Bölüm 1

983 16 23
                                    

Wattpad'e dair bildiğim her Seyi Karanlik Mafya adli kitaptan ogrendim yayınlarından öğrendim :")

Zendaya'nın gözünden;

Sabah Necmiye olacak kadının sesiyle uyandım. Beni neden bu kadar erken saatte uyandırıyordu bu lanet kadın. Evet lanet kadın benim annem. Ama;öz annem değil. Her ne kadar bana iyi davrasada o gözümde hep lanet kadın olarak kalacak. Öz annemi namaz kılarken kaybettim. Başını secdeye koyarken kalp krizi geçirdi. Bu onun en büyük hayaliydi. Namaz kılarken ölmek... Babam ise annemin acısını çabuk atlatıp bu lanet kadınla evlenmişti. Cenazeden 1 ay sonra üstelik. Babamla aram çok iyi değildi bu evliliğin üstünden 2 sene geçmişti ama ona hâlâ kızgındım.

Hızla okul formamı giyip çantamla birlikte mutfağa indim. Masaya oturduğumda babamın mutfağa girdiğini gördüm. Hışımla masadan kalktım. O herifle aynı masada yemek yiyecek değildim. Çantamı alıp hızla evden çıktım ve sertçe kapıyı kapadım. Ailemden nefret ediyordum.

Otobüs durağına yürüdüm ve okul servisini beklemeye başladım. Bugün okulun ilk günüydü ve koca bir seneye daha nasıl katlanacağımı bilmiyordum. Ben bunları düşünürken okul servisi gelmişti. Her zaman ki yerime geçip oturdum. Otobüste hiç arkadaşım olmadığı için tek oturuyordum. Kulaklığımı takıp ezbere bildiğim yolları izlemeye başladım. Daha önce hiç durmadığımız bir evin önünde durduğumuzda okula yeni birinin geldiğini anladım. Otobüse sarı saçlı uzun boylu bir kız girdi. Gözleriyle etrafı süzerek boş koltuk arıyordu. Gözleri beni bulunca yanıma yaklaşarak "oturabilir miyim" diye sordu. Başımla onaylayınca gülümseyerek yanıma oturdu ve elini uzattı " ben Hunter senin adın ne". " Zendaya" elini sıktım. "Tanıştığımıza memnun oldum" dedi gülümseyerek. Bende gülümsemeye çalışarak karşılık verdim. Gülüşü çok güzeldi. Daldığımda sapık gibi yüzüne baktığımı fark ettim ve önüme döndüm. Kafamı cama yaslayıp yolu izlemeye devam ettim.

Okula geldiğimizde herkes otobüsten inmeye başlamıştı. En son ben indiğimde Hunter'ın beni beklediğini gördüm. Koluma girerek beni okula doğru sürüklemeye başladı. İlk gün için fazla heyecanlıydı. Okula girdiğimizde bana dönüp "müdürün odasını gösterebilir misin sınıfımı bilmiyorum hâlâ" dedi. Onu başımla onaylayıp müdürün odasına getirdim ve birlikte içeri girdik.
Müdür bilgisayardan başını kaldırıp;

"Hoşgeldin kızım Hunter Schafer değil mi?"
"Evet hocam"
" Sınıfın 12-B Zendayayla aynı sınıftasın arkadaşın yardımcı olur sana" dedi ve bende başımı olumlu anlamda sallayarak odadan çıktık.  Sınıfa yöneldigimizde "Bu okula neden geldin" diye  sorduğumda bana bakarak gülümsedi. "Buranın lezbiyenler lisesi olduğunu öğrendim ve bende lezbiyen olduğum için geldim". Yüz ifademi görünce kahkaha patlattı. " Şaka yapıyorum buranın önemli bi lise olduğunu herkes bilir. Ve ilerde daha da çok değerleneceği bariz" diyince onu onayladım. Gerçekten de her anlamda özel bir liseydi burası.

Sınıfa vardığımızda sırama geçtim ve o da yanıma oturmuştu. Buraya Zeynep oturuyordu diyecektim ki kabalık etmek istemeyerek bir şey söylemedim. Zeynep benim yakın arkadaşımdı geçmişte çok sıkıntılar çekmişti. Kimsenin adını bile bilmediği bir köyde tek başına yaşıyordu. Akrabaları vardı mesela kuzeni  Zehra hatta o da bu okulda okuyor ama o da Zeynepi çok fakir olduğu için reddetmişti tıpkı herkes gibi. Gariban bir köylü olan Zeynep bir gün bakkala inmişti ekmek alabilmek için. Ona en yakın bakkal ile arasında saatler varmış. Bakkala gidecekken yolda onu seksi İlhan görmüş. Evet seksi İlhan okulumuzun en zenginlerinden. Zeynepin bu haline acıyarak ona bir at arabası hediye etmiş bu sayede Zeynep her yere bir kaç dakikada ulaşabiliyordu. İlhan Zeynepi yanına alarak onu köylülükten kurtarmıştı. Birlikte yaşıyorlardı ve yakın arkadaştılar. Artık Zeynepin fakir olmadığını gören Zehra ise Zeynepi affetmişti. Hayatı İlhan sayesinde düzelmişti ve o da lezbiyendi. İlhan zengin ve seksi olduğu kadar mütevaziydi de... Ben bunları düşünürken Zeynepin garibanlığına gözlerim dolmuştu. Hunter bana dönüp "iyi misin" diye sordu telaşla. Sınıfa seksi İlhan ve Zeynep girdiğini gördüm. " iyiyim Hunter artık iyiyim" dedim gülümsemeye çalışarak...

Herkese merhaba arkadaşlar umarım beklediğinize değmiştir. Hepinizi çok seviyorum oy kullanmayı yorum yapmayı unutmayın şekerleriiim❣❣❣❣❣

Bayburt Highschool Angry Lesbian GirlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin