§1§

4.8K 152 54
                                    

Jak się poznaliście?•

~Tanjiro Kamado

Poznaliście się podczas selekcji ostatecznej. Jeden z dość silnych demonów cię dopadł, a ty sparaliżowana strachem nie potrafiłaś wykonać nawet kroku.
Z pomocą przyszedł ci Tanjiro, który uporał się z napastnikiem w przeciągu najdłuższych w twoim życiu, dziesięciu minut. Schowałaś się za najbliższym drzewem, modląc się w duchu, aby twój bohater wyszedł z tego zajścia cało. Po czasie nastolatek powalił wroga na ziemię i szybko podbiegł do miejsca, w którym się skryłaś, z zamiarem sprawdzenia czy wszystko z tobą w porządku.

~Zenitsu Agatsuma

Spacerowałaś spokojnie po swojej rodzinnej wiosce, kiedy nagle jakiś chłopak padł przed tobą na kolana i zaczął krzyczeć coś w stylu, że nie chce umrzeć samotnie i potrzebuje spędzić ostatnie dni swojego życia wraz z piękną dziewoją. Ty zdziwiona jego zachowaniem, pomyślałaś, że to jakiś młody podrywacz, a że nie chciałaś mieć z kimś takim doczynienia, szybko odepchnęłaś go od swoich nóg i pobiegłaś w najbliższą uliczkę, z dala od podejrzanego blondyna. Ten tylko zapłakany patrzył za twoją osobą, błagając cię pod nosem abyś nie uciekała.

~Inosuke Hashibira

Kiedy na spokojnie rozprawiałaś się z ostatnim demonem, z całej rodzinki tych potworów, usłyszałaś głośny krzyk dochodzący z krzaków. Niedługo potem w waszym kierunku zaczęła kierować się rozpędzona istota ze świńskim ryjem zamiast głowy, wydająca dziwny okrzyk bojowy. Jednak zanim dobiegł do celu, ty zdążyłaś już odciąć twojemu przeciwnikowi łeb. Człowiek-świnia zatrzymał się przy tobie i zaczął wypowiadać wszelakie wyzwiska, skarżąc się przy tym, że już prawie go dopadł.

~Giyuu Tomioka

Współpraca z filarem wody podczas jednej z misji, jakoś ci się nie uśmiechała, jednak mimo to nie mogłaś przecież odmówić Mistrzowi.
Bez słowa wyruszyliście w głąb lasu, w którym miał znajdować się jeden z Dwunastki Księżycowych Demonów.
Rozprawienie się z nim nie było zbyt trudne, a jak na "początkującego" w gronie najsilniejszych nawet nieźle ci poszło. Zyskałaś nawet krótką pochwałę od twojego wspólnika, na co odpowiedziałaś tylko lekkim uśmiechem.

~Muichiro Tokito

Nastolatka poznałaś odkąd dołączył do grona filarów, jako filar mgły. Twoim zadaniem było dogłębne wprowadzenie go w obowiązki najpotężniejszych Zabójców Demonów, gdyż Mistrz opowiedział mu to tylko w skrócie. Chłopak niewiele się odzywał, jedynie lekko przytakiwał głową na znak, że zrozumiał co powiedziałaś. Czy tak było, pewności nie miałaś, jednak czując na sobie spojrzenie niższego od ciebie wojownika, zaczynałaś się czuć coraz bardziej niekomfortowo. Zdecydowanie za bardzo ci się przyglądał.

~Iguro Obanai

Dzisiaj był twój pierwszy dzień jako filar, więc postanowiłaś, że "pozwiedzasz" okolicę. Spacerując po ogrodzie, nie spodziewałaś się, że spotka cię tak dziwna sytuacja. Otóż, gdy przechodziłaś pod jednym z drzew, nagle poczułaś jak coś lub ktoś spada na ciebie i to z niemałą siłą. Wgnieciona w ziemię, aż się zdziwiłaś, że jakimś cudem nie zostałaś ranna, nie licząc bolącego niemiłosiernie nadgarstka. "Tym czymś" co na ciebie wpadło, był jakiś chłopak, prawdopodobnie filar, któremu przysnęło się na drzewie. Patrzył na ciebie na tyle przenikliwie, że czułaś się strasznie niekomfortowo. Nieśmiało mu się przedstawiłaś mając nadzieję, że chociaż na chwilę spojrzy w innym kierunku.

[🌕] kimetsu no yaiba preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz