciebie i uważnie słuchał tego co miałaś do powiedzenia kiwając przy tym głową. Nie mówił nic bo wiedział, że tylko pogorszy sytuację więc po prostu siedział i sam miał ochotę płakać.

~Giyuu Tomioka

Byłaś jedną z ważniejszych osób w jego życiu więc kiedy zobaczył, że w kącie kwatery cichutko pochlipujesz nie mógł się temu zbyt długo przyglądać. Wziął do ręki jedną z książek komediowych za którymi on jakoś nie przepadał, jednak w imię przyjaźni był w stanie się poświęcić, usiadł obok ciebie i pozwolił się w tulić w jego ramię. Sam zaczął czytać tekst, który wykonywał z podziałem na rolę i co następną postać zmieniał tonacje głosu na bardziej dramatyczną albo piskliwą. Sam nie wiedział czemu to robi, gdyż nie pasowało to do niego wcale, jednak widząc, że twoje łzy rozpaczy powoli przemieniają się w łzy wywoływane śmiechem kontynuował to co robił. Miał szczęście, że żaden filar was nie podglądał gdyż z pewnością wypominali by mu to jeszcze przez długie miesiące.

~Muichiro Tokito

Znowu nie przyszłaś na spotkanie, co lekko ruszyło chłopakiem, gdyż wydawało mu się, że jego towarzystwo zaczęło cię nudzić i teraz wolisz spędzać czas z zabawnym i charyzmatycznym Rengoku.
Jednak kiedy zobaczył cię siedzącą na trawie gdzieś nieopodal wylewającą łzy na ziemię, zrozumiał czemu cię nie było. Podczas pocieszania, nie zbliżał się ani nie dotykał, wydawało mu się, że taki kontakt z młodszym chłopakiem może cię zawstydzić, a on sam pewnie przypominałby pomidora. Po prostu siedział i patrzył się na ciebie słuchając twoich wypocin, które wprawiły cię w załamanie.

Umówmy się, że kiedy Muichiro ma czternaście lat, ty masz około siedemnastu lub osiemnastu.

~Iguro Obanai

Załamana swoją formą przez ostatni tydzień, płakałaś raczej z gniewu na siebie, że coraz szybciej się męczysz.  Chłopak zastał cię w tym stanie na sali treningowej. Usiadł obok ciebie i wpatrywał się w ciebie tak długo, że poczułaś się niekomfortowo. Chciał sobie zażartować z twojego stanu, ale w ostatniej chwili ogarnął swój umysł i postanowił, że poćwiczy razem z tobą.

Dzisiaj postaram się dodać dwa rozdziały (ten i jeszcze jeden), gdyż miałam go udostępnić wczoraj, ale niestety nie umiałam go dokończyć ☺️
Ten rozdział miał być na początku bardziej rozpisany aczkolwiek zrezygnowałam z tego pomysłu i skróciłam to do opisania co dany chłopak by zrobił w takiej sytuacji.

[🌕] kimetsu no yaiba preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz