Kapıya doğru ilerleyip açıyorum.
Bana gülümseyen yüze bakıyorum, uzatılan eli tutup yavaşça arabaya biniyorum.Neden diye bir ses duyuyorum.
Sorusunu anlamadığımı mimiklerimle anlatıyorum.-Neden sürekli yüzünü gizliyorsun, bu kadar muazzamken.
Diye tekrarlıyor.
Düşünüyorum, ilk zamanlar dışlandığım içindi.
Öz sevgim hiç yoktu benim, takılırdım herkesin sözlerine.
Bana ok gibi gelen yaralayıcı cümlelerden, kendime kılıf bularak kurtulmaya çalıştım.
Ama sonra farkettim ki...
Güzelliğimi gösterecek kadar değerli birini bulamadığım içindi sanırım.Arabadan iniyoruz, kapımı açıp koluna girmem için işaret ediyor
Korkuyorum
Attığım her adım ayaklarımın altında ki közleri eşeleyerek alev çıkartıyor.Endişemi hisseden Naruto önümde duruyor, herkes bize bakıyor
-Sorun yok Hinata, sana ok gibi saplanan gözleri savuşturmak için yanındayım.
İçeri geçiyoruz bana bakan gözleri yavaş yavaş terkediyorum.
Bana doğru yanaşıp dans etmek ister misin diyor.
Kabul ediyorum.
Ve asla unutamayacağım o gece bitiyor.Liseden mezun oluyorum.
Herkese, her şeye tüm 4 yılıma veda ediyorum.
Tek başıma girdiğim bu okuldan yanımda biriyle ayrılıyorum.
İçimi burukluk kaplıyor.
Tekrar arkamı dönüp son kez bakıyorum liseme, gerçekten bitti ha
Diyorum mırıldanarak.
Naruto ilk sözlerimi duymak için yanaşsa da sonra beni kendi düşüncelerimle başbaşa bırakıp,sessizce yanımda durmakla yetiniyor.
Ah sanki daha dün heyecan ve neşeyle liseye başlamış gibiyim.
Şimdi içimde ki burukluğu, yaşadığım üzüntü ve yalnızlığı...
Benimle bütün olan dört duvar odayı
keşkelerimi, pişmanlıklarımı,nefret ve korkularımı burada tüm kırgınlıklarımla bırakıp, sürekli yaralanarak tökezlediğim yolun sonuna geliyorum.Bütün kusurlarıma sahip çıkarak yeni bir yolun başlangıcına ilerliyorum.
Dizlerimde ki yara izleri duruyor belki ,ama ruhum yaralardan yoksun.
İlk kez kendime güvenerek yeni ye ilerliyorum.
______________________________________5 YIL SONRA
Bana doğru geliyor birkez daha koluna giriyorum.
Karşımda bana gülümseyen Sasuke ye bakıyorum.
Hazır mısın diyor
Gözlerimle onaylıyorum.
Kalbimin ritmi o kadar hızlı ki, ayaklarım bu hıza uyum sağlayabilir mi?Sasuke nin koluna girip yavaş yavaş salona doğru ilerliyorum.
Üstümde ki beyaz elbise bana balo elbisemi hatırlatıyor.
Mutluluğun kırgınlığı, diyorum içimden.Sasuke ye bakıyorum, bana sorun yok iyisin der gibi gülümsüyor.
İyiyim ben, iyiyim diyorum tekrardanSalonun ortasına gelince müziği veriyorlar.
Tanıdık geliyor...
Sasuke kulağıma eğilerek hatırlamadın mı?
Diyor alayla.
Bu baloda Narutoyla dans ettiğiniz müzik.Etrafı inceliyorum,
Sonunda bir yere kenetleniyor gözlerim.
İstemsizce gülümsüyorum.
Bize doğru geliyor yavaşca.Heyenlı o da ...Sasukenin kolundan, kolumu çekip karşımda ki çocuğa kenetliyorum.
Eliyle yanağıma dokunup,
Evleniyor muyuz şimdi biz diyor.Evet diyorum
Evet Naruto, evleniyoruz.Ve böylece bir başka yol daha bitiyor.
Ve yeni bir yol başlıyor...
Bu kez tek başıma değil, bir başkasının yoluyla, kendi yolumu birleştirerek ilerliyorum tekrardan yeni, çifte bir hayata...Utandığım kusurlarım, benim geleceğimi oluşturuyor.
Sakladığım yaralarım, gücümü kenetliyor.
Küstüğüm dostluğum, en büyük destekçim oluyor
Nefret ettiğim biri, hayatıma anlam kazandırıyor.
____________________________________
Ben Hyuga Hinata
Ve ben Uzumaki Hinata"18 yaşındayım ... "
24 yaşındayım..."12. Sınıf öğrencisi,üniversite ye hazırlanan bir genç kızım."
Ortaokul da alan dersi öğretmeniyim"İçine kapanık sürekli alay konusu olan kız varya ha işte o benim ."
Herkesin olmak istediği, cesur ve özgüvenli, idol alınan insanlar var ya haha işte o benim
"Arkadaşım yok ,sevgilim yok, bir ailem var o da yok gibi zaten ."
Çok iyi arkadaşlarım ve Narutoyla beraber çok iyi bir ailem var.Fakat bir de kusurlarım var.
Evet beni sürekli daha güçlü hale getiren benim güzel kusurlarım...Karanlıkta Buluşalım
G|G.Evet bir hikayeyi daha bitirebilmdim, nihayet.
Unutmayın ki
Hiçbir çaba harcamadan doğuştan gelen dış görünüş, ten rengi vs gibi şeylerle övünen insanların,
Övünecek bir yetenekleri yok demektir.Güçlü kalın