Bu neydi şimdi?
Bunca şeyden sonra şaşırmam gerekir miydi peki?Beraber bir şeylere mi bakıyorum onunla? O halde gözlerimi kapattığım vakit de aynı rüyayı görmemiz gerekmez miydi?
Beraber bir şeylere bakmak ha...
Kulağa güzel geliyor. O halde izleyelim.
...
Bedenimi yatağa bıraktığımda nasıl bu kadar yorgun hissettiğimi sorgulamakla meşguldüm.
Sahi 20 lerinde olan bir insan bu kadar yorgun hissetmemeliydi. Ya da hayat onu bu kadar çok yormamalıydı.Kulağıma kulaklığı taktım ve gözlerimi kapatıp dinlenmeye koyuldum.
Hiçkimse: Melodi
Hiçkimse: Gökyüzüne bakalım mı beraber? Uzanalım seninle gökyüzüne karşı.
23.47
Görüldü
Neden ben?
Gökyüzüne bakacaksa eğer biriyle, milyonlarca insanın arasında neden bendim?
Ve neden ismimi söylemesi garip hissettiriyordu. Sanki.. sanki tanışıyormuşuz gibi.
Hiçkimse: Belki gözlerimiz aynı yıldızda buluşur. Ve aynı yıldızın altında sabahlarız seninle. Bakalım mı beraber gökyüzüne?
23.52
Görüldü
Pencereye çevirdim kafamı. Perdenin açık kalan kısmından bir miktar ay ışığı doluyordu odama.
Kaldırsam perdeyi tamamıyla aydınlanacaktı içerisi.Ama bunu yapmadım. Ay ışığını odama çağırmak yerine ben onun ışığına gittim bu sefer.
Balkona çıkıp uzandım gökyüzüne doğru. Baktıkça yıldızlar doluyordu gözlerime.
Bir yeni mesaj daha.
'Hiçkimse' şarkı atmıştı.
Hiçkimse: Diğeri sanki burda..
23.59
Şarkıda geçiyordu bu kısım.
Çevrimiçi
Ben: Bana galaksinin yıldızlarından gönder o zaman. Gönder ki diğeri nerde bulabileyim.
00.00
Papatyalandın güzel insan..🌼