=9=

274 37 26
                                    

-Önceki Bölüm-

Hiç gitmemiş gibi gülüyordu. Sanki ruhu bu fotoğrafta sıkışmış gibi capcanlı duruyordu. Sanki her an çıkıp gelecekmiş gibi bakıyordu.

"Seni özledim Da Reum"

🌷

🌷

🌷

🌷

🌷

🌷

🌷

🌷

🌷

IG: byulkosmos

-9-

-Jungkook-

İçeri girdiğimde gördüğüm manzarayı anlamaya çalışıyordum. Aralarından biri masaya çıkmış dans edip arkasında duranlara poposunu sallıyordu. Arkasında duran başka biri ise onun poposuna şaplak atıyordu.

Ben öylece donuk bakarken içeridekiler beni görünce yaptıkları gürültüye son verdiler. Masadaki delicesine dans eden çocuk inip poposuna şaplak atan çocuğun yanına oturdu.

"Bu size bahsettiğim Jungkook. Hani sürekli görüştüğüm Busan'da ki arkadaşım"

Jimin hyung beni az da olsa tanıttığında yüzümdeki şaşkınlığı silip hafifçe gülümseyerek eğildim.

"Merhaba ben Jeon Jungkook"

Aralarından biri gülümseyerek yanıma geldi.

Woah gamzeleri ne kadar da büyük!

"Ah hatırladım. Hoş geldin Jungkook. Ben de Kim Namjoon"

Yüzümdeki gülümsememi silmeden bana uzattığı eli sıktım.

"Hey ayakta dikilmeyin de oturun şuraya!"

Sesin geldiği tarafa baktığımında masadaki çocuğun poposuna şaplak atan kişiden geldiğini fark ettim.

Gözümün önüne tekrar o anlar geldiğinde gülmemek için dudaklarıma birbirine bastırıp oturdukları büyük masanın çevresineki Jimin hyung'un oturduğu sandalyenin yanına oturdum.

Masanın duvarla arasında olan kısımda masanın o tarafını kaplayan uzun bir koltuk, karşı tarafında ise sandalyeler vardı.

"Merhaba ben de Jung Hoseok."

Popoya şaplak atan çocuk gülümseyerek elini uzattığında ben de uzatmıştım. Mahçupca kafasıyla yanındakini işaret ederek konuşmaya devam etti.

"Ah... Aslında ilk karşılaşmamızda Taehyung'la bizi öyle görmeni istemezdik. Sadece eğleniyorduk"

Ben kafamı 'hayır sorun değil' der gibi sallarken adını Taehyung olduğunu öğrendiğim çocuk araya girmişti.

No:12 || JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin