•Wspólne spędzanie czasu (przyjaźń)•
~Tanjiro Kamado
Razem z Tanjiro podczas wolnego między misjami wspólnie trenujecie, aby stawać się coraz to lepszymi zabójcami. Oczywiście nie robicie tego całymi dniami, a jedynie poświęcacie na to parę godzin, później idąc na wspólny obiad, przygotowany przez gospodarza domu.
~Zenitsu Agatsuma
Zenitsu nawet kiedy jesteś czymś zajęta klei się do ciebie niemiłosiernie, więc można powiedzieć, że wasz wspólny czas polega na wysłuchiwaniu jego żali na temat strachu przed samotną śmiercią. Czasem kiedy Inosuke jest zdenerwowany jesteście zmuszeni wspólnie przed nim uciekać, gdyż ten najchętniej zadźgałby was swoją bronią.
~Inosuke Hashibira
Wasz wspólny czas polega na zaciętej rywalizacji o to kto jest lepszym Zabójcą Demonów i kto w przyszłości stanie wśród filarów. Umówmy się, on jest na to bardzo nakręcony, ty tylko kiwasz głową odpierając jego ataki, w głowie snując plany na to co smacznego przygotujesz dzisiaj na kolację.
~Giyuu Tomioka
Giyuu zazwyczaj czyta jakieś stare książki, które znalazł w bibliotece, a ty dla zajęcia czasu i nie siedzenia tylko w dość niekomfortowej ciszy wpatrując się w niego również starasz zająć się literaturą, chociaż przez archaizmy w nich zawarte, ciężko było ci cokolwiek zrozumieć. Gdy wasze relacje o wiele się polepszyły, Tomioka zaczął czytać książki na głos, tłumacząc dawne słowa na współczesne zamienniki, aby łatwiej było ci zrozumieć przekaz.
~Muichiro Tokito
To co robicie niemalże codziennie, to wspólne wpatrywanie się w chmury, a każdy z was jest w zupełnie innym miejscu chociaż leżycie obok siebie. Czasami odezwiesz się, kiedy zostaniesz nagle natchnięta weną twórczą i zaczynasz opowiadać mu wymyślone przez ciebie historie, których on uwielbia słuchać.
~Iguro Obanai
Ty ciężko trenujesz, a on jedynie ci się przygląda, co jakiś czas komentując twoje pozycje bojowe lub wymachy mieczem. Jednak czasami kiedy Iguro ma dzień, w którym stwierdzi, że powinien ci pomóc swoją cenną radą, użyczy ci on skrawek swojej wiedzy na temat oddechów i sztuk walk, co na misjach o dziwo ci się przydaje.
CZYTASZ
[🌕] kimetsu no yaiba preferencje
Fanfictionpreferencje z męskimi postaciami z anime kimetsu no yaiba 🌜