Karakters

457 1 0
                                    

Heee! Een nieuwe story over Daley Sinkgraven. Veel lees plezier!x Hier alvast een stukje over de karakters van mijn verhaal:

Daley Sinkgraven (voetballer Sc Heerenveen)

Indy                            - zusje

Esmee                        - zus

Jade                          - zusje

Joey                           - vriend

Eva                             - vriendin

Erik                              - beste vriend

Joost van Aken       - vriend/huisgenoot

Daley Sinkgraven is één van de grote talenten bij Sc Heerenveen. Hij is 19 jaar, maar al veel grote clubs hebben interesse in hem. Kan hij wel omgaan met al deze aandacht of word het hem te veel? Daley is opgegroeid in Meppel en woont nu op zichzelf in Heerenveen samen met het andere talent van Heerenveen Joost van Aken. Hij is een rustige nuchtere jongen, maar als je hem eenmaal kent is hij juist heel druk. Met de meisjes zit het wel goed met Daley, hij krijgt veel aandacht en maakt daar dan soms ook gebruik van… Ook is hij de zoon van ex-profvoetballer Harry Sinkgraven, die nu in China woont voor zijn carrière als trainer.

Julia Eva Bruins (hockeyster, zangeres)

Roos               - zus

Vincent         - broer

Justin              - vriend

Finn                 - vriend

Iris                   - beste vriendin

Romy             - vriendin

Beau              - vriendin

Julia Eva Bruins is een druk bezet meisje, die het haarzelf soms wel iets te druk maakt. Ze is 18 jaar en woont in Steenwijk samen met haar moeder en haar oudere zus Roos, die net als haar ook erg van fashion houd. Haar ouders zijn 2 jaar geleden gescheiden en haar vader woont nu in Parijs, maar soms woont hij ook in Amsterdam waar hij ook een appartement heeft midden in het centrum. Julia doet 3 keer per week aan hockey en dan ook nog op hoog niveau. Ook houd ze erg van zingen en maakt ze filmpjes voor op youtube. Julia zit in het eerste jaar van de opleiding Luchtvaartdienstverlener op het Deltion College in Zwolle, want als het met hockey op hoog niveau niet lukt wil ze stewardess worden. Ze heeft sinds kort ook een baantje in een restaurant in Meppel, daar heeft ze het al erg naar haar zin. Maar wat gebeurt er als haar perfecte leventje, overhoop word gegooid door één domme fout… Kan ze dan nog haar dromen waarmaken?

Ik hoop dat jullie het nu al leuk vinden!

love is everything~ Daley Sinkgraven fanficWhere stories live. Discover now