-5-

1K 150 40
                                    

   მეორე დილას ჯიმინი იწყებს ყვირილს და კიცხავს მეგობარს,ასეთი საქციელის გამო.თეჰიონს თავი უსკდება და ვერც ერთ სიტყვას ვერ იგებს,ამიტომ პაკი საფეთქლების მასაჟს იკეთებს და თავს სიმშვიდისკენ მოუწოდებს.

- მაგრამ მე არაფერი დამიშავებია_მხრებს იჩეჩავს თეჰიონი._მე არ ვარ გეი,არ ვწოლოლვარ მასთან,ის არის ჩემი მაგარი მეგობარი,ცოტა სულელია მაგრამ ძალიან კარგია.არ მესმის რატომ ჩხუბობთ.

- და ვინ იჩხუბა? თვითონ არ მოვიდა და არ დამიწყო უხეში სიტყვების მიზანში სროლა?

- ნეტავ ეგ მიზანი სად მიდის_ბრაზობს თეჰიონი.

- სად და გულში,ტვინში და მერე ისევ გულში,ვითომ არ იცოდე ადამიანსგან მსგავსს დამოკიდებულებას როგორ ვერ ვიტან!

- დიდად არც მას ეხატები გულზე._ბურტყუნებს თეჰიონი.

- და აბა რას გიხსნი?! რატომ ვერ მიტანს ვიცოდე მაინც!

- ოჰ...ჯიმინ...ახლა ჩუვის გამოსაყვანად არ მიდიხარ?_საათს დახედა თეჰიონმა.ჯიმინი თავში ურტყავს თეჰიონს და ჩუვის სანახავად მიდის.

***

- მე ხომ გითხარი არ მოსულიყავი_დრამატულად ირტყავს თავში ხელს და ჯიმინს ჩასახუტებლად ეგებება.

- მე ხომ შეგპირდი_მხრებს იჩეჩავს ჯიმინი.პაკი სადაცაა გოგონას გვერდით ჯდება რომ პალატის კარი იღება და ჩოჩქოლით შემოდიან.ჯიმინს გაოცება ეტყობა როცა ნამჯუნს,ჯინს,თეჰიონს,ირენეს,ჩეიონგს და ჯონგუკს ხედავს.

- არა მე ხომ გითხარი,შენ დამაბიჯე პირველმა_ბურტყუნებს ჯინი და ჩეიონგს გვერდში კრავს,გოგონა ნერვებ მოშლილი ურტყავს იდაყვს.

- შეწყვიტე ჰიონ! ჩუვის სანახავად ვართ,რა გჭირს_როგორც ჯგუფელებმა იციან ჩეიონგი და ჯინი ერთმანეთს ნახევარი თვეა ხვდებიან,ჯინი შიშებით და პრობლემებითაა სავსე,ყველაფერი ადვილად სწყინს და სულ იბუტება.ჯიმინს არ აქვს კარგი ურთიერთობა ჩეიონგთან,თუმცა მოსწონს როგორ კარგადაც ებყრობა ჯინს.

ბალერინა // JIKOOK ✔Where stories live. Discover now