Bölüm 8

83 51 5
                                    

Marco karşısında duran kişiye baktı. Az önce kehanet şeytanı mı demişti o. Lucifer çocuğun anlamadığını bilmesi için zihin okumasına gerek yoktu yüzünden belliydi her şey. Lucifer iç çekip çocuğa öldürücü bakış attı. Marco'nun aklına Damien'ın yazdığı şeyler geldi.

M-Bu kehanet şeytanın ismi ne?

L-Yoko?

M-D-Demek o?

Marco sakinliğini korudu ve odadan çıkmak için ayağa kalktı. Önünde duran elçiye baktı ve hareket etmeyi denedi ama edemedi. Hızlıca ayağına baktı. Buz tutmuştu ve buz ilerliyordu.

M-Durdur şunu!

Lucifer çocuğa anlamsızca baktı. Marco tekrardan bağırdı ama Lucifer tekrardan iç çekti. Marco durdu ve düşündü. Yoksa o yapmıyor muydu bunu. Aniden camdan içeri kuş girdi ve Lucifer'ın önünde durdu.

-Mesajın var elçi Lucifer.

L-Nedir?

-Yoko hemen yanına gelmeni söyledi ve çocuğu da getireceksin.

L-Haa tamam.

Kuş hızla camdan çıktı. Lucifer tekrardan Marco'ya baktı ve " Bu çocuk başıma bela olacak kesin!" diye aklından geçirdi. Ellerini Marco'nun koltuk altına yerleştirdi ve hızla yukarı çekti. Marco ayaklarındaki buzdan kurtulur kurtarmaz Lucifer'a tekme atmaya başladı. Lucifer çocuğa öfkeyle bakınca Marco tekme atmayı kesti. İç çekip Marco ile kehanet şeytanına doğru yola koyuldular.

-O sırada Damein-

Kiliseye girdiği için oluşan yaraları sonunda iyileşmişti. Peder ona bu zaman boyunca öğütler vermişti. Damien hem öğütleri dinliyor hemde pederin evinde olan büyü kitaplarını inceliyordu. Belki Yoko hakkında bir şeyler bulabilirdi. Kütüphane ye benzer evden sonunda çıkmıştı ve çok şey öğrenmişti. Kendisi bir iblisti. Ölüm taşına zarar gelmedikçe hızlıca iyileşebilir ve nerdeyse ölümsüz. Eğer ölüm taşı vücudunda olmazsa ölür. Hızlı öğrenebilir. Ölüm taşının içinde kara madde var. Kara madde her şeye dönüşebilir ve her büyüye karşılık verebilir. Gücü geliştikçe boynuzları çıkar. Kanatları ise yaşı ilerledikçe ya da görevlerini yerine getirdikçe çıkar. Bu dünyaya daha önceden iblis gelmiş ve onun bir defteri varmış. Bu deftere kendisi ile alakalı her şey yazıyormuş. Asıl öğrenmek istediği Yoko hakkında 2 bilgi edinmişti. Kendisi kehanet şeytanı ve bir elçisi var , ismi Lucifer. Asıl sorun Lucifer hakkında hiç bir bulamaması. Pedere bile sormuş sadece onun kara melek oluğunu söylemişti. Damien ormanda yürürken bir yandan da kara maddeye alışmaya çalışıyordu. Madde o kadar yoğun değildi. Bu da az enerjisi olduğunu söylüyordu. Gücünü artması lazımdı ve bunun içinde korku lazımdı. Korku olması içinde yaratıklar lazımdı. Kafasını yukarı kaldırdı ve nereye geldiğine baktı. Burayı bilmiyordu. Ağaçlarda yanık izleri vardı. İlerledikçe vücudu titriyordu. Sonunda birini gördü. Hemen kara maddeyi taştan çıkardı ve hazırda bekletti. Şuan o kişi karşısındaydı. Kafasını döndü. Yüzü yaralıydı. Gözlerinin altı mosmordu. Ağlamıştı. Sanırım onunla yaşıttı. Kız oturduğu yerden kaltı ve oğlana baktı. Kızın yüzü korkunçtu. Gözlerinden siyah bir şey akıyordu.

-O sırada Yoko-

Lucifer'a mesaj göndereli 2 saat olmuştu. Yoko oturduğu yerden kalktı ve bahçeyi dolaşmaya başladı. Bahçede gezerken bazı hayvanlar ondan ürkmüştü. Dışarıya kötü aura saçıyordu. Sonunda bahçeye 2 kişi giriş yaptı. Yoko Hızla girişe koştu pardon ışınlandı. Lucifer bu durma alışmıştı bu yüzden tepki vermedi. Arkasında duran çocuk yerinden sıçramıştı. Çocuğun saçları beyazdı. Gözleri buz mavisiydi. Yoko gülümsedi ve "Beni takip edin" dedi. Lucifer çocuğu yerden kaldırdı ve onu takip etmesini söyledi. Marco merakla Yoko'yu takip etti.

Selamın aleykum ben Kuro

Bölüm kısa oldu çünkü aklıma fikir gelmedi. Olursa sonraki hafta yazacağım. Umarım sevmişsinizdir. Sonraki bölümde görüşmek üzere.

KUROGANE NAKAMURA 🌹

İblisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin