Part 9/First day of school/

148 16 2
                                    

"Hey,kako si?",zapljusnuo me Jessicin glas kad sam se javila."Super.",odgovorila sam."Pa ajde pričaj mi!",navaljivala je."Ti znaš da si me probudila zar ne?",upitala sam je usput gledajući na budilicu pokraj mog kreveta.Bilo je 4 ujutro."A sori,ali drugačije se ne možemo čuti.",rekla je."Ok.",uzdahnula sam.

"Znači,upoznala sam Lauren,ona je kćer Hannah.",započela sam."Aham.",čula sam njeno odobravanje da nastavim."Super je cura i sprijateljile smo se..U ova dva dana odkad sam stigla mi je pokazala cijelu četvrt.",nastavila sam."I kako je tamo?",upitala je."Prekrasno..Samo da vidiš te parkove...",zaneseno sam joj prepričavala."A vrijeme?Ovdje je već zahladilo..",nastavila je."Ovdje je sve toplije.Pravo proljetno vrijeme!",zaključila sam."Hey,pa to je Tasmanija zar ne?!Isto kao i Australija tamo su godišnja doba suprotna negou Europi.Znaš kad je tamo ljeto nama je zima.",kimnula sam glavom.Kad sam shvatila da me ne može vidjeti dodala sam "Aha,nastavi."

."Pa u Parizu je bila jesen,a tu je proljeće.U Parizu će uskoro biti zima,a tamo ljeto.",rekla je."To ima smisla.",zaključila sam."Naravno.",ponosno je rekla."Ajde ne pravi se sad važna..",rekla sam i počele smo se smijati."Jess?",stišala sam se."Reci draga.",mogla sam zamisliti kako me gledas osmijehom."Mislim da bih morala spavati.Sutra je prvi dan škole.",rekla sam joj."Stvarno?!Ići ćeš u školu?!Zar nije dovoljno to što si vještica i što su te odvojili od obitelji i odveli na otok koji je ono na drugom kraju svijeta?!",čula sam kako se počela nervirati."Da,znam.Ali moram ići.Tamo ću naučiti više o vješticama i o čarolijama.",rekla sam."Oke,onda se čujemo.Laku noć ljubice!",pozdravila me."I tebi dan!",rekla sam i poklopila.

"Uh,nedostaje mi!",uzdahnula sam i bacila se na krevet.

Dopustila sam sebi malo razmišljanja.Opet mi je u misli došao onaj Christian.Tada sam mislila da je neki luđak koji je pobjegao iz umobolnice,ali istina je da je on znao za vještice.Kako?Kako je znao da sam ja vještica?I još me jedna riječ muči ova dva dana.Zlo.Lauren ga je spomenula.Jeli moguće da i u ovom svijetu postoji zlo?I da nam ono može svima nauditi?Nisam znala odgovor na ni jedno od ovih pitanja.

__ __ __ __

"I realy don't care...I realy don't care..."

Čuo se zvuk moje budilice.Ta pjesma od Demi Lovato uvijek me tjerala da ustanem i započnem još jedan dan.No,s vremenom sam naučila da svaki dan nije isti.Baš suprotno,svi su oni različiti.U svakom naučiš nešto novo,možda nešto izgubiš,a i dobiješ.U svakom slučaju mijenja te.

Tako je i ovaj dan drugačiji od drugih.Danas prvi put idem u školu!I to ne bilo kakvu,nego za nadnaravna bića.Moram priznati da sam uzbuđena.Jer upoznati ću ljude koji su isti kao ja,a vjerovatno i one koji su zbunjeni kao ja.

Jedanput sam duboko uzdahnula i ustala sam se s mekanog kreveta.U pidžami sam otišla do kupaone.Na putu sam naišla na raščupanog Ashtona.Čudno za njega što se ovako rano probudio.Inače se ova dva dana nisam družila s njim jer sam ga rijetko viđala.Ujutro bi spavao do jedan popodne,kasnije ga nebi bilo do 11 navečer.

"Odkud ti ovako rano?",upitala sam ga nakon pozdrava."Pa evo,i sebe sam iznenadio.",rekao je i počeli smo se smijati."Prvi dan škole,a?",naslonio se na zid ispred mene."Da.",uzdahnula sam."Uzbuđena?",podigao je obrvu."Malo.",lagala sam."Bit će sve dobro.",rekao mi je."I ti ideš u školu?",sinulo mi je."Da..Na zadnjoj sam godini.",procijedio je kroz zube."Pa vidim da je baš ne voliš..",prokomentirala sam."Ma ne.Ekipa je super i to,ali profesori su malo naporni.",objasnio je."To sam i očekivala.",rekla sam mu a on mi je uputio jedan ohrabrujuć smješak."Vidimo se.",pozdravila sam ga i otišla sam se spremiti.

Pogledala sam se na ogledalo u sobi.Jeans svijetle traperice i široka crna majica kratkih rukava na kojoj piše Boston bili su na meni.Na noge sam obula moje plave air-maxice.Kosu sam raspustila i raščešljala.Bila je prirodno crvena i uvijena.Na usne sam stavila melem za usne.Znam da bi me Jess u ovakvoj prilici natjerala da se našminkam,ali to jednostavno nisam ja.Ja sam prirodna.

Land of Magic/l.h./Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon