Marco merakla Silvio'yu takip ediyordu. İkisi olabildiğince hızlı ofise gittiler. Silvio odaya ulaşınca derin nefes aldı ve kapıyı tıkladı. Kapının arkasından Öfkeli sesle "Gir" dedi Harbin. Marco sesi duyunca biraz gerilmişti. Bu ses tonunu daha önce duymuştu. Daha önceden Marco babasının yanında Damien'dan bahsetmişti. Harbin öfkeyle Marco'ya bağırmıştı. Silvio , Marco'nun omuzuna dokundu. Marco derin düşüncelerden kurtulunca kapıyı açtı ve içeri geçti. Silvio ve Marco şuan kral Harbin'in karanlık ve kasvetli odasındaydılar. Harbin gözlerini Silvio'ya dikti ve " Çık." dedi. Sesi baya soğuk gelmişti. Silvio kralın önünde eğildi ve kapıya yöneldi. Marco olduğu yerde dona kalmıştı. Silvio çıkmadan önce Marco'ya bol şans diledi ve odadan çıktı.
Odada sadece ikisi vardı. Harbin oturduğu yerden hızla kalktı ve Marco'ya ilerledi. Marco gerilemeye başladı ama Harbin durmuyordu. Marco hızlı adımlarla geriledi ama arkasındaki duvar onu durdurdu. Harbin , Marco'yu duvar ile arasına aldı. Elini çocuğun boynun arkasına götürdü. Yavaşça boyununda yukarı çıktı. Eli kafasının arkasına gelince saçının sertçe çekti. Marco acı ile inledi. Çocuğu tutu ve tuttuğu gibi yere fırlattı. Harbin , Marco'nun karnına tekme geçirdi. Ardından tekrar ve tekrar ta ki Marco kan kusana kadar. Harbin kontrolünü kaybetti ve oğluna sert şekilde vurmaya başladı. Silvio kapının dışında odadan gelen çığlıkları ve kusma seslerini dinledi. Her ne kadar içeri girmek istese de kendine engel oldu. Odadan bu sefer yalvarma ve ağlama sesleri gelmeye başladı. Silvio artık dayanamadı ve içeri girdi. Marco yerde kan kusuyordu ve etrafı kan içindeydi. Kral Habin ise psikopatça bakıyordu ve yüzünden de bu işten zevk aldığı belliydi. Silvio hızla Harbin'e vurdu ve Marco'nun yanına çöktü. Ondan sonra Silvio'nun hatırladığı son şeyler Marco'nun " Dikkat et" diye bağrışı. Ardından gözleri kararmıştı. Harbin , Silvio'ya vurduğu sopayı Marco'ya savurdu. Marco'da , Silvio gibi gözleri karamıştı.
Marco dün olanları hatırlayın tekrardan gerildi. Yattığı yerden kalktı ama dengesini kaybedip tekrardan yere düştü. Odada sadece tek pencere vardı. Hava kararmıştı. Marco tekrardan kalkmayı denedi. Tekrardan dengesini kaybetti ve sert bir şekilde yere düştü. Marco tekrardan kalkmayı deneyeceği zaman kolunda yanma hissi oluştu. Kolunun oraya baktı ve siyah alevi gördü. Alev eski haline döndü yani mektuba. Marco heyecanla mektubu aldı ve okumaya başladı.
Sevgili Marco
Ben Damien. Silvio bana olan biteni anlattı ve eğer doğruysa Harbin'i saraya gelince acı çektirerek öldürecem. Sakin olmaya bak. Yoko adlı birini tanıyor musun?
Bu arada bir daha kavnit tekniği kullanma. O kadar teknik varken nasıl kan kullanılan tekniği buldun merak ediyorum doğrusu. Bu mektubu Zero tekniği ile gönderdim. Tek yapman gereken mektubun arkasındaki çemberi yazacağın mektubun arkasına çiz ve ateşe at. Daha kolay bir yöntem en azından bir yerini kanatmadan kullanırsın.
Sevgilerle Damien...
Marco bunu okurken gülümsemişti. Aklına dün yaşadığı olay geldi ve istemsizce ağlamaya başladı. Neden babası ona vurmuştu.
-Çünkü o sana zarar vermek istiyor.
Duyduğu sesle irkildi ve etrafına baktı. Etrafta kimse yoktu. Tek bir seçenek kalmıştı. Delirmişti, olmadık sesler duyuyordu.
-Hayır Marco delirmedin.
m-Kimsin?!
-İçindeki yaratık desem?
m-Nasıl yani?
Marco bekledi ama ses gelmedi. Gözlerini etrafta gezdirdi ve odanın soğuduğunu hissetti. Odada görünür bir şey yoktu. Oda git gide soğudu ama Marco üşümedi. Yavaşça etraf buz tutmaya başladı. Oda buzlaşmaya başladığında kafasındaki sesler onu korkutmaya başladı. Kafasında sürekli Damien'ın sesi yankılanıyordu. Korkuyordu ve titriyordu. Aniden odada sarı tozlar uçmaya başladı. Tozlar bir yerde toplanıyordu. Marco kafasını kaldırdı ve karşısında biri vardı.
m-S S SENDE KİMSİN?!
-Ben Lucifer. Elçiyim.
m-Neeeeeee?!
-Ben Kehanet şeytanın emri üzere geldim. Benimle gelmelisiniz.
m-KEHANET ŞEYTANI MI!!!!!
Selamın aleykum ben Kuro.
Umarım sevmişsinizdir. Bu bölüm hoşuma gitti. Lucifer'ı bilmeyenlere gerçeği yazayım kısaca. Lucifer eskiden melekti. Tanrı ilk insanı yaratınca bütün meleklerin onun önünde eğilmesini ister. Lucifer kabul etmez ve Adem ve Havva'yı yanlış yola sürükler. Tanrı onu şeytan olarak yer yüzüne gönderir. Falan filan işte. Bu hikayede Lucifer kehanet şeytanın elçisi. Bu yüzden Lucifer burada iyi biri.
Acaba Marco'ya ne olacak?
Kehanet şeytanı kim ve Marco'dan ne istiyor?
Damien'a haber verecek mi?
Üsteki soruları cevaplayın merak ettim ne yazacaksınız.
Kurogane Nakamura...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İblis
Mystery / ThrillerNaoupa krallığında her türlü yaratık vardır ama sadece efsanevi diye bilinen ve herkesin korktuğu yaratık yoktur. Efsaneye göre dünyaya iblis gelicek ve sadece insanlar kalana kadar tüm yaratıkları temizleyecek. İblisten tüm dünya korkar ve gelmemes...